2023-08-10, 20:21
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Eftersom hon blivit ihop med honom trots att hon sett hans videos och hur han snackar med Julia o sin dotter. Samt hans mamma o pappa

Tippar jag att det tar slut senhösten 2024.

Linnea vill uppleva sommaren 2024 med Crippa.

Tror som dig, det kommer nog hålla lite längre än folk förväntar sig men efter en tuff sommar som slutar med en otrohet så är det över, men så länge de hade kul så vafan
Citera
2023-08-10, 20:25
Bannlyst
Jocke lär väl dega Chrilles skulder?

Såg att han laddade upp en video nu, med Jocke. Så han börjar nog fjäska lite nu för att få hjälp med skulderna. Jocke är ju inte utfattig precis.
Citera
2023-08-10, 20:33
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bender.Rodriguez

Såg att han laddade upp en video nu, med Jocke. Så han börjar nog fjäska lite nu för att få hjälp med skulderna. Jocke är ju inte utfattig precis.
Jockeboy har nog fullt upp med sin skattesmäll på 6 miljoner. Tror knappast han vill dega för Chrippas låtsasfasad.
Citera
2023-08-10, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Hört talas om sambolagen? KFM kan inte ta någons bostad bara för att chrippa flyttar in i någons bostadsrätt.

Enda gången det skulle gå är om någon köper en bostadsrätt i syfte att bo med Chrippa. Lösören som det inte finns kvitton på i lägenheten däremot har dom rätt att ta såvida inte man kan bevisa att man har köpt det.

Nu pratade vi att skriva sej på en randomadress dagar innan utmätning.
Citera
2023-08-10, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ontianus
Memmo har konkat...

Men igång och man kan tjäna pengar på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Bender.Rodriguez

Förstår inte varför man tror Jocke kommer vara en plånbok till Chrippa.
Citera
2023-08-10, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jockeboy har nog fullt upp med sin skattesmäll på 6 miljoner. Tror knappast han vill dega för Chrippas låtsasfasad.
Jocke har runt 16 miljoner i bara Tesla-aktier, så deg har han. Sen är väl frågan om han vill hjälpa sin bror. Allt som allt är nog Jocke god för runt 20-30 miljoner (skulle jag tro)
Citera
2023-08-10, 21:28
Medlem
Citat:
Eftersom hon blivit ihop med honom trots att hon sett hans videos och hur han snackar med Julia o sin dotter. Samt hans mamma o pappa

Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Tror som dig, det kommer nog hålla lite längre än folk förväntar sig men efter en tuff sommar som slutar med en otrohet så är det över, men så länge de hade kul så vafan

Gissar ungefär 30 - 50k följare på instagram, sedan aktiveras exit katapulten
Citera
2023-08-10, 21:56
Medlem
35 år snart och säger att han inte tänker betala sina skulder de kan vara där, fan vad vidrigt att inte betala sina skulder och leva vidare som om de inte existerar.

Alltid tyckt att Chrippa är väldigt osympatisk, Jacke har jag dock uppfattat som genuint godhjärtad.
Citera
2023-08-10, 22:01
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livetispanien
Något jag inte riktigt förstår är om man är ett par och sedan dessutom skaffar barn ihop, han säger själv, min familj, varför vill man inte stå på samma adress?? Är det så att Julia har fått bostadsbidrag eller vad det kallas för eller annat bidrag eftersom hon bor/ bodde själv med dottern i lägenheten? Kanske något annat bidrag man kan söka för hennes lön/ lön kan inte vara så hög med tanke på att hon pluggade eller jobbade lite inom vården?
Luffaren pratade hela tiden om sin familj och om någon kom nära så tvekade han inte en sekund för ….men hur mycket brydde sig luffaren egentligen? Leka och spela Mangas är vad pajasen själv har gjort med sin ˚familj˚
Tönt
Inte kan det vara för att Julia ska få bostadsbidrag. Chrippa hatar ju bidrag. Han skulle väl aldrig… Jag menar Chrippa är väl en man som står för det han säger.

Ha ha, ja visst kan det vara för att Julia ska få bostadsbidrag. Men lika gärna för att minska risken för husrannsakan. Det krävs mycket mer för att få en husrannsakan på en adress där personen inte är skriven. Det är ett av skälen att folkbokföringsbrottslagen ändrades. Kronofogden kan inte heller göra utmätningar där personen inte är skriven. Det var med största sannolikhet därför han blev anhållen för det brottet. Polis, kronofogden och Skatteverket samarbetar i de här frågorna. Risken för att en icke kriminell som är lite sen med adressändringen skall torska på folkbokflringsbrott är näst intill någon noll.

Men jag håller med, de flesta föräldrar som lever tillsammans vill stå skrivna på samma adress. Jag tror nog att Chrippa skulle låta ganska mycket om någon hotade dottern, eller nya flickvännen. Han erkände faktiskt vapenbrott när han sa att han skulle skjuta han som var hemma hos Jocke om han kom hem till Chrippa när C var där.

Det betyder ju dels att han säger sig ha vapen hemma. Samt att han återigen inte sätter sig själv framför C. För självklar vore det inte det bästa för henne att se sin pappa skjuta någon, för att sedan bli bortsläpad av polisen. Och sedan antingen få åka med soc till mamma Julia, eller vänta hos okända människor på soc till mamma kom.
Citera
2023-08-10, 22:03
Medlem
Merrybums avatar
Citat:

Oj vad mycket man kan
Missa om man har förälskelses rosa skimrande solglasögon på.
Citera
2023-08-10, 23:05
Medlem
Negerkucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Nå, vad ger Unibet i odds på att förhållandet håller året ut?

Jag tippar på att det är slut innan 2024 och lägger en halvgardering till våren 2024.

Aldrig att det håller till sommaren 2024, då ska ju luftslotts-Chrippa ta snabblån och spendera allting i Monaco med boyzzzen och sedan stå och skrika som en fjortis på några trötta festivaler iklädd limiterad fiskarmössa från Louis Vuitton där det står 'KUK' på.

Året ut tror jag. För Chrilles del blir det ett för stort misslyckande om det tar slut tidigt.

Och den lilla flickan vill ju skaffa så många följare som möjligt och skapa sig ett ö-kändisskap innan det tar slut.
Citera
2023-08-10, 23:32
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Nej, det har det inte. Du påminner om någon som tjänar på att skriva allt du skriver

Förstår inte vad du menar eller vad du förnekar? Wtf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in