Citat:
Ursprungligen postat av
LeeVan
Efter den förstörelse och allt det lidande ryssarna har skapat i Ukraina så kan jag inte se att ryssarna har mandat för att ställa några som helst krav.
Jag befarar att när vapenflödet från väst börjar sina så kommer kriget att övergå i en frusen konflikt, snarlikt vad vi såg efter 2014.
Avgörande för när det inträffar kan det kommande presidentvalet i USA vara.
Och din ödmjuka desperation så tog du, som ALLA DE ANDRA utav din AVART, att det skulle fungera med lite gnag om "hur hemskt" det kommer bli när USA haft val".
För helvete rent ut sagt. Hur många av er stackars svenskar som inte kan skilja på en elefant och en åsna finns det??
Men som svar på ditt ÅTERUPPREPADE skitsnack HÄR, SÅ - NEJ...stödet för ukraina kommer INTE minska OAVSETT vem som sitter i represanthuset eller som president.
Där finns ett gement förstånd sedan länge, MYCKET länge, här, som gör det till en fullständigt naturlig sak att göra allt för att kommunistjävlen(Kallad ryss i resten av världen) inte på något vis skall förstöra världen med sitt efterblivna avtryck.
Oavsett democrat eller republikan i genemn sp kan jag ge dig en förbannat bra källa som svar på sina fantasier, och då är det jag själv där.
Anledningen till att 8 av tio vet hur man hanterar en '22 eller '45 är inte för något annat än för att RYSSASET en gång tog sig lite för mycket talan.
För fan ja!. Låt det hända! Öppna Pandoras box ni korkade jävla ryssar.
Låt inte er TV stå upp för era ord(som INGA ANDRA kanaler i VÄST GÖR!) utan se till och AGERA utefter ert tykna jävla korkade sinne istället.
"Svenskar" som följer detta exempel skal ställas ut som måltavlor på skytteklubbens lokala. Då det fortfarande är lika få av dessa målen som skytteklubbar så är det fortfarande en balanserad och fungerande kalkyl att dra nytta av ÅSNORNA innan de börjar föra för mycket väsen för att de inte kan kontrollera sina skri.
I Ukraina fängslar man dem eller ger dem sparken med en liten vink på köpet. I estland sparkar man ut dem på löpande band, som i Norge, Nederländerna, Belgien, Litauen och Polen. Det är lite RIKTIG aktion för säkerhet det