2023-08-09, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Tycker du det?

Ja. Det är det enda du gör ju. Allt bara för att han inte helt rakt ut säger att han vill träffas.
Citera
2023-08-09, 16:28
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Vilja eller inte vilja träffas har ingen betydelse. Det slutade mdd att han bestämdd sig för att inte riskera en fysisk träff. De konfronterar honom pga det han skrivit i texterna. Här är deras motivering:

"Hans agerande i sällskap med en liten kille som sökte sex sammantaget med det faktum att han är tränare och arbetar som lärare gjorde att vi valde att boka upp honom på en träff med ett vuxenkonto så att vi fick prata lite med honom."
Det tycker jag har otroligt stor betydelse i det här fallet. Hans liv är förstört för att folk har fått bilden av att han är en pedofil som vill träffa 14-åringar i sexuellt syfte.

Och det stämmer ju inte.
Citera
2023-08-09, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nu är det hög tid att fästa omröstningen i ts så folket kan kora bästa gäddan. Personligen så blir det nog Spindelmannen på Arlanda som får min röst.

Bubblare: Snömorfar.
Finns många äckliga och vidriga, samtliga faktiskt.
Men måste jag välja en så blir det bland en handfull, den vidriga Robinssongäddan Nr #144:
https://dumpen.se/2022/09/06/robinson-gaddan-napp-144-borgafjall/
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-08-09 kl. 16:34.
Citera
2023-08-09, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
En som fångar gäddor
Ah, är du en sån?
Citera
2023-08-09, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-07-13
Ah, är du en sån?

Nej. Vet att jag inte skulle vara så bra på konfrontationer. Annars hade jag nog sökt jobbet
Citera
2023-08-09, 16:33
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Det tycker jag har otroligt stor betydelse i det här fallet. Hans liv är förstört för att folk har fått bilden av att han är en pedofil som vill träffa 14-åringar i sexuellt syfte.

Och det stämmer ju inte.

Tycker inte han är den värsta gäddan de fångat. Han förtjänar inga konsekvenser som är obefogade. Han är nog inte lämplig att ha ett läraransvar för ungdomar, men allt det är utom vår kontroll. Skolinspektionen gör nog en granskning och sina uppdrag som handbollstränare har han lämnat redan.
Citera
2023-08-09, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Nej. Vet att jag inte skulle vara så bra på konfrontationer. Annars hade jag nog sökt jobbet
Sara och Patrik kan ju det och det måste vara det sämsta jag sett… Dom bara pratar i mun på varandra, upprepar sig osv osv.. ingen känsla! Tror nog du klarar det… riktig gäddjägare du
Citera
2023-08-09, 16:36
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Hmmm, senaste gäddan.. bögläraren som skulle träffa en 27-åring. Nja.. undergräver inte dumpen sin egen status och trovärdighet med sådana gäddor?? Har det blivit så ont om riktiga gäddor nu så att man måste ta abborrar och kalla dom för gäddor? Alltså, jag tycker dumpen fyller en funktion och denne lärare kanske har den värsta barnporren av dom alla hemma på datorn, onödigt att surra sex med en 14-åring osv. MEN! Det här va jävligt lösa boliner och tunn bevisning.

Tar 14-åringar verkligen livet av sig för att en vuxen som den själv tagit kontakt med och börjat skriva sex med skriver tillbaka att den gillar att suga kuk och bli avriden??

Och vem fan tyckte inte att det var lite kul och spännande som 13-15 åring att skriva lite om sånt med folk i chattarna? Inget man tog skada av! Inte heller skulle man fått för sig att ge sig av och få röven uttänjd irl för det!! Oftast satt man ju och garvade åt personen på andra sidan som trodde att den äntligen fått fatt i nån. Tycker inte man ska skicka kukbilder! Eller bilder överlag för den delen. Åker nån för en träff ska gäddan ha vad den förtjänar! Men lite sexprat va fan. Då får vi ju lägga munkavel på RFSU också då?? Så får alla börja gissa sig till hur det går till igen.

Nä 266 eller vad nu bögjocken hade för nr är enligt min uppfattning en felaktig uthängning med den bevisning som finns, som får en att fundera på Sara och Puttes agenda och världsuppfattning. ”Du skrev att du gillar att suga kuk! Ring preventel bums!

Nej, gör om gör rätt!

Vad skulle vara felaktigt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-07-13
Sara och Patrik kan ju det och det måste vara det sämsta jag sett… Dom bara pratar i mun på varandra, upprepar sig osv osv.. ingen känsla! Tror nog du klarar det… riktig gäddjägare du

Får fundera.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Finns många äckliga och vidriga, samtliga faktiskt.
Men måste jag välja en så blir det bland en handfull, Robinssongäddan Nr #144:
https://dumpen.se/2022/09/06/robinson-gaddan-napp-144-borgafjall/

Just ja den jäveln. Men vill gärna se en omröstning så man vet vart folket står.
Citera
2023-08-09, 16:37
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Tycker inte han är den värsta gäddan de fångat. Han förtjänar inga konsekvenser som är obefogade. Han är nog inte lämplig att ha ett läraransvar för ungdomar, men allt det är utom vår kontroll. Skolinspektionen gör nog en granskning och sina uppdrag som handbollstränare har han lämnat redan.
Nej, det håller jag med dig om att han inte är lämplig som.

Men jag tycker inte att det har funnits något initiativ från hans sida att faktiskt vilja träffa 14-åringen eller något annat barn, för sexuell kontakt. Det han skriver är osmakligt och högst olämpligt, och jag kan inte förstå varför man ens vill ha kontakt med någon i den åldern. Men bara för att man är en jävla idiot så ska man inte behöva förlora allting i sin vardag.
Citera
2023-08-09, 16:37
Medlem
Citat:
Nej, självklart ska man inte prata med barn på det här sättet.

Men #266 skiljer sig från resten av skaran pedofiler som har skickat kukbilder, runkvideos och övergreppsmaterial till dumpens fiktiva barn. Därför tycker jag inte att en outning här var befogad av dumpen.
Att han intar en position där han gnäller som en hundvalp och söker empati gör honom inte mindre skyldig. Det är bara en försvarsstrategi.
Han skadar barn lik förbannat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in