2023-08-17, 15:47
Medlem
Wajis avatar
Sjukt land Sverige är. Punktmarkera islamisterna. Skjut dom om det behövs. Släng ut Packet från Sverige och förbjud islamer att utföra aktiviter som kan skada Sverige. Stoppa all bistånd

Själv drar jag till Spanien i 1 1/2 vecka.. känns tryggare än det här jävla landet som just nu böjer sig för islam.
Citera
2023-08-17, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MetalCraft
Divide and conquer!

Spel för gallerian.

Utveckla?
Citera
2023-08-17, 15:49
Medlem
ChiefenKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SentinelNode
Skrattretande. Hon rättfärdigar alltså terrorhoten, helt ofattbart. Typiskt från muslimer att alltid peka med fingret men aldrig rannsaka sig själva och den vidriga religion de följer.

Det finns ingen rasism mot muslimer idag. Det finns inget hot mot muslimer i Sverige. Det finns däremot ett hot från muslimer gentemot svenskar. Muslimer är överrepresenterade i brott. Muslimer är överrepresenterade i hatbrott. Muslimer är överrepresenterade i våldtäkter, rån och droghandel.

Islam har inget i Europa att göra. Jag förstår inte hur politiker kan vara så blinda inför islam och dess skadliga ideologi, men är först att gapa så fort en högeranhängare kritiserar en ideologi som islam. Åt helvete med islam och muslimer som ständigt ska bära på offerkoftan. Den här influencern "hijabinsideout" borde skämmas över sitt uttalande och den religion hon försöker skydda.

Kallas att projicera, det är vad de gör
Citera
2023-08-17, 15:49
Avslutad
Bort.
Senast redigerad av lone star 2023-08-17 kl. 15:53.
Citera
2023-08-17, 15:50
Medlem
Stakeholders avatar
Jag kan meddela att jag också stoppat en del terrordåd på senaste tiden. Senast nu i morse på Coop, men jag lyckades som tur var stoppa det.

Jag är tyvärr förhindrad att berätta mer med hänsyn till rikets säkerhet.
Citera
2023-08-17, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiefenKing
Kallas att projicera, det är vad de gör

Men projektion är ju en undermedveten handling. Jag tror inte att hon omedveten med det hon säger. Tror ärligt att det ligger i deras natur att manipulera. Det är så de är helt enkelt.
Citera
Medlem
Så klart kommer alla frågor från media på pressträffen vara om koranbränningar och SD precis som jag gissade och Ulf kör sin vanliga svar om att alla ska Besinna sig
Citera
Avslutad
Hmm, i bland ser jag numera detta med religiositeten som: Ursäkt för att inte jobba och prestera. Lite sektvibbar. Vi är väl ett modernt samhälle där liksom förfäder från Gustav Vasas tid: Landet är byggt med Svett och tårar. Inte blod, det tillhörde religionen.
Citera
2023-08-17, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Hej! Eftersom du tydligen är efterbliven så kommer jag nu att uttrycka mig väldigt övertydligt och som om jag riktade mig till ett barn. Ja, koranbränningarna är ett av de dårskap som nu riskerar att leda till terrorattentat. Det kallas för hets mot folkgrupp och har som syfte att provocera fram hat och hot. I Sverige har vi alltid haft yttrandefrihet, demonstrationsfrihet och religionsfrihet. Ingen har känt nåt behov av att grilla koraner för det. Men en sak är ny i vårt land - vi har gett politisk makt åt nazister. Sist det hände så blev det ett andra världskrig. Att vi nu blir terrorhotade ligger alltså helt i linje med historien. Så vill du undvika att sprängas i bitar under ett terrorattentat, gör du klokast i att sansa dig och förlita dig på det politiska parti som byggt upp vårt land och välstånd - socialdemokraterna. Ha det fint nu!

Islam är dagens nazism, en totalitär och våldsbejakande maktideologi. Sossarna älskar islam och vill att Sverige ska bli en muslimsk stat, som Turkiet ungefär.

En viktig anledning till terroristernas intresse för Sverige är den mkt stora grupp muslimer som lever här. Det gör Sverige intressant för dom.

Dåraktiga politiker har tagit hit Mellanöstern. Och kriget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Jag kan meddela att jag också stoppat en del terrordåd på senaste tiden. Senast nu i morse på Coop, men jag lyckades som tur var stoppa det.

Jag är tyvärr förhindrad att berätta mer med hänsyn till rikets säkerhet.

Vilket län stoppade du detta i?.
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
En bra första fråga från DN på nu pågående presskonferens:

Att belysa Sverigedemokraterna och specifikt Richard Jomshofs skuld till att vi nu står i detta läge. Det hat och hets de har skapat under flera års tid är ju själva grundorsaken till att vi nu är där vi är.
Citera
2023-08-17, 15:54
Medlem
Och där confirmade Ulf krissterson på presskonfersen att ett terrordåd avstyrts och gripanden har skett!.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in