2023-08-15, 23:39
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Jag har oxå undrat vad han lever av…

Jag - tror - att stugan i skärgården är hans enda alternativ till härbärge. Sociala aktiviteter med småglinen går fet-bort - pga en plånbok som är så tom så att om han öppnar den, så ramlar han in i den.

Anders åker väl till honom med en Skogaholmslimpa å lite pålägg lite då och då.

Hans vidriga bok torde vara osäljbar.
Han lever av sina föräldrars allmosor och löften att han ska betala tillbaka vilken sekund som helst.
Han har inte skrivit en rad i tidningen sedan midsommar tror jag, eller på sin nya blogg. Tidningen har inga läsare att tala om så de betalar inte så mycket. Det verkar dessutom som att kronofogden tar delar av lönen, vilket han skrivit om i förtäckta ordalag.
Hans fd agent verkar också ha gått under jorden. Hon pytsade ju ut gaget från filmrättigheterna svart. Men det var innan finkan och de stålarna har han bränt. Men något jobb verkar han inte vilja ha.
Mest troligt lånar han Anders stuga gratis mot att han typ vattnar blommor? Har han soc kan det faktiskt hända att Anders skrivit en saltad ockerhyra soc då måste betala. Och då delar de på bidraget. Men å andra sidan är han ju skriven i Solna så det går nog inte soc på. Inte någon längre period ändå. Så ja, det är en liten bidragsparasit vi har att göra med, vad det verkar. Vilket är kul eftersom Rune hatar just sådana.
Citera
2023-08-16, 03:21
Medlem
1754s avatar
Runar verkar ha vettiga åsikter iallafall. Detta kommenterar han på Magdalena Anderssons Facebookinlägg om Jomshof:

"Runar ******
Richard Jomshof har ryggrad vilket saknas hos såväl dig som ditt parti.
Han uttrycker även sin ärliga åsikt vilket alla har rätt till, fram tills dess du och ditt parti började ert drev mot alla oliktänkande i vårt land.
Beträffande frågan om heder och ärlighet, så räcker tyvärr inte denna tisdag åt att rada upp alla dina och övriga socialdemokratiska lögner, svek och förförande osanningar.
Och det är inte Jomshof som skapat kaoset i Sverige.
Det har du och dina partikamrater själva skapat med lite hjälp från Fredrik Reinfeldt."

Inlägget har i skrivande stund fått 119 reaktioner 32 svar.
Senast redigerad av 1754 2023-08-16 kl. 03:24. Anledning: Tillägg.
Citera
2023-08-16, 03:57
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Runar verkar ha vettiga åsikter iallafall. Detta kommenterar han på Magdalena Anderssons Facebookinlägg om Jomshof:

"Runar ******
Richard Jomshof har ryggrad vilket saknas hos såväl dig som ditt parti.
Han uttrycker även sin ärliga åsikt vilket alla har rätt till, fram tills dess du och ditt parti började ert drev mot alla oliktänkande i vårt land.
Beträffande frågan om heder och ärlighet, så räcker tyvärr inte denna tisdag åt att rada upp alla dina och övriga socialdemokratiska lögner, svek och förförande osanningar.
Och det är inte Jomshof som skapat kaoset i Sverige.
Det har du och dina partikamrater själva skapat med lite hjälp från Fredrik Reinfeldt."

Inlägget har i skrivande stund fått 119 reaktioner 32 svar.

Ett jävligt bra inlägg‼️

För detta Facebook-inlägget måste man ge Runar credd‼️
Citera
2023-08-16, 08:52
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Korsidaren drömmer vidare om riksdagen och hetsar indirekt sina 1000-tals följare att bränna koraner
https://www.youtube.com/watch?v=ix0lSjB-rGM&t=28s

Riksdagen är nog långt, jävligt långt borta för Fulnar. Det krävs…

- 5 års Svenskt medborgarskap. (Har han ens ansökt? )
- Oförvitlig vandel…
- Partitillhörighet, nominering…
Citera
2023-08-17, 16:52
Medlem
Alonens avatar
Fulnars framfart har inte med invandrare, muslimer, småglinens väl och ve etc att göra.

Fulnars framfart, alla lögner, (filmer, FN, Riksdagen, nya böcker, kyrkoturné etc, etc.) osv har bara ett syfte.

SE MIG, HÖR MIG, ÄLSKA MIG = uppmärksamhet, hans huvud-drog.

Fulnar är ett uppmärksamhetsluder av rang!
Citera
2023-08-18, 07:37
Medlem
Citat:
Fulnars framfart har inte med invandrare, muslimer, småglinens väl och ve etc att göra.

Fulnars framfart, alla lögner, (filmer, FN, Riksdagen, nya böcker, kyrkoturné etc, etc.) osv har bara ett syfte.

Ja, vem - förutom "uppmärksamhetsludret" och psykopaten Fulnar tar en selfie tillsammans med en kvinnlig tiggare, som han påstår att han hjälper?
Citera
2023-08-18, 09:53
Medlem
Citat:

Jodå. Enda gången han reflekterat över och format sin världsbild var när han hängde ett år i USA med kristna Trumpfolk. De har precis samma åsikter som honom, det är uppenbart att han fortfarande hämtar sin samhällsinformation ifrån högerextrem amerikansk media, eller det som de numera kallar christian nationalism, det är bl a därför han vill skriva om USA hela tiden
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-08-18 kl. 09:56.
Citera
2023-08-18, 12:24
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Jodå. Enda gången han reflekterat över och format sin världsbild var när han hängde ett år i USA med kristna Trumpfolk. De har precis samma åsikter som honom, det är uppenbart att han fortfarande hämtar sin samhällsinformation ifrån högerextrem amerikansk media, eller det som de numera kallar christian nationalism, det är bl a därför han vill skriva om USA hela tiden

Ja, och tänk att Sting och alla andra superkändisar i Hollywood han varit så tight med ”redan har glömt bort honom” …

Fulnar - en mytoman, en ”kristen” supernolla‼️
Citera
2023-08-18, 16:04
Medlem
thaimans avatar
Citat:

Ja detta stämmer på pricken. Det finns fler sk kändisar med samma självomdömme, ingen nämd ingen glöms men PH är initsialerna
Citera
2023-08-19, 03:23
Avslutad
Vill påminna om den här från Carola:
https://www.instagram.com/p/CGuVG4Rhb-Y/
Mannen lider av (eller snarare omgivningen lider av) hans narcissism, narcissism och narcissism.

Att han som någon skrev "har sunda värderingar" beror endast på att han här ser en möjlighet till uppmärksamhet och möjligen pengar (d v s makt).

Jag brukar inte gotta mig andras elände men gör i detta fall ett undantag. Vilken vidrig människa.
Citera
2023-08-19, 03:26
Medlem
Någon som har info. hurvida det blivit något efterspel efter att Fulnar lät småglina leka själva (om det nu var det de gjotde )med luftgevär? Kräver Jrssica ensam vårdnad.....etc.
Citera
2023-08-19, 03:51
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulbubblaren
Vill påminna om den här från Carola:
https://www.instagram.com/p/CGuVG4Rhb-Y/
Mannen lider av (eller snarare omgivningen lider av) hans narcissism, narcissism och narcissism.

Att han som någon skrev "har sunda värderingar" beror endast på att han här ser en möjlighet till uppmärksamhet och möjligen pengar (d v s makt).

Jag brukar inte gotta mig andras elände men gör i detta fall ett undantag. Vilken vidrig människa.

Tack för länk. Läste Carolas insta, fick ont i magen och tårar i ögonen. Sicken vidrig människa han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in