2023-08-19, 11:22
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Han kanske har Cushings syndrom. Tänker på alla hans olika symtom.
Hans hans ansikte blivit så klotrunt. Så såg han inte ut för bara några år sedan.. Och att hans armar är så smala. Verkar ha förlorat muskelmassa..

Förmodligen inte. Hade han lidit av en sjukdom av något slag hade de gått ut med det, han hade nämnt det i sin ursäkt.

Nej han var fulltankad. Ölmagen och kroppsformen är ett resultat av för mycket godsaker.
Citera
2023-08-19, 11:24
Medlem
Varför släpper SVT upp en påtänd narkotikamissbrukare, som göder gängkriminalitet, på scen? På bästa sändningstid dessutom. Kan det vara för att han är på deras sida? Den röda, goda sidan?
Citera
2023-08-19, 12:02
Medlem
JoakimFenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aalahue
Varför släpper SVT upp en påtänd narkotikamissbrukare, som göder gängkriminalitet, på scen? På bästa sändningstid dessutom. Kan det vara för att han är på deras sida? Den röda, goda sidan?

Åh herregud vilken förvirrad kommentar. Ungefär i level med de som tror att det här hade något med phizer att göra
Citera
2023-08-19, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Åh herregud vilken förvirrad kommentar. Ungefär i level med de som tror att det här hade något med phizer att göra

Vad, i sak, var fel med det jag skrev? Många här som skriver att han behöver hjälp och stöd. Han ska inte ha hjälp. Han ska ha ett straff.
Citera
2023-08-19, 12:07
Medlem
JoakimFenixs avatar
Citat:
Vad, i sak, var fel med det jag skrev? Många här som skriver att han behöver hjälp och stöd. Han ska inte ha hjälp. Han ska ha ett straff.

Vad menar du med att han tillhör den "röda sidan"? Att han har röda kinder?
Citera
2023-08-19, 12:09
Medlem
Citat:

Straff för vad? För att vara sjuk?
Citera
2023-08-19, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Vad menar du med att han tillhör den "röda sidan"? Att han har röda kinder?

Det var alltså det du hängde upp dig på? Att han är på den röda, goda sidan - precis som SVT - förstod du inte?
Citera
2023-08-19, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.S.I.
Straff för vad? För att vara sjuk?

Om man knarkar ska man straffas. Han har säkert mycket allvarliga psykiska störningar också men det ska man inte straffas för.
Citera
2023-08-19, 12:23
Medlem
Stakeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnessem
Agn*s Od*n
Från Mr koll:
Hon är gift med sin 34-åriga make David Ritschard.

34 år? Ser ut som 50 minst.
Citera
2023-08-19, 12:28
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:
Om man knarkar ska man straffas. Han har säkert mycket allvarliga psykiska störningar också men det ska man inte straffas för.
Om man knarkar ska man hyllas som den hjälte man är. Jag klappar mig själv på axeln varje dag, de är vi pundare som driver samhället framåt.
Ni nyktra nollor borde straffas.
Lossa slipsen den stryper blodtillförseln till din hjärna uppenbarligen..
Citera
2023-08-19, 12:29
Medlem
Citat:

Alltså.. media har väl alltid premierat problembarn. De som jobbar på media är ju själva annorlunda. Lika barn leka bäst är ett uttryck som fungerar bra!
Ju risigare och sjaskigare du är desto större är chansen att du får medieutrymme. Kommer snart få något pris på p3 också ska du se.

Någon som vet varför han står så bakåtlutad på scen? Tungt medicinerade brukar få den hållningen, hur det är för honom kan jag inte svara på. Brukar han ha den hållningen?
Citera
2023-08-19, 13:12
Medlem
Råkade zappa över till allsång och fick syn på honom.

Min första tanke var att SVT-extremisterna har fått klorna i programmet och som vanligt har som sitt politiska projekt (hatar alla SVT-anställda) att övertyga folket om att något dåligt egentligen är något bra.

Sedan såg jag bara att de jävlarna på SVT hade satt upp en person som mådde jävligt dålig. Det bekräftade iof min tes att folk som jobbar på SVT är lika moraliska som Stalins dödslegion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in