2023-08-12, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja det lät som att han tyckte att motgångarna i livet var att han tvingas vara ifrån Linnea några dagar i veckan... Menar han allvar..?

Ja kärleken till Linnea är större än till sitt egna barn. Men det sitter väl i genbanken. Hans morsa har ju redan övergivit en unge!
Citera
2023-08-12, 21:07
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruna
Hoppas du inte är lika galen med dom som du är här och negativ.
Ta hand om dina egna barn snälla.

Chrippa är jävligt bra människa. Och han har jävligt gott om pengar utomlands.
Roligaste Youtubern nu. Och otroligt vacker flickvän. Hoppas dom får ett barn tillsammans.
Så Chloe får ett syskon.

Jag mår riktigt bra jag Är glad och positiv
När man mår bra själv, då hatar man ingen annan som du gör.

Som jag anade har du inga barn själv... Och hela min mening är just att man ska TA HAND OM sina barn. Inte sätta dem sist eller efter sina egna ytliga behov för stunden. Vad är det du inte förstår? Man är inte negativ eller mår dåligt för att man tycker någon beter sig vårdslöst som förälder. Såpass iq har du väl ändå?

Jag tyckte riktigt bra om Chrippa innan. Gillar att han inte är pk och säger exakt vad han tycker. Arbetar hårt. Bra kvalitéer. Men nu sköter han inte detta snyggt med sin föräldraroll tycker jag.

Du verkar väldigt fixerad vid hans pengar utomlands, och att L är rökfri. Lite skevt.
Men vi får helt enkelt vara överens om att vi inte är överens.
Citera
2023-08-12, 21:20
Bannlyst
Jag ser framemot hans Coatching inom träning.
Med kost, träning pepp, och tips. Han blir en jävligt bra tränings coatch har jag på känn.

Kul att han har så mycket nya ider och business på gång.
Linnea har verkligen förändrat honom. Han är helt annan människa idag.

Ja kärlek är ju det viktigaste och största lyckan i livet såklart.
Det märks han är så jävla glad nu Chrippa. Riktigt härligt. Linnea verkar riktigt stöttande och fin tjej.
Ser framemot deras content, och få se mer av Linnea med. Skoj
Citera
2023-08-12, 21:23
Bannlyst
Citat:
Som jag anade har du inga barn själv... Och hela min mening är just att man ska TA HAND OM sina barn. Inte sätta dem sist eller efter sina egna ytliga behov för stunden. Vad är det du inte förstår? Man är inte negativ eller mår dåligt för att man tycker någon beter sig vårdslöst som förälder. Såpass iq har du väl ändå?

Jag tyckte riktigt bra om Chrippa innan. Gillar att han inte är pk och säger exakt vad han tycker. Arbetar hårt. Bra kvalitéer. Men nu sköter han inte detta snyggt med sin föräldraroll tycker jag.

Du verkar väldigt fixerad vid hans pengar utomlands, och att L är rökfri. Lite skevt.
Men vi får helt enkelt vara överens om att vi inte är överens.

Vi ska inte tjaffsa. Jag önskar dig och din familj all lycka med.
Men blir lite ledsen att du total sågar Chrippa helt utan anledning.
Själv tycker jag Chrippa är den bästa Youtubern nu.
Se hans senaste video som han gjorde par timmar sedan. Riktigt moget pratar han . Lyssna och ta
in vad han säger snälla.

Ge honom en chans. Var glad för hans skull.
Citera
2023-08-12, 21:45
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vadå hur man skiter på sig när man har sex?
Jag tänker att sextips av Chrippa är band det mest avtändande jag kan tänka mig.
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Kolla aldrig bakåt, bara framåt. Ja vi vet att han aldrig någonsin lär sig av misstag eller reflekterar.
Precis min tanke oxå.
Citat:
Du är singel utan barn misstänker jag. Stämmer det?
Jag visste inte att denna tråd handlade om mig. Men, nej det stämmer inte.
Citat:
Rask är stort svin som levt på farfar Alf. Och manipulerat honom.
Rask har svikit även sin egen far till egen fördel.
Rask har även behandlat sin sambo riktigt vidrigt. Pratat skit om henne. Hon har fått göra allt.
Rask förtjänar duktigt med stryk
Chrippa är stort svin som levt på lånade pengar. Som han inte har en tanke på att betala tillbaka. .Chrippa har svikit även sitt barn för egen fördel.
Chrippa har även behandlat Julia riktigt vidrigt. Pratat skit om henne. Hon har fått göra allt.
Chrippa förtjänar duktigt med stryk.

Nämen kolla vad likt det blev.
Citera
2023-08-12, 22:16
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
"lillen och jag ska flytta till Stockholm för att JAG OCH LINNEA ska flytta ihop".... Jävla idiot!! Pappas behov går först hör jag...

Hade han brytt sig det minsta om sin lilla tjejs bästa så skaffar han ett hem åt sig och den lille. Bor in sig själva. Skolar in lillen på sin nya förskola. Mycket omvälvande med en flytt och separation redan som det är för ett barn. Och nu behövs även förskola bytas. Kan han för i helvete tagga ner?! Barn är bara barn ett kort tag. Och de förstår mycket mer än man anar!

Tvi fan nu går det för fort och för långt... Och kan inte Julia och Chrippa enas om att ha hyfsat nära varandra åtminstone? Så lillen kan slippa pendla som en jävla dårfink och ha EN förskola istället för två?! Vad är det här? Hur tänker de sedan inför skolstarten då? Har Chrippa planer på att bara dyka upp som förälder en helg i månaden eller?

Förlåt. Blir upprörd när barn ses som bihang.
Word! Ja det upprör mig oxå väldigt mycket. Man får fan inte vara så mycket egoist när man har barn.
Citat:
https://streamable.com/b81par

FYFAN VAD CHRIPPA ÄR BÄST
KUNG !!! hahahahahahahahahahahahaa
Ja där var han lite kul, det har du rätt i.
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Uppenbart att han läser tråden och är upprörd över det men försöker tona ner det rejält här. Hade vi pratat om här att han suger på poker hade han pratat om poker i sin videos. Så jävla genomskinligt.
Jag tycker det är hysteriskt kul.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
I sin senaste video pratar han om personlig utveckling. Nåt han verkligen behöver.

Ska bli intressant att se om han pissar på Rask nåt mer. Varit tyst om honom sen skulderna kom upp!
Jag har så svårt att förstå hur man ska kunna bli personlighetsutvecklad utan att reflektera.

Citat:
Sjukt snygg hans nya tjej Linnea. WOW
https://streamable.com/l4h7uy

En 10a av 10a. En dröm.
Så¨jävla glad för Chrippas skull. Men även Linneas. Dom passar så fint ihop.
Önskar dom allt det bästa. Vet dom får fin framtid.
zBrukar du titta på henne när du onanerar på ditt flickrum?
Citera
2023-08-12, 22:27
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur förlorar skattebetalare pengar för att Krono driver in skulder?

Du visste inte att alla statliga myndigheter är skattefinansierade eller?
Citera
2023-08-12, 22:32
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Du visste inte att alla statliga myndigheter är skattefinansierade eller?
Det är inte så att de skapat myndigheten just Chrilles skulder- utan de pengarna som den kostar, kostar den oavsett. Hans skulder gör vare sig till eller från.

Så nej, jag vet inte hur hans skulder hos krono belastar skattebetalarna.
Citera
2023-08-12, 22:40
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är inte så att de skapat myndigheten just Chrilles skulder- utan de pengarna som den kostar, kostar den oavsett. Hans skulder gör vare sig till eller från.

Så nej, jag vet inte hur hans skulder hos krono belastar skattebetalarna.

Ett ärende/indrivning kostar pengar att genomföra, alla verksamheter och uppdrag kostar pengar, en statlig myndighet finansieras av skattebetalarna. Så jo klart hans ärende och skulder kostar oss pengar.

Precis somm att ha ett barn på dagis eller att åka och plåstra om sig på sjukhuset kostar skattebetalarna pengar. Vad i det här är svårt för dig att begripa? Eller är du bara lågbegåvad?
Citera
2023-08-12, 22:41
Bannlyst
Chrippa har typ 50 papp på kronofogden. Han har betalat närmare 1miljon i skatt genom sitt liv.

Annat med stora invandrarfamiljer som inte gjort ett skit, kostar en miljon om året en familj
med boende, mat, vård. Allt.
De föder dessutom ungar som skjuter på gator, säljer droger. Kostar 30tals miljoner lätt.

Sluta prata om Chrippas skuld nu idioter
Citera
2023-08-12, 22:47
Medlem
Chrippa flashar med Moncler, Gucci , Burberry och byxor från Zara. Allt är lånade pengar. Tänka sig att flasha sin ytlighet med lånade pengar

Sen är han ju även en fitness guru, haken är väl bara den att han är fullpumpad av doping
Citera
2023-08-12, 22:47
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ett ärende/indrivning kostar pengar att genomföra, alla verksamheter och uppdrag kostar pengar, en statlig myndighet finansieras av skattebetalarna. Så jo klart hans ärende och skulder kostar oss pengar.

Precis somm att ha ett barn på dagis eller att åka och plåstra om sig på sjukhuset kostar skattebetalarna pengar. Vad i det här är svårt för dig att begripa? Eller är du bara lågbegåvad?
Kronofogden finansieras av skattepengar och av avgifter som tas ut från de skuldsatta och från de som ansöker om att få skulder indrivna.

Återigen det har inte skapats en myndighet för Chrilles skull utan de fanns och finns oavsett med sina kostnader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in