Citat:
Ursprungligen postat av
DRAVKCAB
Har du några källor på detta granvall eller börjar din förvirring gå över i rena vanföreställningar?
Ja. Jag skulle väl vara källan till detta. Vem annars?
Citat:
Ursprungligen postat av
TomSowell
Din analysförmåga är inte den bästa, Vivek är nog en av de mest nyktra personer som existerar. Han är förvisso MAGA vilket är utmärkt för MAGA är motpolen till de korrumperade globalisterna som knullar dig och alla andra förlorare i röven men som ni ändå sympatiserar med. Han lovar att han skall avskaffa FBI vilket om det är sant vore det bästa politiska beslutet i USA på 100 år.
Ja. Han hittar på sånt där trams som att avskaffa FBI på samma sätt som Trump gjorde det. Förstås helt utan plan på att ens försöka genomföra det. Du borde märkt vid det här laget. Det är i alla fall sju år nu.
Han är inte nykter. Han är totalt narcissistisk och psykopatisk. Samma som Trump. Förutom att Trump inte nyttjar hela tiden. Det gör Ramaswamy och därför kommer han att bli galen innan jul. Lyssna på mina ord! Min vän, jag säger dig. Han använder narkotikum så till den milda grad att han inte kan hitta en normal samtalshastighet. Han rabblar så snabbt att han knappt verkar andas. Se på hans ögon min vän. De är klotrunda.