2023-08-26, 17:20
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Ledsen att förstöra din lördag men första linjen föll för dagar sedan.
Ukraina saknar tejp för alla kapitulerande och tillfångatagna vatniks.

Fresh Russian POWs taken today.
https://twitter.com/Arslon_Xudosi/status/1695380573198376992

Intressant.
Var skulle detta ha skett?
Citera
2023-08-26, 17:29
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afghanpojken
Ryssland fortsätter en defensiv krigföring, eftersom det gynnar dom i längden.

Ryssland är en paria för omvärlden. Miljontals Ryssar flytt för dom vill inte vara en del av kriget. Rubeln i fritt fall. Ekonomin i spillror. Demografin åt helvete. Som defensiv krigsföring räknat så är det här så jävla snett ute så jag vet inte vart jag ska börja.

Men för all del, du får betalt för att sprida skit på internet så fortsätt.
Citera
2023-08-26, 17:35
Medlem
Afghanpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
Ryssland är en paria för omvärlden. Miljontals Ryssar flytt för dom vill inte vara en del av kriget. Rubeln i fritt fall. Ekonomin i spillror. Demografin åt helvete. Som defensiv krigsföring räknat så är det här så jävla snett ute så jag vet inte vart jag ska börja.

Men för all del, du får betalt för att sprida skit på internet så fortsätt.
Jag får inte betalt för ett jävla skit.
Hur många Ukrainare har flytt landet?
Kommer man någonsin att återvända till skitlandet Ukraina där terrorjuden Zelensky styr, uppbackad av västvärldens impotenta fega svin till ledare och oligarker.
Han skickar alla ukrainska män och pojkar i döden, det blir total mobilisering snart.
Du vet att västvärlden också är en stor oligarki?
Ser du vad den gör med oss nordiska människor?
Citera
2023-08-26, 17:39
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:

Struntprat, du är betald. Jag har följt den här tråden i över ett års tid, jag kan ställa klockan efter när ett nytt jävla rysstroll ska komma in i tråden och sprida propaganda. Jag känner igen er.

Citat:

Vad fasen har det med saken att göra? Ryssland invaderade Ukraina och nu ska alla ansvariga snart ställas inför rätta. Jag för min del ser fram emot dom kommande Nurembergrättegångarna där folk som dig, ett representativ urval ställs inför rätta. Tänk på det nästa gång du caschar in löneschecken för att köpa lite vodka.
Citera
2023-08-26, 17:40
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Kommer man någonsin att återvända till skitlandet Ukraina där terrorjuden Zelensky styr, uppbackad av västvärldens impotenta fega svin till ledare och oligarker.
Han skickar alla ukrainska män och pojkar i döden, det blir total mobilisering snart.
Får du inte betalt, så lägg ner arbetet. Ingen ska behöva jobba gratis!
Du tillhör inte oss nordiska människor, så försök inte lära oss vad vi ska göra eller inte göra.

Det som du skriver är som vanligt ett märkligt tvärtomspråk.
Du skyller på att västvärlden är en stor oligarki, men sitter och försvarar en usel mördarstat som uppenbart för alla styrs av oligarker.
Citera
2023-08-26, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Ledsen att förstöra din lördag men första linjen föll för dagar sedan.
Ukraina saknar tejp för alla kapitulerande och tillfångatagna vatniks.

Fresh Russian POWs taken today.
https://twitter.com/Arslon_Xudosi/status/1695380573198376992
Ha,ha ha ... jag skrev ju att ni är optimistiska. Egentligen ska man inte skratta för det är sorgligt och en brutal verklighet. Visa gärna bilder på fastkörda ukrainska fordon i draktänder och fallgravar för stridvagnar som finns där vid de riktiga försvarlinjerna. Jag vet om att man tog ryssar som krigsfångar i Rabotino, en by man fortfarande slåss om.

Ryssarna lade ner ett stort jobb för att skapa dessa försvarlinjer som Ukraina inte ännu kommit till för man laddar istället i nordöstra Ukraina vid Kupiansk och Kharkov. Man uttnyttjar Kievregimens besatthet och svaghet vad det gäller Krim. Kievregimen har fått tagit ur den strategiska reservern nu och skickat upp så får man ett genombrott i söder har man inget att följa upp med.

Det hela påminner om slaget vid Kursk under andra världskriget och som blev spiken i kistan för Tyskarna som efter det fick backa ända till Berlin. När Hitler insåg sitt misstag var det för sent att avbryta offensiven. Det finns ett bra avsnitt om detta från britterna på Youtube om du är intresserad av att ta del av den historien.
Citera
2023-08-26, 17:41
Medlem
Afghanpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
Struntprat, du är betald. Jag har följt den här tråden i över ett års tid, jag kan ställa klockan efter när ett nytt jävla rysstroll ska komma in i tråden och sprida propaganda. Jag känner igen er.

Vad fasen har det med saken att göra? Ryssland invaderade Ukraina och nu ska alla ansvariga snart ställas inför rätta. Jag för min del ser fram emot dom kommande Nurembergrättegångarna där folk som dig, ett representativ urval ställs inför rätta. Tänk på det nästa gång du caschar in löneschecken för att köpa lite vodka.
Så du har ett sjunde sinne, det va som fan.
Du skrev att Ryssar flyr, men det gör även Ukrainare i miljoners miljoner.
Fattar du?
Citera
2023-08-26, 17:42
Medlem
leachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Intressant.
Var skulle detta ha skett?

I Ukraina, det råder OPSEC.
Citera
2023-08-26, 17:46
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Så du har ett sjunde sinne, det va som fan.
Du skrev att Ryssar flyr, men det gör även Ukrainare i miljoners miljoner.
Fattar du?

Lördag.. Det förklarar saken, om du ställer ifrån dig flaskan en stund så kan jag förklara. Givetvis att folk flyr när dom blir invaderade av ett gäng orcher, vem skulle inte göra det? Men nu talar vi om mannen med bajsväskan och platåskorna som har startat ett krig i Ukraina, desto fortare det går in i skallen på er rysstroll, desto bättre blir det för hela världen. Särskilt för er ryssar som sjunker djupare och djupare ner i träsket.

Lämna Ukraina, betala skadestånd, lämna ut era krigsförbrytare. Sedan om 2-3 generationer av Ryssar att ni kan vara en normal del av världen som vi andra lever i.
Citera
2023-08-26, 17:50
Medlem
Citat:

Du får gärna förtydliga nedanstående meningar då det är svåra att förstå.

Citera
2023-08-26, 17:51
Medlem
leachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Ha,ha ha ... jag skrev ju att ni är optimistiska. Egentligen ska man inte skratta för det är sorgligt och en brutal verklighet. Visa gärna bilder på fastkörda ukrainska fordon i draktänder och fallgravar för stridvagnar som finns där vid de riktiga försvarlinjerna. Jag vet om att man tog ryssar som krigsfångar i Rabotino, en by man fortfarande slåss om.

Ryssarna lade ner ett stort jobb för att skapa dessa försvarlinjer som Ukraina inte ännu kommit till för man laddar istället i nordöstra Ukraina vid Kupiansk och Kharkov. Man uttnyttjar Kievregimens besatthet och svaghet vad det gäller Krim. Kievregimen har fått tagit ur den strategiska reservern nu och skickat upp så får man ett genombrott i söder har man inget att följa upp med.

Det hela påminner om slaget vid Kursk under andra världskriget och som blev spiken i kistan för Tyskarna som efter det fick backa ända till Berlin. När Hitler insåg sitt misstag var det för sent att avbryta offensiven. Det finns ett bra avsnitt om detta från britterna på Youtube om du är intresserad av att ta del av den historien.

Är det dessa som skapat försvarslinjer?
https://twitter.com/Rinegati/status/1695047180040442104

Då kan vi vara säkra på att dessa har fallit.

EDIT: Musk raderar hej vilt på X.
Senast redigerad av leach 2023-08-26 kl. 17:55.
Citera
2023-08-26, 17:55
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Det är ju precis det du gör "Enterprise"
Du skyddar västvärldens oligarki som har provocerat ett annat land i krig.
Du skyddar patetiska fega mördare till västvärldens oligarker som vill förinta alla nordiska människor.
Du är alla nordiska människors fiende.
Alla som inte vill knäböja för västvärldens patetiska herravälde blir likviderade.
Kolla bara vad man gör med våra nordiska samhällen.
Nu är vi delaktiga i kriget, våra nordiska samhällen är nu bara vasaller till den fega, patetiska, sinnessjuka elit och deras stora fula herravälde.
Du tillhör inte oss nordbor, så blanda in oss i dina sjuka resonemang.
Den alltmer lyckade ukrainska operationen att oskadliggöra extrema mängder ryska soldater är viktig för vår säkerhet. Vi ska vara evigt tacksamma för det ukrainska hjältemodet och skicka dem allt vad vi kan avvara i vapen och utrustning. Det kommer att ta generationer för ryssland att repa sig efter detta fiasko.

Du som förmodligen har bättre inblick, varför följer ryssarna blint en uppenbart dålig och svag ledare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in