Citat:
Nu snackar vi RIKTIG fokus här ja!Viggen är bra men JAS är tydligen bara skräp?
Ryska stridsflygplan är överlägsna de bästa av de bästa drönarna:
Kalle har kollat i sin atlas:
Kalle är inte enbart expert på flygplan utan även stridsvagnar. Här får man en klar bild av skillnaden mellan de två sidornas olika stridsvagnar:
Kalle har varit ute på terassen och lyssnat:
Kalle kör en fotbollsjämförelse:
Kalle fortsätter med sina fotbollsjämförelser. Ukraina får gult kort eftersom de har angripit ryzkt territorium....:
Kalle tycker att svenska befäl är överbetalda:
Kalle tror stenhårt på de lögner som Putin vräker ur sig:
Kalle höjer den ryzka krigsmaterielen till skyarna:
Och naturligtvis har Kalle koll på hur många stridsvagnar Kalle har sina infettade förråd i Sibirien:
Kalle delger tråden sina expertkunskaper om elektronik och störsändare:
Kalle kör volvo!:
Kalle har varit och rekat i Ukraina:
Ryzzarna har byggt ett jättejättestort komplex av underjordiska bergsrum inne på Ukrainskt territorium, ända till Kiev:
Den fantastiska T-14, än en gång:
T-14 har t o m toalett och ett litet pentry, gardiner och mattor, så att besättningen ska få ha det lite mysigt:
T-90 är inte sämre, den har tydligen mediala förmågor och skulle kunna vara med i "Det okända":
Den uktimata triumfen, T-90 beats Volvo! Med AI-teknologi!
Kalle har utifrån sina expertkunskaper i krigsföring äntligen tagit fram en krigsplan för att hjälpa Putin och Ryzzland med en offensiv i Ukraina. Notera särskilt de väldresserade lastbilarna, som gör precis som man säger åt dem:
Kalle är också väldigt insatt i vapenvilor:
Kalle känner sig väldigt ensam, med alla sina militärtekniska kompetenser:
Ryska stridsflygplan är överlägsna de bästa av de bästa drönarna:
Kalle har kollat i sin atlas:
Kalle är inte enbart expert på flygplan utan även stridsvagnar. Här får man en klar bild av skillnaden mellan de två sidornas olika stridsvagnar:
Kalle har varit ute på terassen och lyssnat:
Kalle kör en fotbollsjämförelse:
Kalle fortsätter med sina fotbollsjämförelser. Ukraina får gult kort eftersom de har angripit ryzkt territorium....:
Kalle tycker att svenska befäl är överbetalda:
Kalle tror stenhårt på de lögner som Putin vräker ur sig:
Kalle höjer den ryzka krigsmaterielen till skyarna:
Och naturligtvis har Kalle koll på hur många stridsvagnar Kalle har sina infettade förråd i Sibirien:
Kalle delger tråden sina expertkunskaper om elektronik och störsändare:
Kalle kör volvo!:
Kalle har varit och rekat i Ukraina:
Ryzzarna har byggt ett jättejättestort komplex av underjordiska bergsrum inne på Ukrainskt territorium, ända till Kiev:
Den fantastiska T-14, än en gång:
T-14 har t o m toalett och ett litet pentry, gardiner och mattor, så att besättningen ska få ha det lite mysigt:
T-90 är inte sämre, den har tydligen mediala förmågor och skulle kunna vara med i "Det okända":
Den uktimata triumfen, T-90 beats Volvo! Med AI-teknologi!
Kalle har utifrån sina expertkunskaper i krigsföring äntligen tagit fram en krigsplan för att hjälpa Putin och Ryzzland med en offensiv i Ukraina. Notera särskilt de väldresserade lastbilarna, som gör precis som man säger åt dem:
Kalle är också väldigt insatt i vapenvilor:
Kalle känner sig väldigt ensam, med alla sina militärtekniska kompetenser:
Det bästa inlägget sedan 2022.04.23 må jag säga.
Ok, att ditt förra var ännu ett strå vassare, men i otackasamhetens namn så må man andå buga för lite RIKTIG information här.
Underbart och länge leve bandage när de ger om en svepning av orsak
Äntligen lite RIKTIG information om vad som VERKLIGEN händer i Ukraina.
Tack för det "Banderas"! Lite mindre kondomer, lite mindre FRANSKA stillestånd i tanke och lite mindre försök till att göra det självklara till en UNDRAN om det finns en ytterligare dimension för att piZZA ner sig i kvadrat som övervakare.
Banderas bjuder oss den direkta verkligheten här. Tack för det!