2023-08-21, 19:28
  #377629
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massajen
Som du själv då? Tar du en paus från grävande i skyttegraven för att knapra iväg inlägg?
Knappast någon överraskning att du ogillar bokcirklar. Du föredrar Hollywoods filmer förmodligen.

Stödja ukrainarna kan man göra på vettigare sätt än vår regering. Jag föredrar Frälsningsarméns insamlingar.

Kom igen. I varje inlägg försvarar du Rysslands invasion som mördar ukrainare i tusentals och nu ska du låtsat som att du donerar pengar via frälsningsarmén för att hjälpa den ukrainska befolkningen. Alla fattar att du ljuger ryss. Hela er ideologi är byggt på lögner, så jag är inte förvånad.
Citera
2023-08-21, 19:32
  #377630
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
England och Nato är inte samma sak . Dessutom är ägandet av robotarna inte Engelskt Så huruvida england signerat ottowakonventionen är irrelevant eftersom ägare av vapnen ( USA inte har signerat )
Kanske men under förutsättning att 'smällarna' inte ligger på den amerikanska ambassaden, så ligger de på brittiskt territorium där brittisk rätt gäller.
Citera
2023-08-21, 19:34
  #377631
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Då det är amerikanska raketer så går det nog att komma runt….
Hur?
Citera
2023-08-21, 19:38
  #377632
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
Det var med stor sannolikhet ÄNNU en fulpostning av ryssarna där de postar det ukrainska klippet och påstår att det är tvärtom.


Alltid är det nån stendum jävel som går på det. QED

Ja kanske det vem vet, jag orkar och vill inte vara otrevlig mot dig men kontentan var egentligen att man byter position ganska ofta och att videon på så vis inte var något speciellt (iallafall inte för en som ser x antal videos som postas från båda sidor dygnet runt)

Ha en trevlig kväll din trevliga jävel
Citera
2023-08-21, 19:38
  #377633
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Kanske men under förutsättning att 'smällarna' inte ligger på den amerikanska ambassaden, så ligger de på brittiskt territorium där brittisk rätt gäller.

De får väl ta hem dem först?
Citera
2023-08-21, 19:45
  #377634
Medlem
DeekinTTs avatar
Så nu kommer Ukraina ha F16 plan.

Första dagen de är i luften kommer de att skjutas ner av Ryssland.

Känns bara dumt.
Citera
2023-08-21, 19:48
  #377635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeekinTT
Så nu kommer Ukraina ha F16 plan.

Första dagen de är i luften kommer de att skjutas ner av Ryssland.

Känns bara dumt.

Det är F-16, inte Gripen.
Citera
2023-08-21, 19:50
  #377636
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeekinTT
Så nu kommer Ukraina ha F16 plan.

Första dagen de är i luften kommer de att skjutas ner av Ryssland.

Känns bara dumt.
Vem har lurat i dig detta?

Varför har inte ryssen skjutit ner alla andra plan de har haft i luften?
Citera
2023-08-21, 19:51
  #377637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeekinTT
Så nu kommer Ukraina ha F16 plan.

Första dagen de är i luften kommer de att skjutas ner av Ryssland.

Känns bara dumt.
dom kommer knappast skjutas ner ryska luftvärns system är för dåliga och ryska flygvapnet har inte en chans och det vet dom. ryssland har inte äns skjutit ner 50% av ukrainas flygvapen som består av gamla mig29or
Citera
2023-08-21, 19:52
  #377638
Medlem
Massajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Video12
Kom igen. I varje inlägg försvarar du Rysslands invasion som mördar ukrainare i tusentals och nu ska du låtsat som att du donerar pengar via frälsningsarmén för att hjälpa den ukrainska befolkningen. Alla fattar att du ljuger ryss. Hela er ideologi är byggt på lögner, så jag är inte förvånad.
I vilket inlägg har jag försvarat invasionen?
Tacksam för länk! Den är folkrättsvidrig och måste fördömas. Till skillnad från dig och andra russofober tror jag dock inte att ukrainarna är betjänta av hjärndöd desinformation.
Citera
2023-08-21, 19:53
  #377639
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeekinTT
Så nu kommer Ukraina ha F16 plan.

Första dagen de är i luften kommer de att skjutas ner av Ryssland.

Känns bara dumt.

Jag tror inte det. Ryssland har försökt slå ut de plan Ukraina har, men inte lyckats så bra.
Citera
2023-08-21, 19:56
  #377640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Kanske men under förutsättning att 'smällarna' inte ligger på den amerikanska ambassaden, så ligger de på brittiskt territorium där brittisk rätt gäller.
Faktiskt inte nej. brittisk rätt/lag gäller för dessa SÅLÄNGE de är brittiska. Och det är de ju såklart inte eftersom att det var ett LÅN det handlade om från början. Juridiskt så är det så enkelt att ett län alltid kan återlösas eller annulleras utav långivaren. Och i detta fallet så skulle det kunna handla om hur mycket lätt och lagom lånTAGAREN (UK) är beredda att betala för att låta bli att vara bpragmatiska.

Låt oss hoppas på att de självklart säger - Ja, såklart vi har något annat till vänster att fokusera på medans ni tömmer vårt lager. Inte för att vi höll med om nödvändigheten nej...men vi TALAR JU ENGELSKA after all.

Skall bli fint att se dessa "besparenheter" bränna sekundärt frivalda ryssar till aska ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in