Citat:
Ursprungligen postat av
realist1
Man blir lätt illamående av att läsa tråden! Skrämmande att det finns så sjuka människor som springer runt i samhället!
Men också att det finns människor som skyddar såna sjuka människor som Bangladesh Håkan som BO mamma! Vet inte vem som är sjukast att utnyttja barnet eller att acceptera att nån utnyttjar sitt egna barn...mamman har medvetet valt att inte stoppa Håkans sjuka beteende mot sitt egna barn så jag vill nog påstå att mamman är lika sjuk som snubben!
Birgitta ? Berätta mer

Ja
Balkrishna.. är sannerligen inte frisk.
Du är mor till Håkan Söderström. Beskriv din relation till Håkan Söderström?
Håkan och jag var aldrig kontant med varandra. Det var mest Håkan och hans pappa som höll
tillsammans. Han var en pappapojken. Upp till Håkan var 15 år så var han en perfekt pojke.
När han fyllde 15 fick han adhd. Sen vart det förändring. Han blev elak. Nu har jag inte prata
med Håkan sen november. Då var det bra.
Var vad det som var bra?
Det var ett lugnt samtal mellan oss. Annars kan han brusa upp mot mig emellanåt. Han blev
väldigt arg för att jag träffa en ny vän, efter att pappan gick bort. Håkan var inte hemma då
utan i Bangladesh. Håkan frågade Lars om han fick åka till Bangladesh och Lars sa ja, men
Håkan han knappt landa innan Lars dog. Sen var Håkan inte med på begravning eller
någonting och han blev arg sen när han kom hem. Han har inte än idag bearbetat dödfallet.
Lars dog hemma i sängen.
Beskriv Håkan som person?
Väldigt perfekt och ordningsam person. Vill ha snyggt och rent omkring sig. Inga fläckar på
kläderna
Importerad från Indien och Mamman är alkis och Pappan med hjärtproblem ? (
gissar)