2023-08-17, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry2013
Hoppas inte men allt stämmer ska vara 20år alagskontrakt och spelat I ungdomslandslaget och i MFF tyvärr inte många att välja på

För det första står inte nånstans att han är 20 år, det har stått 3 personer i 20-årsåldern du vet att det är så dom skriver bara för att inte skriva ut exakt ålder.
El*son M*kolli är 18 spelar i ungdomslandslag, har a-lagskontrakt, bor nära platsen för gripande och saknades enligt uppgift på träning idag.
HB kan du nog glömma
Citera
2023-08-17, 22:46
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Kan det vara Bes**d Sab****?
Nej han är skötsam.
Citera
2023-08-17, 22:50
Medlem
snooper123s avatar
Hoppas han får flera års fängelse så att han blir ett skräckexempel för andra.
Citera
2023-08-17, 23:51
Medlem
Kundalinis avatar
Några rykten om vad för substanser och kvantiteter det handlar om?
Citera
2023-08-18, 01:10
Medlem
Han ser ut som en mupp med denna frisyren.

https://www.bildtagg.se/bild/4xwjt1wobam1l1oeaws7pjb3
Citera
2023-08-18, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschtomten2
Han ser ut som en mupp med denna frisyren.

https://www.bildtagg.se/bild/4xwjt1wobam1l1oeaws7pjb3
Ser ut som en importerad fitta
Citera
2023-08-18, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackniggeryoe
Ser ut som en importerad fitta

Haha!
Dagens kommentar ändå!

Blir spännande att se hur Malmö tacklar det här
Citera
2023-08-18, 06:52
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wpk
Haha!
Dagens kommentar ändå!

Blir spännande att se hur Malmö tacklar det här
Den missade träningen är nog värre än det grova narkotikabrottet i MFF:s ögon.
Citera
2023-08-18, 08:19
Medlem
Fick höra av en bekant ,nu vet jag ej sanningen,men grabben hade fått ut en del pengar från fotbollen,hans vänner som är kriminella bad han investera,
Grabben följde med på inköpet ,säga handla om 400k han investera
Som sagt bara det jag fått höra så vet ej sanningen i det,men vet själv inget ovanligt yngre fotbollsspelare som fått in pengar på fotboll som har vänner i det kriminella blir tillsagda investera.
Citera
2023-08-18, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Fick höra av en bekant ,nu vet jag ej sanningen,men grabben hade fått ut en del pengar från fotbollen,hans vänner som är kriminella bad han investera,
Grabben följde med på inköpet ,säga handla om 400k han investera
Som sagt bara det jag fått höra så vet ej sanningen i det,men vet själv inget ovanligt yngre fotbollsspelare som fått in pengar på fotboll som har vänner i det kriminella blir tillsagda investera.

Det kan mycket väl finnas en klan som styr detta i bakgrunden och i så fall har grabben inget att sätta emot.
Citera
2023-08-18, 09:00
Avstängd
Jag kände själv en som spåddes lovande framtid i MFF men slutade med att han sålde tramadol och annat vid sidan utav jobbet så det är mer vanligt förekommande än vad många tror ungdomsspelare i fel sällskap.

Åtminstone här i Malmö så runtom varje gatuhörn finns det langare som försöker sälja in saker till en, har Makolli förstört sin karriär? Svårt att säga. Om han inte konsumerade någonting så tror jag inte det blir några åtgärder utöver en varning.

Finns ingen anledning för det oavsett vilket sällskap han befann sig i för då använde han inte droger.

Skulle han använda droger, så är hans karriär givetvis klar och åtgärder sker.

Men det är klart när man representerar MFF så måste man visa upp bättre föredöme än vad Makolli har gjort i denna situation och Peña gjorde i hans situation.

Vissa har inte det konsekvenstänket att vad händer om jag gör detta? Utan de går på skär instinkt och då blir det ofta fel.
Senast redigerad av Jon10 2023-08-18 kl. 09:04.
Citera
2023-08-18, 12:18
Medlem
over9ks avatar
Vilken vidrig klubb. Att dom inte skäms över alla sina kriminella fotbollsspelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in