2023-08-14, 19:58
Bannlyst
Många som bor i glesbygden vet att det börjar komma invandrare dit, det är glesbygden som skapar all svensk kultur i Sverige.

Dom i förorterna klagar på socialen och de får flytta till glesbygden, inte ens negern Gustav Badin hade det så bra på sin tid.

Hur gör man för att bevara glesbygden svensk? Förorterna skall ha invandrare, inte i glesbygden, bor själv i förorten och sköter mig, varför låter man dom flytta dom äckligaste blattarna till glesbygden, som inte pallar stanna kvar i förorten. Är inte ett dugg avundsjuk dock då dom är fulaste.

Hur gör politikerna för glesbygden då? Då Sverige är ett väldigt stort land geografiskt, men behöver inte FLER invånare för den sakens skulld, särskilt inte araber eller fula negrer.
Citera
2023-08-14, 20:09
Medlem
pn222jws avatar
Det finns ett nyare ord som jag gillar - gränsbygd - och det stämmer ju.
Citera
2023-08-14, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Det finns ett nyare ord som jag gillar - gränsbygd - och det stämmer ju.

Det är där all svensk kultur skapas, även nu idag. Storstäderna tar efter, men det skapas där. Hur gör vi nu för att inte forlora den svenska kulturen? Eller geografiska gränserna heller, sverige äger sitt land.
Citera
2023-08-14, 23:45
Medlem
peergs avatar
Håller med. Lägg ner alla glesbygdspizzerior. I fortsättningen borde alla som vill ha något annat än en fryspizza från lokala lanthandeln få åka minst fyra mil för att få köpa sig en kebabpizza. Jaga iväg alla som ägnar sig åt snabbmat på landsbygden! Kan man inte själv tillaga kålpudding eller sillgratäng får man skylla sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in