Citat:
Ursprungligen postat av
Alonen
Jag har oxå undrat vad han lever av…
Jag - tror - att stugan i skärgården är hans enda alternativ till härbärge. Sociala aktiviteter med småglinen går fet-bort - pga en plånbok som är så tom så att om han öppnar den, så ramlar han in i den.
Anders åker väl till honom med en Skogaholmslimpa å lite pålägg lite då och då.
Hans vidriga bok torde vara osäljbar.
Han lever av sina föräldrars allmosor och löften att han ska betala tillbaka vilken sekund som helst.
Han har inte skrivit en rad i tidningen sedan midsommar tror jag, eller på sin nya blogg. Tidningen har inga läsare att tala om så de betalar inte så mycket. Det verkar dessutom som att kronofogden tar delar av lönen, vilket han skrivit om i förtäckta ordalag.
Hans fd agent verkar också ha gått under jorden. Hon pytsade ju ut gaget från filmrättigheterna svart. Men det var innan finkan och de stålarna har han bränt. Men något jobb verkar han inte vilja ha.
Mest troligt lånar han Anders stuga gratis mot att han typ vattnar blommor? Har han soc kan det faktiskt hända att Anders skrivit en saltad ockerhyra soc då måste betala. Och då delar de på bidraget. Men å andra sidan är han ju skriven i Solna så det går nog inte soc på. Inte någon längre period ändå. Så ja, det är en liten bidragsparasit vi har att göra med, vad det verkar. Vilket är kul eftersom Rune hatar just sådana.