Citat:
Ursprungligen postat av
MarcoStar
Hej! Eftersom du tydligen är efterbliven så kommer jag nu att uttrycka mig väldigt övertydligt och som om jag riktade mig till ett barn. Ja, koranbränningarna är ett av de dårskap som nu riskerar att leda till terrorattentat. Det kallas för hets mot folkgrupp och har som syfte att provocera fram hat och hot. I Sverige har vi alltid haft yttrandefrihet, demonstrationsfrihet och religionsfrihet. Ingen har känt nåt behov av att grilla koraner för det. Men en sak är ny i vårt land - vi har gett politisk makt åt nazister. Sist det hände så blev det ett andra världskrig. Att vi nu blir terrorhotade ligger alltså helt i linje med historien. Så vill du undvika att sprängas i bitar under ett terrorattentat, gör du klokast i att sansa dig och förlita dig på det politiska parti som byggt upp vårt land och välstånd - socialdemokraterna. Ha det fint nu!
Islam är dagens nazism, en totalitär och våldsbejakande maktideologi. Sossarna älskar islam och vill att Sverige ska bli en muslimsk stat, som Turkiet ungefär.
En viktig anledning till terroristernas intresse för Sverige är den mkt stora grupp muslimer som lever här. Det gör Sverige intressant för dom.
Dåraktiga politiker har tagit hit Mellanöstern. Och kriget.