Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Jag, som på allt för nära håll råkat se när en av dessa "firmor" tågar genom en svensk stad, under extremt massiv polisövervakning (typ led av beväpnad polis på bägge sidor), och sjunger att de vill döda polisen.... skrattade till när jag läste "gillar att dra ett streck"
Låt säga att jag, ensam gubbe, går fram till ett gäng med 5 "blöta" svenska tonårskillar en sommarkväll då de kommer ut från krogen. Och alldeles framför dem skanderar, "era mammor är horor, era jävla pedofiler, fan vad ni luktar illa era svin".... Hur länge skulle jag överleva?
a) 10 sekunder?
b) 30 sekunder?
beror väl främst på om de hoppar på mitt huvud, eller bara sparkar mig i magen där jag ligger
Nu går du väldigt off-topic, men har förstått att det är viktigt för dig att försvara muslimska terrorister, så jag kommer att argumentera ditt korkade argument fast jag inte borde mata trollet.
Blöta svenska tonårskillar hade troligtvis inte mördat dig för att du sagt, "din mamma är en hora".
En muslim eller hudfärgshandikappade hade troligtvis gjort det dock, det har du rätt i.
Vi är dock väldigt olika, inte bara till hudfärg....
Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Tack! Ja.
Känner inte igen mig att jag skulle vara "delaktig i en total utrotning" av något folk, eller att min "värdegrund är byggd på destruktion", men det var rätt festliga formuleringar
Mina barn är utbildade civilingenjörer med bra jobb de med, de tackar mig och frugan för uppfostran.
Detta är dock så förvirrat så det inte går att svara på. Menar du att alla som arbetar är "vänsterhjon"? Finns det inga SD'are som har ett jobb menar du?
Varsågod, så höginteligent men ack så korkad
Du förstod inte att den sista inlägget du kommenterade var ironi, trodde att en påstod en höginteligent människa som dig åtminstone borde förstå sig på ironi.
Citat:
Ursprungligen postat av
-DaRude-
Även terrorister har osagda regler, det förändrar inte så mycket. Terroristerna som utförde attacken mot Charlie Hebdo var väldigt noga med att inte ge sig på kvinnorna. Det var männen de var ute efter. En kvinna sköts ihjäl av misstag, medan resten fick fly med livet i behåll. Förklaringen var: "vi dödar inte kvinnor, men det ni gör är fel och vi hoppas ni går hem och lär er något av detta". Så även terrorister kan ha viss moral i kroppen, vilket inte förändrar det faktum att de är rötägg ändå.
Vad gäller terrorister så ser jag ingen skillnad på jargongen här på forumet. Många "kritiker" pratar om folkmord och hyllar massmördare som Christchurch-terroristen och hyllar terrordåd mot invandrare. Enda skillnaden är att de saknar ambitionen och modet att genomföra något dåd på riktigt, mycket likt islamister som inte heller agerar på riktigt. Men sympatier för de som utför dåden har dem. För att inte nämna de på forumet som hoppas att svenskar dör för att "folket ska enas" mot muslimerna.
Om dom dödar vita kvinnor vilka skall dom då våldta?