2023-08-20, 02:31
Medlem
Citat:
Och var är alla de "svenska" muslimer som står upp mot terror? Ingen. Hur svenska är dom då? Tar isis parti framför Sveriges

Så här är det:

Koranen är nedsänd av gud via ängeln gabriel till mohammed!

Koranen är guds lag (ord) som står över alla andra lagar på jorden och enligt det så kan inte muslimer säga emot!
Senast redigerad av Mistyarrow 2023-08-20 kl. 02:34.
Citera
2023-08-20, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Så här är det:

Koranen är guds lag (ord) som står över alla andra lagar på jorden och enligt det så kan inte muslimer säga emot!

Kan man säga att är du muslim, så är du Koranens lilla hora?
Citera
2023-08-20, 07:01
Medlem
Det skulle hända terrorattack. Hur vanligt är det med att församlingar samlas och har en gemensam Gudstjänst?

JAG tror fortfarande att ingenting kommer hända.
Citera
2023-08-20, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Killen gråter om "attacker" på moskéer som är en krossad ruta. Som om inte det händer överallt när fulla ungdomar går loss. Behöver inte ha med islam att göra alls. Sen vill han ha länkar på attacker mot kyrkor.

Jämför krossat fönster med vad de tyska bröderna var sugna på att hitta på i Sverige:

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/terrorplanerna-mot-sverige-som-har-stoppats

(OBS KYRKA VITRETARDERADEMANNEN)
Intressant att man lyckas stoppa terrorister efter terrorister.
Citera
2023-08-20, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Jag känner inget behov av att visa någon någonting. Vadå ingen effekt? Effekten är väl att människor sprängs i luften eller mördas? De skiter väl i hur jag eller du lever inför det hotet. Det är ju upp till en själv vilka risker man är beredd att utsätta sig för. Jag kommer att vara försiktig med sådant som platser i större städer med större folksamlingar.

Citat:
De skiter väl i hur jag eller du lever inför det hotet.

Nej, det gör de absolut inte. Hela syftet med terrorhot är att skapa rädsla, vilket möjliggör samhällsförändringar som gynnar muslimer – ju mer alla lever som de brukar – desto mindre framgångsrika är muslimerna i att skapa samhällsförändringar.
Citera
2023-08-20, 08:49
Medlem
Skulle detta hända om Sverige var som det var för 30-40 år sedan då Sverige var svenskt? Att vi skulle "öppna våra hjärtan och plånböcker" ledde till det ena efter det andra, och nu är vi här. Det har bara inneburit elände med dessa massinvandringar och vi är indragna i elände som inte fanns på den gamla goda tiden.
Citera
2023-08-20, 08:53
Medlem
Afghanpojkens avatar
Sluta mata den kastrerade-mannen.
Allt han skriver är banalt, bara ignorera.
Muslimapologeter och dyrkare av auktoritet ska man inte lyssna på, ingen idé att försöka resonera eller omvandla hjärntvättade hjon.
Det behövs en diskussion i landet om vilka det är som är ansvariga för massinvandringen till Sverige som har skapat allt detta.
Man behöver diskutera vilket straff dom ansvariga ska få genomlida.
Svenska politiker sätter byggnaden i brand med bensindunk och sen trycker man på brandlarmet.
Det borde mötas med ilska.
Citera
2023-08-20, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Så här är det:

Då vore det på sin plats, att visa en dokumentär hur dessa koranböcker produceras i ett tryckeri.

Knappast lär de se gud överlämna några skrifter där.

Kanske muslim mupparna får en annan bild av verkligheten.
Citera
2023-08-20, 09:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
- Vi kan lista hur många högerextrema attentat mot moskéer som helst, i Sverige

Okej, börja lista. Tyvärr finns det inga sådana händelser. Jag hade önskat att det var så, då moskéer inte hör hemma i Europa.
Citera
2023-08-20, 09:48
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag har inte hört någon seriös bedömare sammankoppla terrorhotet med Sveriges befolkning. Korrekt.
Jo men samtidigt dom attacker som ägt rum (är väl egentligen mer än de dubbla officila terror dåden på Dro Gat) har ju varit inhemska utläningar. Men i teorin blir det ju knepigt med turister/självmordskandidater o dyl. Jag kan dock vara villig att förbjuda bräningarna om vi kraftigt begränsar muslimsk invandring/vi får rätten att ändra i deras grundlag också mot sådant som sticker i våra ögon mm. Att dom ska få ställa krav på oss utan att vi får nått tillbaka e ju iaf en vansinnig förhandling.
Citera
2023-08-20, 10:08
Medlem
Finns väl ingen som tror på regeringens och medias hets längre kring påstådda terrorhotet.

Som jag skrev här handlar det om en annan agenda... (FB) Hetsen om terrorhotet - Ett påhitt av regering för att stoppa koranbränningarna?

om det nu finns sånt stort hot, varför bjöd då regeringen in Zelensky till Sverige eller varför får det anordnas event med 250000 motionärer mitt i Stockholm?!
250 000 deltar i folkfesten i centrala Stockholm
https://www.expressen.se/tv/sport/250-000-deltar-i-folkfesten-i-centrala-stockholm/

Höjt terrorhot? Ja eller hur...
Citera
2023-08-20, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oz007
Stackars dej, du har fortfarande inte förstått covid och dess dödliga inverkan och relation till total population.
Har jag sagt det?

Jag har varit ganska så tydlig med att Covid är en allvarlig virus och sjukdom. Men nu hanldar inte tråden om Covid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in