2023-08-19, 23:06
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
glömt namnet med vad hände med hawaiianskan som lämnade demokraterna för republikanerna? hon hade nåt speciellt namn och var rätt rimlig, typ i 40-årsåldern som hade kunnat vara Reps motsvarighet till AOC

Tulsi Gabbard, jag skrev ett inlägg för något år sedan där jag skrev att jag gärna sett henne kandidera till President. Sen började hon uttrycka sig märkligt, verkade nästan knäpp och lämnade politiken kort där efter, vet inte vad som hände där. Men jag gillade henne innan det havererade.
Senast redigerad av DaEzz 2023-08-19 kl. 23:24.
Citera
2023-08-20, 00:20
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Tulsi Gabbard, jag skrev ett inlägg för något år sedan där jag skrev att jag gärna sett henne kandidera till President. Sen började hon uttrycka sig märkligt, verkade nästan knäpp och lämnade politiken kort där efter, vet inte vad som hände där. Men jag gillade henne innan det havererade.
Ja, hon var rätt intressant, helt normal och sen flippa totalt.
Kanske en blodpropp eller stroke, för det var för mig ovanligt udda beteende.
SÅ märkligt, ja, minst sagt.
Citera
2023-08-20, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Hur tror du Trump ställer sig till Vivek om han ökar i popularitet? Tror du Trump vill vara Viveks VP?
Nej, det tror jag inte att han vill. Men jag kan inte se hur Vivek ska kunna ta 40% från Trump. Det spelar ingen roll vad som sägs eller sker, de 40% kommer inte att rösta på någon annan.
Citera
2023-08-20, 11:12
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Nej, det tror jag inte att han vill. Men jag kan inte se hur Vivek ska kunna ta 40% från Trump. Det spelar ingen roll vad som sägs eller sker, de 40% kommer inte att rösta på någon annan.
Först får det starta på riktigt, först då vi får reda på vad procenten blir.
Men i sekter, så ser jag att du kommer troligtvis få rätt.
Dock nu är det du säger lätt havererat och av enkla anledningen det har inte riktigt startat än.
Citera
2023-08-20, 11:35
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz

Tulsi ja! Minns vagt lite crazy uttalanden också men som republikan skulle hon vara vettig jämfört med vad dom har nu. Hoppas hon kommer tillbaka
Citera
2023-08-21, 15:25
Medlem
Trump kommer intervjuas av Tucker samma tidpunkt så den debatten på Fox lär knappast få några tittarsiffror.
Citera
2023-08-21, 20:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
Trump kommer intervjuas av Tucker samma tidpunkt så den debatten på Fox lär knappast få några tittarsiffror.
Du är medveten om att en intervju är ingen debatt väl, eller?

Hade intervjuer varit utförd en som ställer alla dom där frågorna donalds inte vill svara på i debatterna.
Ja, då hade jag förstått att det hade kommit några svar som kanske hade reflekterat vad donalds vill med president 2024.

Men icke, utan en som ljög och förtala så illa att det kostade FOX 8 miljarder, snacka om snedvridning att ha en medlöpare och arrangerade frågor.

När ska denna donald möta verkligheten och faktiskt svara på frågor ifrån sina medkandidater och vice versa?
Är donalds så jävla rädd

Om nu det skulle ske detta, så kommer det bli stor komik om tex när debatterna i primärvalen för president 2024 och att donalds siffror dalar.
Då passar det helt plötsligt igen, men att donalds ar så sjukt feg, det är faktiskt rätt komiskt att se tom mot underhållande.

Undrar om donald vågar möta Joe senare om det blir hen, tveksamt får jag nog tillstå att säga.
Citera
2023-08-21, 20:32
Medlem
Citat:

Ska GOParna hänga på X (fd Twitter) istället för att hänga framför Fox? Yeah right:-)
Citera
2023-08-21, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Ska GOParna hänga på X (fd Twitter) istället för att hänga framför Fox? Yeah right:-)
Ja vart annars? Finns ingen som kollar på Fox efter Tucker slutade där. Vakna till och kom in i matchen. Varför tror du Fox har bönat och bett att Trump ska komma till debatten på Fox?

Statistiken finns över hela nätet så torka bort läppstiftet, stäng ner webcamen, ploppa ut rävsvansen och sök.
Citera
2023-08-21, 23:05
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Och även är en intervju ingen debatt är värt och tillägga.
Och nått säger mig tucker inte kommer ställa donalds mot väggen, men visst kommer han fråga om åtalet.
Sen kommer donalds rabbla massa skräp om hen aldrig gjort ett enda fel i sitt liv, sen går de vidare.
Låter som detta kommer vara en välinövad intervju.

Ser inte tycker kommer ställa motfrågor och sakliga sådana om effekterna av politiken(Om det nu ens blir såna frågor.)

En sak som jag finner humoristiskt dock, det är hur lastgammal "politik" ska fortsättas med idag.-
Precis som inte frågorna har ändrat sig på alla dessa år och ny problematik
Citera
2023-08-21, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Du är medveten om att en intervju är ingen debatt väl, eller?

Hade intervjuer varit utförd en som ställer alla dom där frågorna donalds inte vill svara på i debatterna.
Ja, då hade jag förstått att det hade kommit några svar som kanske hade reflekterat vad donalds vill med president 2024.

Men icke, utan en som ljög och förtala så illa att det kostade FOX 8 miljarder, snacka om snedvridning att ha en medlöpare och arrangerade frågor.

När ska denna donald möta verkligheten och faktiskt svara på frågor ifrån sina medkandidater och vice versa?
Är donalds så jävla rädd

Om nu det skulle ske detta, så kommer det bli stor komik om tex när debatterna i primärvalen för president 2024 och att donalds siffror dalar.
Då passar det helt plötsligt igen, men att donalds ar så sjukt feg, det är faktiskt rätt komiskt att se tom mot underhållande.

Undrar om donald vågar möta Joe senare om det blir hen, tveksamt får jag nog tillstå att säga.
Jag skrev intervju. Orkade inte läsa mer än din rubrik men det blir nog bra med vad du nu än skrev
Citera
2023-08-21, 23:28
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag skrev intervju. Orkade inte läsa mer än din rubrik men det blir nog bra med vad du nu än skrev
En halmgubbe, då det är inget jag ifrågasätter ens, eller ens någon som gör

Dock är detta en tråd om DEBATTER med R´s presidentkandidater och til dom tillhör tydligen inte donalds, och dessa debatter är då donalds för feg att delta i.(Vilket jag förstår, då de kommer mosa hen med alla åtal hen har )
Så detta är skitroligt att iakttaga att donalds inte vågar sig dit.

Och sen vad ska man göra med en tillrättalagd intervju?
Undrar då den säger inget, då jag inte ser tucker kommer pressa nått, utan ställer en fråga, sen en massa svammel och sen inga följdfrågor och när svaren är osakliga.
Och säga samma politisk som innan, så inser man att donalds inte följer med vad som sker i samhället i USA och vilka frågor som måste adresseras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in