2023-08-12, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Ja Vivek känns som en pundare. Han är ju hög hela tiden. Mycket obehaglig och skruvad.

Jag tror ärligt att han kommer att implodera innan jul. Han kommer att få ett frispel.
Din analysförmåga är inte den bästa, Vivek är nog en av de mest nyktra personer som existerar. Han är förvisso MAGA vilket är utmärkt för MAGA är motpolen till de korrumperade globalisterna som knullar dig och alla andra förlorare i röven men som ni ändå sympatiserar med. Han lovar att han skall avskaffa FBI vilket om det är sant vore det bästa politiska beslutet i USA på 100 år.
Citera
2023-08-12, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Har du några källor på detta granvall eller börjar din förvirring gå över i rena vanföreställningar?
Ja. Jag skulle väl vara källan till detta. Vem annars?

Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Din analysförmåga är inte den bästa, Vivek är nog en av de mest nyktra personer som existerar. Han är förvisso MAGA vilket är utmärkt för MAGA är motpolen till de korrumperade globalisterna som knullar dig och alla andra förlorare i röven men som ni ändå sympatiserar med. Han lovar att han skall avskaffa FBI vilket om det är sant vore det bästa politiska beslutet i USA på 100 år.

Ja. Han hittar på sånt där trams som att avskaffa FBI på samma sätt som Trump gjorde det. Förstås helt utan plan på att ens försöka genomföra det. Du borde märkt vid det här laget. Det är i alla fall sju år nu.

Han är inte nykter. Han är totalt narcissistisk och psykopatisk. Samma som Trump. Förutom att Trump inte nyttjar hela tiden. Det gör Ramaswamy och därför kommer han att bli galen innan jul. Lyssna på mina ord! Min vän, jag säger dig. Han använder narkotikum så till den milda grad att han inte kan hitta en normal samtalshastighet. Han rabblar så snabbt att han knappt verkar andas. Se på hans ögon min vän. De är klotrunda.
Citera
2023-08-18, 18:34
Medlem
” During my interview with Ramaswamy, he reiterated his position that he would allow Putin to keep parts of Ukraine, block Ukraine from joining NATO and even visit Putin in Moscow. The GOP contender added: “Our goal should not be for Putin to lose.””

Intervju med Jim Acosta.

Sålunda en Trump i fårakläder.
Citera
2023-08-19, 11:29
Medlem
Detta är snubben som vill kräva att unga människor klarar ett socialkunskapstest för att få rösta. Antingen det eller tjänstgöring i militären - annars får de inte rösta innan 25 års ålder, eftersom de då inte är tillräckligt "patriotiska". Med sådana uttalanden framstår han knappast som vettig.
Citera
2023-08-19, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flygsand
Detta är snubben som vill kräva att unga människor klarar ett socialkunskapstest för att få rösta. Antingen det eller tjänstgöring i militären - annars får de inte rösta innan 25 års ålder, eftersom de då inte är tillräckligt "patriotiska". Med sådana uttalanden framstår han knappast som vettig.

Han ÄR galen. Han har den ansiktsmimiken och pratar så forcerat för att hans hjärna är skruvad. Så det här kommer inte som någon överraskning för mig. Han är extrem på många sätt.

Och det han säger är nästan hela tiden samma som Trump och jag tror att han inte alls tycker så som han påstår. Han är en flugfångare.
Citera
2023-08-19, 12:12
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flygsand
Komiskt nog skulle den göra så R fick mindre röster.

Mer viktigt borde vara att den som kandiderar kan hur saker och ting fungerar och att de testas, och då går såna som donalds bort då de saknar kunskaperna.

I övrigt verkar dom tävla vem som är mest korkad, det berättar en hel del om att det är inte politik längre.
Citera
2023-08-24, 10:48
Medlem
Charles-Lyntons avatar
https://twitter.com/VivekGRamaswamy/status/1693288147637907815

Jag vet inte om han är ett geopolitiskt geni eller om det här bara är sofistiskt politikersvammel, men det väcker ju en del frågetecken. Varför skulle Putin välja att alliera sig med USA utan att få något tillbaka? Jag tror knappast att Putin nöjer sig med att hans älskarinna får shoppa handväskor på Fifth Avenue. I praktiken innebär ju det här Putin-stövelslicket att USA ska börja leverera vapen direkt till Ryssland på samma sätt som Kina, Nordkorea och Iran gör idag, vilket låter som en totalt vansinnig strategi som paradoxalt nog hade kunna gynna kinesisk vapenindustri eftersom de hade tvingats ersätta en ryska exportmarknad med en europeisk. Man kan ju förstås hoppas att världen blir "multipolär" och att stormakterna lever vidare i fred och harmoni under återstoden av mänsklighetens existens, men historien är ju full av exempel på att stormakter förr eller senare hamnar på en intressemässig kollisionskurs.
Citera
2023-08-24, 12:26
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Det här verkar också lite snurrigt om man kombinerar uttalandena.

https://twitter.com/VivekWarRoom/status/1694539827012641000
https://twitter.com/VivekGRamaswamy/status/1694537599442882712
Citera
2023-08-27, 15:44
Medlem
Bra kandidat, men tror inte han vinner 2024, kanske 2028.

Ramaswamy i diskussion med Jordan Peterson:
https://www.youtube.com/watch?v=rlTY7VzqBwc
Citera
2023-08-27, 18:31
Medlem
Enterprises avatar
Handen på hjärtat så har han inte skuggan av en chans för att kamma hem huvudådran i MAGA.
Det spelar ingen roll att han säger saker som MAGA-väljarna gillar. Det ska till ett mirakel för att MAGA väljer in något annat än en vit man, i varje fall som det ser ut idag. Kanske om 10 år. Sorry Vivek, you ain’t white enough!
Senast redigerad av Enterprise 2023-08-27 kl. 18:33.
Citera
2023-08-27, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Handen på hjärtat så har han inte skuggan av en chans för att kamma hem huvudådran i MAGA.
Det spelar ingen roll att han säger saker som MAGA-väljarna gillar. Det ska till ett mirakel för att MAGA väljer in något annat än en vit man, i varje fall som det ser ut idag. Kanske om 10 år. Sorry Vivek, you ain’t white enough!

Håller med dig, och värre är, när det kommer ut att han praktiserar hinduism, är han helt körd. Han gör visserligen allt för att dölja detta, bland annat har han betalt för att få detta borttaget på Wiki. Men det lär inte hindra att detta blir känt bland de egna.
Citera
2023-08-27, 19:02
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Håller med dig, och värre är, när det kommer ut att han praktiserar hinduism, är han helt körd. Han gör visserligen allt för att dölja detta, bland annat har han betalt för att få detta borttaget på Wiki. Men det lär inte hindra att detta blir känt bland de egna.
Vad värre är att detta ohälsosamma fokus på hudfärg också blivit ett problem inom D de senaste åren, även om den är omvänd. Liksom: Sorry, you ain’t ethnic enough!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in