2023-08-10, 06:46
Medlem
C.H.Ts avatar
Bara läst screenshotsen ännu, men hör redan hans jävla attityd i förhöret.

Gött för honom att resa runt på anstalterna med den där FUPen i väskan.
Citera
2023-08-10, 07:34
Medlem
Zezzys avatar
Efter att ha ögnat igenom fup är det väldigt uppenbart att samhället svikit flickan. Mamman verkar vara lågbegåvad och blivit anmäld till soc flera ggr pga sin uteblivna föräldraförmåga. Stackars flicka.
Citera
2023-08-10, 07:37
Medlem
Zezzys avatar
Ur förhör med modern.

Något som du reagerat på? Något olämpligt?"
Jag tycker det är konstigt att han har velat ha henne liggandes över honom även om jag legat
bredvid.

När hon legat över honom det du sett, i vilka sammanhang är det?
I soffan eller i sängen.
Vad har de haft på sig?
Utan kläder, med kläder. Ofta nattlinnet på. Ibland utan kläder på överkroppen när hon
kommit från duschen. har även legat naken bredvid honom.
Citera
2023-08-10, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zezzy
Ur förhör med modern.

Jag tycker det är konstigt att han har velat ha henne liggandes över honom även om jag legat
bredvid.

I soffan eller i sängen.
Vad har de haft på sig?
Utan kläder, med kläder. Ofta nattlinnet på. Ibland utan kläder på överkroppen när hon

Herre……. Klarar inte av att läsa FUP.

Vad heter denna man?
Citera
2023-08-10, 07:54
Medlem
Zezzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaTulpanen
Herre……. Klarar inte av att läsa FUP.

Vad heter denna man?

Se inlägg #20
Citera
2023-08-10, 09:05
Medlem
Man blir lätt illamående av att läsa tråden! Skrämmande att det finns så sjuka människor som springer runt i samhället!
Men också att det finns människor som skyddar såna sjuka människor som Bangladesh Håkan som BO mamma! Vet inte vem som är sjukast att utnyttja barnet eller att acceptera att nån utnyttjar sitt egna barn...mamman har medvetet valt att inte stoppa Håkans sjuka beteende mot sitt egna barn så jag vill nog påstå att mamman är lika sjuk som snubben!
Citera
2023-08-10, 09:18
Medlem
Ratads avatar
Det där... Bör hållas inlåst för alltid!
Citera
2023-08-10, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realist1
Man blir lätt illamående av att läsa tråden! Skrämmande att det finns så sjuka människor som springer runt i samhället!
Men också att det finns människor som skyddar såna sjuka människor som Bangladesh Håkan som BO mamma! Vet inte vem som är sjukast att utnyttja barnet eller att acceptera att nån utnyttjar sitt egna barn...mamman har medvetet valt att inte stoppa Håkans sjuka beteende mot sitt egna barn så jag vill nog påstå att mamman är lika sjuk som snubben!
Birgitta ? Berätta mer
Ja Balkrishna.. är sannerligen inte frisk.
Du är mor till Håkan Söderström. Beskriv din relation till Håkan Söderström?
Håkan och jag var aldrig kontant med varandra. Det var mest Håkan och hans pappa som höll
tillsammans. Han var en pappapojken. Upp till Håkan var 15 år så var han en perfekt pojke.
När han fyllde 15 fick han adhd. Sen vart det förändring. Han blev elak. Nu har jag inte prata
med Håkan sen november. Då var det bra.

Var vad det som var bra?

Det var ett lugnt samtal mellan oss. Annars kan han brusa upp mot mig emellanåt. Han blev
väldigt arg för att jag träffa en ny vän, efter att pappan gick bort. Håkan var inte hemma då
utan i Bangladesh. Håkan frågade Lars om han fick åka till Bangladesh och Lars sa ja, men
Håkan han knappt landa innan Lars dog. Sen var Håkan inte med på begravning eller
någonting och han blev arg sen när han kom hem. Han har inte än idag bearbetat dödfallet.
Lars dog hemma i sängen.

Beskriv Håkan som person?

Väldigt perfekt och ordningsam person. Vill ha snyggt och rent omkring sig. Inga fläckar på
kläderna
Importerad från Indien och Mamman är alkis och Pappan med hjärtproblem ? (gissar)
Senast redigerad av NiederErmaFrost 2023-08-10 kl. 09:51.
Citera
2023-08-10, 10:25
Medlem
När en mamma beskriver sin son som elak vet man fan att något är rejält fel i hans hjärnkontor. Jisses.
Citera
2023-08-10, 11:01
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zezzy
Ur förhör med modern.

bredvid.

I soffan eller i sängen.
Vad har de haft på sig?

Herregud, mamman kan inte ha alla indianer i kanoten.
Citera
2023-08-10, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Jisses vad snabb du var!

Tackar .

Citat:
Ursprungligen postat av NiederErmaFrost
Birgitta ? Berätta mer
Ja Balkrishna.. är sannerligen inte frisk.
Du är mor till Håkan Söderström. Beskriv din relation till Håkan Söderström?
Håkan och jag var aldrig kontant med varandra. Det var mest Håkan och hans pappa som höll
tillsammans. Han var en pappapojken. Upp till Håkan var 15 år så var han en perfekt pojke.
När han fyllde 15 fick han adhd. Sen vart det förändring. Han blev elak. Nu har jag inte prata
med Håkan sen november. Då var det bra.

Var vad det som var bra?

Det var ett lugnt samtal mellan oss. Annars kan han brusa upp mot mig emellanåt. Han blev
väldigt arg för att jag träffa en ny vän, efter att pappan gick bort. Håkan var inte hemma då
utan i Bangladesh. Håkan frågade Lars om han fick åka till Bangladesh och Lars sa ja, men
Håkan han knappt landa innan Lars dog. Sen var Håkan inte med på begravning eller
någonting och han blev arg sen när han kom hem. Han har inte än idag bearbetat dödfallet.
Lars dog hemma i sängen.

Beskriv Håkan som person?

Väldigt perfekt och ordningsam person. Vill ha snyggt och rent omkring sig. Inga fläckar på
kläderna
Importerad från Indien och Mamman är alkis och Pappan med hjärtproblem ? (gissar)

Nu syftade jag på mamman till flickan som blev utsatt...men ser att det finns fler sjuka fall i historien!
Citera
2023-08-10, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av federalprisoner
Här har han nog myttat ihop en fin historia med skulle jag tro.

https://www.hemhyra.se/nyheter/bastu-i-sovrummet-hos-par-i-harnosand/

Haha den kvinnan verkar också efter, hon är lokalvårdare på Samhall. Han går nog igång på det. Verkar ynglat av sig två barn med henne också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in