Citat:
Ursprungligen postat av
Drozd
Måste ha varit Sveriges hittills i historien dyraste "tackkort". Ville inte Tiggarkungen ha våra JAS också?
Proxykrigarna i Kiev har tagit åt sig lite av kritiken från Ben Wallace om att UK inte är ett "Amazon för vapen", men i slutändan vet Kiev att det är bara framgångar på slagfältet som räknas. Och de har som som alla vet uteblivit...
Jag är så glad att mina skattepengar är med och bidrar till detta. Dom gör ett tufft jobb och offrar allt för alla andras frihet.
Sen är det skönt att du också betalar kalaset.