2023-08-13, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fruna
Linnea kommer aldrig släppa taget om Chrippa. Hon fick kämpa 6-7år för att få sin dröm man.
Och Chrippa är så jävla kär han med. Dom är perfekta paret.

Ser verkligen framemot deras nya content nu som kommer.
Chrippa kommer snart göra Videohälsningar via Danjals nya hemsida.
Sen har dom andra sammarbeten på g.
Danjal är stor business man. Chrippa har lysande framtid nu.

Mycket skoj på gång nu
Det fetade, att hon legat i och manipulerat Chrippa att svika Julia och Chloe är inget annat än vidrigt.
Att Chrippa kommer bli en stor *business man* tillsammans med Danjal....först är det väl lite tråkigheter som ska redas ut rättsligt för Christofers del, eller hur?
Sen är vårdnaden en annan fråga som behöver lösas och Christofer har snart flera domar på sig, luktar lite skit och blir svårt att basunera ut hur man ska träna och tänka samt leva, när gurun är en misslyckad tragisk uppumpad röd pølse, som tror han är 20 igen...
Citera
2023-08-13, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det fetade, att hon legat i och manipulerat Chrippa att svika Julia och Chloe är inget annat än vidrigt.
Att Chrippa kommer bli en stor *business man* tillsammans med Danjal....först är det väl lite tråkigheter som ska redas ut rättsligt för Christofers del, eller hur?
Sen är vårdnaden en annan fråga som behöver lösas och Christofer har snart flera domar på sig, luktar lite skit och blir svårt att basunera ut hur man ska träna och tänka samt leva, när gurun är en misslyckad tragisk uppumpad röd pølse, som tror han är 20 igen...

Julia var inget att hänga i granen alls. Det ser man även på hennes nya snubbe.
Det är så mycket WT som det kan bli på Julia.

Linnea kunde inte rå för sina känslor. Chrippa och Julia hade problem.
Och Chrippa gjorde det rätta. Istället för deppa bli tillsammans med Linnea som han känt länge.

Julia fixade själv ny snubbe på par dagar. Och hon körde någon sjuk grej mot Chrippa.
Sa att hon sov över hos nya snubben och skit. Klart Chrippa lämnade henne direkt.
Men det var redan på gång mot avslut ändå.

Chrippa har inget att fixa, nu är det bara köra på, gasen i botten. Framtiden ser mycket ljus ut för honom. Annat är det för Julia som har hela 400tusen på KF och inga cash. Nya snubben Julia har
förstår jag inte alls hur hon tänkte. Riktigt galet. Men det är hennes problem.
Vi lämnar det här nu.

Nu Blickar jag in på Chrippas nya bättre liv. Och skinande framtid han har nu framför sig.
Citera
2023-08-13, 23:01
Medlem
wicks avatar
Citat:
Julia var inget att hänga i granen alls. Det ser man även på hennes nya snubbe.
Det är så mycket WT som det kan bli på Julia.

Linnea kunde inte rå för sina känslor. Chrippa och Julia hade problem.
Och Chrippa gjorde det rätta. Istället för deppa bli tillsammans med Linnea som han känt länge.

Julia fixade själv ny snubbe på par dagar. Och hon körde någon sjuk grej mot Chrippa.
Sa att hon sov över hos nya snubben och skit. Klart Chrippa lämnade henne direkt.
Men det var redan på gång mot avslut ändå.

Chrippa har inget att fixa, nu är det bara köra på, gasen i botten. Framtiden ser mycket ljus ut för honom. Annat är det för Julia som har hela 400tusen på KF och inga cash. Nya snubben Julia har
förstår jag inte alls hur hon tänkte. Riktigt galet. Men det är hennes problem.
Vi lämnar det här nu.

Nu Blickar jag in på Chrippas nya bättre liv. Och skinande framtid han har nu framför sig.

Haha! Är du komiker också? Ljus framtid med över en miljon i skulder?
Citera
2023-08-13, 23:02
Bannlyst
Då båda har ny partner nu, så tänker jag inte diskutera Chrippas ex mer.
Julia är gammalt nu.

Det som gäller nu är Linnea endast. Han är med henne nu och i framtiden.

Gå framåt, inte bakåt som King Chrippa säger själv.
Citera
2023-08-13, 23:07
Medlem
knark-kungens avatar
Har det gjorts något utmätningsförsök på Chrippa Skuldberg? Han har ju ändå nästan en och en halv mille I skulder. Kfm borde vara som iglar på honom.

Vet att kfm även utmäter kläder. Shit vad pin om man måste strippa på offentlig plats. Det skulle nog vara en majow blow på hans sköra ego.
Citera
2023-08-13, 23:09
Medlem
Saxofonjudes avatar
Så han har snackat skit om Rask i evigheter om hur han inte drar in pengar medans han själv lever på lånade pengar och har massa skulder. Patetiskt.

Varför har karln inget körkort?
Citera
2023-08-13, 23:19
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har det gjorts något utmätningsförsök på Chrippa Skuldberg? Han har ju ändå nästan en och en halv mille I skulder. Kfm borde vara som iglar på honom.

Vet att kfm även utmäter kläder. Shit vad pin om man måste strippa på offentlig plats. Det skulle nog vara en majow blow på hans sköra ego.

Tror det inte gjorts för han drar utomlands titt som tätt. Dock enligt kf så fick han utslag 2017? Så han bör rimligtvis haft löneutmätning då när han arbetade?
Citera
2023-08-13, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Varför har karln inget körkort?

Han körde typ 140 på 100 väg med sin dotter i bilen.
Citera
2023-08-13, 23:28
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Tror det inte gjorts för han drar utomlands titt som tätt. Dock enligt kf så fick han utslag 2017? Så han bör rimligtvis haft löneutmätning då när han arbetade?
Han bor i en liten håla som har mindre befolkning än den stadsdel jag själv bor i.

Kan ju inte vara särskilt svårt för kfm att jaga ikapp honom.

Blev han inte ganska nyligen av med körkortet? Då borde polisen hjälpt till med utmätningsförsök.

Tror anledningen till att han slutade svetsjobbet var pga utmätning. Han kände helt enkelt inte att det var värt att jobba heltid när kronan tar typ halva lönen.
Citera
2023-08-13, 23:29
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Får inte vara anorexiafall.

Linnea har perfekt kvinnokropp. 100% 10av10 Sjukt snygg.
King Chrippa kan njuta nu av livet

Nä hon är en fettsäck, chrippa är dvärg. Kanske därför han måste flasha med dyra kläder pga mindrevärdskomplex? Är det något annat han har mindrevärdskomplex över du som har stenkoll? Har han steoridkuk?
Citera
2023-08-13, 23:37
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
PAPPA STARTAR ETT STORT BRÅK MED ETT INVANDRARGÄNG
https://youtu.be/GH3gnOV-S8U
så jävla skön story
helt rätt av chrippas farsa 🙌
Nja, nu var det ju inget stort bråk, och inget hände egentligen.

Jag gick in och läste lite kommentarer. På frågan varför Chrippa hata Rask, med tanke på att han gav honom en känga även i denna video.

Svara Chrippa ungefär: Jag hatar inte Rask, han och jag har bara helt olika uppfattningar om hur man tar hand om sin familj… Bla bla bla..,Allt är så komplicerat kring Rask… Bla bla bla.

Jag tänker att det är ganska komplicerat runt Chrippa oxå. Måste ha utländska bankkort, vågar inte ha klockor och kläder hemma, måste gömma bilen från fogden. Pingad hos polisen, väntade rättegång.
Citat:
Får inte vara anorexiafall.
Linnea har perfekt kvinnokropp. 100% 10av10 Sjukt snygg.
King Chrippa kan njuta nu av livet
Tänker du på henne när du onanerar på ditt flickrum?
Citat:
2024 kommer linnea och Chrippa få barn, dom kommer gifta sig med.
Det tror jag säker. Det brukar vara viktigt för en viss typ av flickvänner att vara lika mycket flickvän som exet. Bara hon inte lägger på sig efter graviditeten. Hennes mamma ser ut att lagt på sig sina extra kilo då. För blir hon fet, kan hon inte räkna med att Chrippa stannar. För så djup är hans kärlek inte, så att han står ut med ett fetto.
Citat:
Linnea kommer aldrig släppa taget om Chrippa. Hon fick kämpa 6-7år för att få sin dröm man.
Och Chrippa är så jävla kär han med. Dom är perfekta paret.
Ser verkligen framemot deras nya content nu som kommer.
Chrippa kommer snart göra Videohälsningar via Danjals nya hemsida.
Sen har dom andra sammarbeten på g.
Danjal är stor business man. Chrippa har lysande framtid nu.
Mycket skoj på gång nu
Man får nog räkna med att det tar ett tag innan Danjals hemsida är lika stor som Memmo. Chrippa får nog räkna med ett ordentligt inkomst bortfall ett par månader när han byter.

Och vist är dom kära. Det är ju i och för dig osympatiskt av Linnea att jaga en man som lever i en relation, och ännu värre, i en relation där det finns barn. Jag tänker att det säger en del om en människa.

Men visst är dom nykära. Men vet du, alla gånger man är nykär håller det inte. Tror du Linnea alltid kommer att tycka det är lite charmigt att skämmas över Chrippa när han skriker i offentliga miljöer? Eller tänker du att Chrippa ska ändra sig ochbsluta göra saker Linnea skäms över?
Eller när Chrippa märker att Linnea inte är så där driven. Egenskapen han sa att han älskade med henne. Jag menar hur driven kan hon ha varit? Hon verkar ju fullständigt släppt det som drev henne. Nu verkar hon ju bara vara driven att driva Chrippas kanal.
Citera
2023-08-13, 23:43
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han bor i en liten håla som har mindre befolkning än den stadsdel jag själv bor i.

Kan ju inte vara särskilt svårt för kfm att jaga ikapp honom.

Blev han inte ganska nyligen av med körkortet? Då borde polisen hjälpt till med utmätningsförsök.

Tror anledningen till att han slutade svetsjobbet var pga utmätning. Han kände helt enkelt inte att det var värt att jobba heltid när kronan tar typ halva lönen.

Tänker det jag med. Att han slutade pga av löneutmätningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in