2023-08-18, 23:55
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Ja det gjorde jag innan jag skrev, mycket bättre men det var min recension av kyrklåten.
"Milfkören" är ju genialt.

https://www.youtube.com/watch?v=jLp-34ywBmo
Citera
2023-08-19, 00:40
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
https://www.youtube.com/watch?v=jLp-34ywBmo

Underbart!
Citera
2023-08-19, 01:08
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Så här ska det göras:

https://youtu.be/tt1gM10MZRk?t=181

Ett klassiskt fall av en tok-drogad Damon Albarn i en fantastisk låt. Han ramlar skönt och ligger där och njuter av musiken med sin käpp.
Citera
2023-08-19, 02:35
Medlem
Herr-Bogsvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djuursholm
]Det kan möjligtvis inte ha varit så att han blev akut kåt och generad när den sexige Pernilla började prata om kvinnor och tuttar, så han helt enkelt tuppade av p.g.a. kåthet? [/b]Jag minns än idag hur jag svimmade när jag var ute på lokal tidigt 90-tal, lyckades ragga upp diskotekets snyggaste brud med den bästa klyftan.. Greppade tag om århundradets största pattar och kollapsade direkt, blev helt lyrisk.
Kanske blev alldeles för mycket på en & samma gång för tjockis-Jocke, någon som varit inne på samma teori?

Hade det vart jag som av någon anledning befunnit mig på Sollidenscenen vid sagda tillfälle hade detta garanterat varit orsaken till svimning, kollaps och tappad sans!
Citera
2023-08-19, 02:39
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Att han lider av svår ångest misstror jag inte, men händelsen på Alsång orsakades inte av ångest. Att vara så lugn och avspänd som han var där är raka motsatsen till en kraftig ångestattack. Alkohol eller någon form av substans, garanterat. Tragiskt att SVT inte stoppade uppträdandet redan innan han kom ut på scen.

Om han tog något mot ångesten räcker det med en öl ibland för att man ska bli helt knäpp. Och tyckte han inte såg avspänd ut alls.
Citera
2023-08-19, 03:25
Medlem
Snaidistens avatar
Tycker det ser ut som alkohol. Fyllolutet när han snackar med Pernilla är ju talande. Att han slocknar helt efter de graciösa piruetterna beror nog på att han slår i bakhuvet ganska hårt när han fylleramlar.

Kanske vore bäst att banna David från rutan tills han kan visa att det inte blir kaoz varje gång han får uppträda.
Torsten Flink är ju paria, lite märkligt att man leder in David för en kraschlandning på bästa sändningstid,
Citera
2023-08-19, 05:09
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaidisten
Tycker det ser ut som alkohol. Fyllolutet när han snackar med Pernilla är ju talande. Att han slocknar helt efter de graciösa piruetterna beror nog på att han slår i bakhuvet ganska hårt när han fylleramlar.

Kanske vore bäst att banna David från rutan tills han kan visa att det inte blir kaoz varje gång han får uppträda.
Torsten Flink är ju paria, lite märkligt att man leder in David för en kraschlandning på bästa sändningstid,
Håller med. Hela grejen luktar alkohol.
Citera
2023-08-19, 06:03
Medlem
GertBennys avatar
Har inte David ett gigantiskt huvud? Jag tänker mig att en sådan "knopp" kräver mycket blodtillförsel för att fungera optimalt. Den stora skallen i kombination med en massiv kroppshydda, väldigt dåliga inre organ samt en allmänt dålig blodcirkulation plus alkohol och droger ledde till att han kortslöts helt enkelt.
Citera
2023-08-19, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Såg reprisen på teve nyss, men de verkade ha klippt bort själva raset. Allt man fick se, var ett komiskt litet skutt på ett ben ut ur bild, likt en cowboy som rider bort i solnedgången. Klart han var dyngrak, han stod ju bakåtlutad på ett sätt som bara seriefigurer klarar av.
Själva fallet kom aldrig med i SVT det är någon i publiken som filmat med mobil
Citera
2023-08-19, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Snubben har lirat på lokala hak och enkel trygg miljö. Och nu sätts han på scen i Sveriges största event Allsång på skansen..

Klart det blir fetjuck i huvudet när han ser publiken och tvkamerorna.

Han suger in sig intrycken och det blir ju tjolaballo i huvudet som ska ta in all nya intryck.

Repetitionerna har ju funkat för då fanns ingen publlik eller kameror

Sen när hela skiten drar på fulla spjäll, kollaps.

Repetionen ligger på tuben exakt lika mkt folk
Citera
2023-08-19, 06:52
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaidisten

Sprit stress och möjligen överdoserade blodtrycksmediciner. Helt självförvållat lär det ju vara. Nykter är han inte! Och nu fick han gratisteklam.
Citera
2023-08-19, 07:50
Medlem
NiccoJs avatar
Vanliga tittare har likt mig aldrig hört talas om karln. Då tänker man att det är vinnaren av funkismelllon som får något epileptiskt anfall på scen.

Någon som sett repetitionen? Kunde han prata med Pernilla då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in