2023-08-15, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brittafittans
Den kostade 3895kr helt ny i kartong. Ord pris 9tusen.
Det är en extra dator tillfälligt för att göra Videos.

fyfan vad linnea är snygg OMG
https://www.tiktok.com/@chrippakryptovaluta/video/7267234358719761697?is_from_webapp=1&sender_device =pc

https://www.tiktok.com/@chrippakryptovaluta/video/7267236841164705057?is_from_webapp=1&sender_device =pc

VILKET HÄRLIGT LEENDE

Är du dum eller? För en 9000kr dator så får du lätt en nyare processor och minst ett 1650 kort i den. Hittade en som är nedsatt till 6900 kr från 9000 kr med bra mycket bättre specs än den där jävla skiten han köpte.
Citera
2023-08-15, 07:28
Medlem
Citat:
Den kostade 3895kr helt ny i kartong. Ord pris 9tusen.
Det är en extra dator tillfälligt för att göra Videos.

fyfan vad linnea är snygg OMG
https://www.tiktok.com/@chrippakryptovaluta/video/7267234358719761697?is_from_webapp=1&sender_device =pc

https://www.tiktok.com/@chrippakryptovaluta/video/7267236841164705057?is_from_webapp=1&sender_device =pc

VILKET HÄRLIGT LEENDE

Så jävla snygg är hon inte. 7/10. Fy fan va cringe TikTok är.
Citera
2023-08-15, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Chrippas TikToks är en ny nivå av cringe…

Är det normalt att spela in sådana videos i hans ålder? Borde hålla sig till tuben..

Börjar tro att Chrippa har fått åldersnoja och nu försöker bli 22 igen. Håller med om att det var sjukt cringe.

Enda positiva var att man slapp höra hennes fula skånska.
Citera
2023-08-15, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domkallarmighakan
Vad är grejen med att vara så jävla gapig hela tiden?
En vuxen nickelodeon-figur som tiktokar

Extremt behov av bekräftelse. När han har mundiarré och hela tiden står i centrum kan ingen komma åt honom. Samma sak med det överdrivna gymmandet som tar sönder kroppen och flashandet med märkeskläder, vipbord och en dyr livsstil. Med lån på 1,8 miljoner. Det skriker inre osäkerhet. Chrippa vill visa att han är en man som är så stark, som klarar allt, som är kung och saknar självkritik totalt.

Ska man leka hobbypsykolog brukar sånt härstamma från barndomen/ungdomen där man inte formade någon identitet, eller såg sig själv som mindre värd än alla andra. Det blir ett ärr i självkänslan som kompenseras med en uniform av självutnämnd kunglighet. Chrippas identitet nu är att vara den gapiga söndergymmade flashiga killen som är allmänt bäst och skiter i allt. 34 år, inte 15 år. Klart man ska vara sig själv och inte bry sig om ålder i allt, men en 34-åring som mår bra på riktigt och har en sund inre styrka håller inte på som Chrippa. Chrippa är stark på ett sätt då han verkligen inte bryr sig om nånting och fortsätter kreditlivet som om han bara har lite gammal mat i kylen. Om ens det. Har knappt kollat svensk youtube utöver Chrippa och Jacke men av det lilla jag sett verkar de flesta ha problem med självkänslan och hävdar sig genom att leka clown framför kameran.
Citera
2023-08-15, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Extremt behov av bekräftelse. När han har mundiarré och hela tiden står i centrum kan ingen komma åt honom. Samma sak med det överdrivna gymmandet som tar sönder kroppen och flashandet med märkeskläder, vipbord och en dyr livsstil. Med lån på 1,8 miljoner. Det skriker inre osäkerhet. Chrippa vill visa att han är en man som är så stark, som klarar allt, som är kung och saknar självkritik totalt.

Ska man leka hobbypsykolog brukar sånt härstamma från barndomen/ungdomen där man inte formade någon identitet, eller såg sig själv som mindre värd än alla andra. Det blir ett ärr i självkänslan som kompenseras med en uniform av självutnämnd kunglighet. Chrippas identitet nu är att vara den gapiga söndergymmade flashiga killen som är allmänt bäst och skiter i allt. 34 år, inte 15 år. Klart man ska vara sig själv och inte bry sig om ålder i allt, men en 34-åring som mår bra på riktigt och har en sund inre styrka håller inte på som Chrippa. Chrippa är stark på ett sätt då han verkligen inte bryr sig om nånting och fortsätter kreditlivet som om han bara har lite gammal mat i kylen. Om ens det. Har knappt kollat svensk youtube utöver Chrippa och Jacke men av det lilla jag sett verkar de flesta ha problem med självkänslan och hävdar sig genom att leka clown framför kameran.

Förklarar också hans destruktiva liv som yngre. Slogs, knarkade och söp. Numera knarkar han och super bara.
Citera
2023-08-15, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Förklarar också hans destruktiva liv som yngre. Slogs, knarkade och söp. Numera knarkar han och super bara.
Jag tycker faktiskt synd om Linnea. Hon verkar vara det chrippa beskriver och han kommer hålla henne med sitt liv. Någon borde visa lilla kriminella chrippa vad det kriminella livet handlar om, leta rätt på hans nya tjej och få henne att berätta alla hemligheter om honom och exposea hans skit liv och sen få henne att lämna honom. Karma. Han förtjänar inte att ha henne ifred vi borde ornda så han delar med sig av henne hehe skämtåsido. Är väll bara en tidsfråga innan el lobo står utanför hennes dörr
Tror ni överhuvudtaget att linnea får läsa Flashback för chrippa? Tror att han är väldigt kontrollerande mot henne. Stackars tjej…hon förtjänar bättre
Citera
2023-08-15, 09:11
Medlem
Ingen video igår från kronofogdskrille, har verkligheten hunnit ikapp? Btw var de bara jag som såg att julia la ut en video på chloe? Vem har ungjäveln?
Citera
2023-08-15, 09:15
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Kan fixa 90miljoner liter hälsosamt källvatten utan problem ireal om så krävs.
Ni kan inget, inte ens 1.5 liter jävla idioter.

Vi är på helt olika nivåer, fan skäms på er

Oj! Ägd!
Citera
2023-08-15, 09:39
Medlem
Finns minst 25 videos för bara något år sedan där Chrippa talar om för oss hur mycket han gillar att ha ett "vanligt kneg" att gå till och att han gillar den livsstilen.

Men nej då, några månader senare säger han upp sig (sparkad?) och flyr landet.

Säg bara som det är Chrippa- löneutmätning och/eller utslag på något test, det förstår vi alla vid det här laget.

Oj så den här grabben kommer att krascha när allting väl kommer ut brett.
Citera
2023-08-15, 09:50
Medlem
Så chrippa köper begagnat skit? Fattiga jävel! Börja knega igen som du predikar! Näjuste kronan klipper nästan allt
Tror linnea oxå kommer dra på sig kronan tillslut
Citera
2023-08-15, 09:51
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Du försöker lura mig.
Jag vägrar ge dig mitt Email konto. För det enda du är ute efter är att utnyttja mig ju.
Du vill få mig i säng, sen lura mig på pengar, och hålla på jävlas bara.
Hört stories, det börjar med fiske om info i Email, sen går det över till att ses ireal.
Ha sex, sen börja utpressa på pengar och annat. Jag är ingen lättlurad pucko ska du veta.
Kommer inte ens svara på PM till dig nu.
Hört och läst om typer som dig.

Hahahah men lilla älskling du har det inte lätt du. Blivit lurad och förnedrad förr, så nu är du passiv och tolkar helt fritt pågrund av ditt trauma 😂
Vi märker att du är svag och ostabil kanske lika illa som hos chrippa själv. Det svajar nått ordentligt med dig du behöver rehab.
Du kan behålla din dollarstore parfym.

Varför skulle du ställa upp som en jävla riddare för chrippa, vad har han gjort för dig som förtjänar ditt försvar till denna gräns? Ta o berätta nu jag tror inte du är genuin vän med chrippa än idag. Spill informationen min vän.
Citera
2023-08-15, 10:36
Medlem
sonofnatures avatar
Fixar TikTok å börjar göra dansvideos å mima 😅

De vimlar av konstiga fans på TikTok
Såg en dokumentär där de gick hem till sina fans , när personen inte va hemma
Alltså inbrott å provade personens kläder

Mycket märkligt beteende i den åldern å dansa å mima som en tonåring

Vad har hänt med snubben ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera