2023-08-08, 16:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Han kommer säkert att lägga upp en video och bemöta sanningen med sin egen sanning

Ja säkert Julias fel eller nåt. Man han målar alltid in sig i ett hörn till slut.

Chrippa kommer likt Trump aldrig erkänna fel, visa sej svag osv utan enbart gå till attack.

Små hundar gör så.
Citera
2023-08-08, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Cykelhjelm skickar pm nu att KF bara lägger på när hon ringer

Hon?? Är det en groupie/fan vi pratar om alltså? Då förstår jag besattheten av att försvara honom.
Citera
2023-08-08, 16:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Hon?? Är det en groupie/fan vi pratar om alltså? Då förstår jag besattheten av att försvara honom.

Jag skrev han i tråden, då skrev den pm att hon var tjej inte kille.

Men ja. Nån som är kär och blind.
Citera
2023-08-08, 16:29
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Nåt som är väldigt ironiskt är hur Chrippa får sin pappa att läsa i tråden pga haters och det slutar med att pappan får reda på ekonomin de samlat på sej under dessa 7 år

Tror inte något förvånar varken hans pappa eller sin mamma längre angående sina söner. Dom reagerar inte ens på hur Chrippa tilltalar och pratar till dom.
Finns noll respekt från pajasen Chrippa. Inte ens när hans dotter är med.
Citera
2023-08-08, 16:32
Medlem
Citat:
Chrippa bad oss hålla oss till sanningen och fakta. Så vi gjorde det och ringde KF

Idioten har väl inte skattat ett öre på pengarna som kommit in genom åren heller.. sen arbetsgivaravgift och skit om man han ska plocka ut lön.. Inte undra på att han vill fly landet till när han är helt bränd i Sverige.. Han hade behövt en ordentlig rådgivare när pengarna börjar rulla in om han inte har hjärna nog själv! Vilken jävla sopa till ”influencer”
Citera
2023-08-08, 16:35
Avstängd
Undra hur 1.3 miljoner in till KF snart rimmar med världens bästa pappa.

Och en mamma som sitter på 424K plus 12 punkter avslutade till KF.

Stackars C.
Citera
2023-08-08, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Ska cluee news släppa nyheten snart

Folk måste ju få veta detta om bluffaren

Clue och chrille är tydligen kompisar så de lär inte hända tyvärr
Citera
2023-08-08, 16:40
Medlem
HeligaBrittas avatar
Dags för chrippa att samarbeta med lyxfällan .. vilken sopa! och Julia får ta o ansöka till ensam mamma söker som morsan sin
Citera
2023-08-08, 16:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Dags för chrippa att samarbeta med lyxfällan .. vilken sopa! och Julia får ta o ansöka till ensam mamma söker som morsan sin

Och Chrille till Sveriges värsta bilförare.
Citera
2023-08-08, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rand0mdud3
Gör gärna det så alla kan bli underhållna över din idioti.

Citat:
Jo du frågar efter Julia också!

Du hade fel och nu skämmer du bara ut dej ännu mer!

Listan som skickades igår stämmer till 100 %.

Helt sjukt… Ni hade rätt, de läste ihop allting denna gång. Ber om ursäkt, men jag kan svära på att kl 8 när jag ringde sa killen ”Nej ingen träff förutom en avikelse på sen betalning”. Dubbelkollade att det var rätt personnummer också.

Nu pratade jag med en tjej som pratade dålig engelska, men efter lite svenska/engelska blandat så läste hon upp varenda grej.

Återigen, ber om ursäkt.
Citera
2023-08-08, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Till er Slappa
Han har det gott ställt på sitt bolag utomlands, han ska ju flytta dit. Och söka skuldsanering här
har jag fått höra nu.
Lycka till att få en skuldsanering beviljad.

Dessutom - leva på existensminimum i 5 år i och med detta. Då blir det inte mycket Monaco, Balenciaga och fett leverne.

Hahahaha! Din pojkvän är en bluff som nu är synad.
Citera
2023-08-08, 16:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Helt sjukt… Ni hade rätt, de läste ihop allting denna gång. Ber om ursäkt, men jag kan svära på att kl 8 när jag ringde sa killen ”Nej ingen träff förutom en avikelse på sen betalning”. Dubbelkollade att det var rätt personnummer också.

Nu pratade jag med en tjej som pratade dålig engelska, men efter lite svenska/engelska blandat så läste hon upp varenda grej.

Återigen, ber om ursäkt.

Bra då är det bekräftat!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in