2023-08-19, 18:50
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Skulderna var flera år sedan, han är en ny människa nu, det är ingenting han vill prata om.

Är det någon som kan svara på ungefär hur mycket ett steroidbruk kan tänkas kosta Chrippa i månaden? Jag har inte den blekaste.
Den nya människan, som påstår sig vara bosatt utomlands, men som står skriven i Mjölby. Den nya människan som tycker att det är hans rättighet att välja bort att betala skatt. Den nya människan som har en rättegång som väntar 20/9 klockan 13.00. Den nya människan som gärna talar om andras fel och brister. Men som blir kränkt när andra talar om hans.
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Luggen säljer laddet och teston, Chrippa lägger 10k på testo i månaden
… och minst 20 000 på kokain. Det är klart att man inte har råd att köpa boende eller bil då.
Citera
2023-08-19, 21:56
Medlem
patriss avatar
Nya förhållandet påminner lite om hon Nicci och Ben Mitkus, samt Anis och Filippa Toremo. Rätt anonyma i början, sen pushar de tjejens tiktok/insta. Linnea har börjat med lite lives på TikTok och lite klipp. Innan Chrippa hade hon 5000-10000 visningar på sina klipp. Nu har hon 150000-250000 visningar på ett fåtal klipp med Chrippa.

Tyckte Chrippa var skön förut, var lite underdog i Youtube-världen och gjorde sin grej med Jacke i en liten håla. Tycker att han börjar tappa fotfästet lite.
Citera
2023-08-19, 22:04
Medlem
Telepatisks avatar
Jag har bara kollat ett fåtal av hans klipp men min uppfattning har varit att han har varit rätt rak och ärlig. Men med tanke på det man läst här så verkar det enbart har varit bullshit. Dopningen har han inte förnekat, fine, men han har ju kallat Lobo eller vad han heter för en massa knark-relaterade saker och så visade det sig att Chrippa själv tar saker!? Inte förvånad direkt med tanke på hur intensiv han är. Speciellt i senaste klippet där han pratar utan paus.

Tycker att det är synd för han kan ju vara ganska underhållande annars.
Citera
2023-08-19, 22:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag har bara kollat ett fåtal av hans klipp men min uppfattning har varit att han har varit rätt rak och ärlig. Men med tanke på det man läst här så verkar det enbart har varit bullshit. Dopningen har han inte förnekat, fine, men han har ju kallat Lobo eller vad han heter för en massa knark-relaterade saker och så visade det sig att Chrippa själv tar saker!? Inte förvånad direkt med tanke på hur intensiv han är. Speciellt i senaste klippet där han pratar utan paus.

Tycker att det är synd för han kan ju vara ganska underhållande annars.

Han snackar ner Rask också. Går på om att Rask skall betala sin frus skulder för arvet efter farfar. Jag tycker inte Chrippa har med att göra vad Rask skall göra, och snacka skulder??? Där kan man snacka om att kasta sten i glashus. Chrippa har alldeles för stora problem med andras ekonomi när han istället skulle se på sin egen. Konstigt att ingen av skvallerkreaktörerna nämnt Chrippas skulder
Citera
2023-08-19, 23:19
Medlem
Merrybums avatar
Chrippa kryptisk är fantastisk i kommentarsfältet på sina egna videos.
Någon resonerar kring hans dubbelmoral, hur han kan ge sig på Rask med kritik när han inte har för avsikt att göra rätt för sig själv.
Chrippa svarar.
- Folket glömmer tillgångar😂😂😂.
Citera
2023-08-19, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
och kokain är inte en billig leksak.

Alla har skulder säger säger Chrippa. Men de flesta har något av värde att visa upp, bil, hus, bra utbildning. Vad har Chrippa? En massa fejk ( bra fejk för visso) kläder, skor och klockor. Och eventuellt sönderfrätt skiljevägg i näsan.
Jag har noll i skulder, o lever bra
Citera
2023-08-19, 23:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Chrippa kryptisk är fantastisk i kommentarsfältet på sina egna videos.
Någon resonerar kring hans dubbelmoral, hur han kan ge sig på Rask med kritik när han inte har för avsikt att göra rätt för sig själv.
Chrippa svarar.
- Folket glömmer tillgångar😂😂😂.

Kf glömmer aldrig tillgångar
Citera
2023-08-19, 23:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Jag har noll i skulder, o lever bra
Samma här. Vettefan vart han har fått det ifrån att alla har skulder. Jag har ingen i min krets som har skulder, och det är inte som om någon försöker dölja utan det är fakta
Citera
2023-08-19, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Samma här. Vettefan vart han har fått det ifrån att alla har skulder. Jag har ingen i min krets som har skulder, och det är inte som om någon försöker dölja utan det är fakta
Exakt. han lever i förnekelse. skulle skämmas om jag vore han o ha barn.
Citera
2023-08-19, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Nya förhållandet påminner lite om hon Nicci och Ben Mitkus, samt Anis och Filippa Toremo. Rätt anonyma i början, sen pushar de tjejens tiktok/insta. Linnea har börjat med lite lives på TikTok och lite klipp. Innan Chrippa hade hon 5000-10000 visningar på sina klipp. Nu har hon 150000-250000 visningar på ett fåtal klipp med Chrippa.

Tyckte Chrippa var skön förut, var lite underdog i Youtube-världen och gjorde sin grej med Jacke i en liten håla. Tycker att han börjar tappa fotfästet lite.

Jag håller med. Tycker detsamma. Han var underhållande när han slog igenom med sina reaktions videos. Sedan har han uppenbarligen skapat en fasad av att vara lyckad i livet.

Detta har lett till att i sina vlogg måste då framstå som detta. Skulderna kom till pga detta och även kommande dom.

Nu har det gått för långt och han skulle totalt tappa ansiktet för sin publik och även den image han försöker lansera sig själv som.

Helt enkelt Chrippa önskar att han kan bli en svensk Andrew Tate.
Citera
2023-08-20, 00:08
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag har kvar skulder på mitt hus, men skulderna är nere i ca 25% av husets värde, så de är okey.

Jag har en kompis som jobbat på löner på en stor koncern. Hen säger att folk man aldrig kunde drömma om gjorde det, levde med löneutmätningar.
Så att många svenskar är hårt belånade har Chrippa rätt i.

Skillnaden är väl all de som går till jobbet trotts löneutmätning försöker göra något åt sin situation och försöker göra rätt för sig. Chrippa gör precis tvärt om.
Citera
2023-08-20, 00:10
Medlem
Skorpan91s avatar
Kul både dem gick vidare så snabbt, vem är Julias nya kille då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in