2023-08-08, 10:33
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cafelattecapuchino
Varför lockar dumpen med 14-åringar (ärlig fråga)? Kanske sliskigt och olagligt, så säger inget om det. Men ni vet väl att det inte är pedofili (vilket är attraktion till prepubertala barn)?

Är det lagligt för en vuxen man att ha kontakt och bestämma sexträff med någon över 15-år? Hur kan så många vara så korkade att de kastar bort allt för en 14-åring i så fall? Fattar ingenting. Ta den senaste t.ex.
För att det är lika stor brist på 15 åringar som 14 åringar, fenomenet yngre som vill ligga med äldre är i stort skapat av Dumpen.
Citera
2023-08-08, 10:36
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Dumpen går ett steg för långt. Om man nu ska vara ute och fiska så är det en sak. Att publicera ansikte och att kontakta de uthängdas familjer en helt annan. Det man ska göra är givetvis att över det till polis när man riggat det fysiska mötet.

Du förespråkar ett samhälle där det ska vara fritt att ta lagen i egna händer. Pöbeljustis, lynchnigar och att ostraffat i praktiken kunna slå ihjäl alla man tror begått ett brott. Hur länge tror det ett sådant samhälle överlever ?
Du förespråkar för ett samhälle där man får förgripa sig på barn som inte kan försvara sig. Hade gäddorna träffat riktiga barn så hade de begått våldtäkt. Nu finns det människor som vill ge barnen beskydd och därför så kan du dra åt fanders med din snedvridna logik. Om du ska spela på andras känslor så ska ju du inte sitta och försvara förövare. Är du inte riktigt klok i huvudet?
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
För att det är lika stor brist på 15 åringar som 14 åringar, fenomenet yngre som vill ligga med äldre är i stort skapat av Dumpen.
WOW. Men du och dina gelikar argumenterar för att de vill ligga med ligga äldre och att det är moraliskt att ha sex med barn. Hur ska du ha dig?
Senast redigerad av LeCastle 2023-08-08 kl. 11:02.
Citera
2023-08-08, 10:50
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cafelattecapuchino
Varför lockar dumpen med 14-åringar (ärlig fråga)? Kanske sliskigt och olagligt, så säger inget om det. Men ni vet väl att det inte är pedofili (vilket är attraktion till prepubertala barn)?

De körde ju med "pedofilmamman" som sökte efter män att knulla barn. De verkar har slutat med det efter en gädda blev misstänkt att ha våldtagit sitt eget barn efter att ha kåtchattat med någon som kallade sig "MammaKarin". Det var nog inte så kul att köra på den längre då.
Citera
2023-08-08, 10:54
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
En väsentlig skillnad mellan Dumpen och Det Riktiga Rättssamhället är, att det senare tar hand om dömda förövares familjer vid behov, medan Dumpen kastar klusterbomber över icke dömda "gäddors" dito med sina uthängningar.
Barnens behov då?

Det spelar ingen roll om de är dömda eller inte.
Jag skulle slå ut tänderna på dig om du skulle sexchatta med mina barn. Och det är en underdrift för vi försöker hålla en god ton i tråden.
Citera
2023-08-08, 11:09
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:

"fenomenet yngre som vill ligga med äldre är i stort skapat av Dumpen" I dina ögon har verkligen dumpen en allsmäktighet över andra människors beslut.

Eller är de så att dumpen har belyst ett problem som inte varit like uppmärksammat tidigare.
Citera
2023-08-08, 11:18
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Nonsens i vanlig ordning från dig. Minderåriga som vill ligga med äldre är inget ovanligt fenomen. Hört talas om daddy/mommy issues?

Bara på min högstadieskola fanns flera av båda kön som ville ligga med de snygga lärarna, och då var vi runt 14. Ett par tjejer låg med en manlig lärare också, om man skulle tro de själva i alla fall. Detta var typ hundra år sedan, ändå försöker du få det till att Dumpen uppfann detta fenomen 2021?

När jag var knarkare kände jag hur många missbrukare som helst som hamnade i skiten på grund av grooming och övergrepp där kring 12 - 14. Och då snackar vi 70-tal som tidigast. De blev inte tvingade per definition, men deras hjärnor var helt enkelt inte utvecklade nog för att ge samtycke.

Du måste förstå att dessa mäns konton inte är splitternya, de har ofta flera år på nacken. Det är inte så oturligt att mötet de stämmer med Dumpen alltid är det allra första. Och varför skulle de lägga ner så mycket tid på detta om det aldrig gav utlopp, varför inte bara resa till Thailand då och skita i att slösa tid på Kik? Det finns gott om barn i samhället som far illa av begynnande sexuella relationer med vuxna (grooming) som sedan leder till våldtäkt, om du lyfter blicken och lyssnar på dem. Det finns hur mycket information som helst på nätet. Om Dumpen uppfann hela fenomenet hade det ju inte varit förekommande. Det har nog förekommit så länge det funnits människor.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2023-08-08 kl. 11:22.
Citera
2023-08-08, 11:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Barnens behov då?

Det spelar ingen roll om de är dömda eller inte.
Jag skulle slå ut tänderna på dig om du skulle sexchatta med mina barn. Och det är en underdrift för vi försöker hålla en god ton i tråden.

Jag är ju så "mesig", att jag bekymrar mig för de uthängdas barn också... Hur har de förtjänat att bli trakasserade av förnedringskåta dumplingar?
Citera
2023-08-08, 11:24
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Jag är ju så "mesig", att jag bekymrar mig för de uthängdas barn också... Hur har de förtjänat att bli trakasserade av förnedringskåta dumplingar?

Har inte sett grund till att det har skett. Vad jag sett är att deras pappor ville förgripa sig på andras barn.
Citera
2023-08-08, 11:40
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Det är argumentationsfel eftersom det är gäddorna som sexchattar med barn. Och du bryr dig inte om barn så att säga att du bryr dig om anhörigas barn gör dig snarare till en liten psykopat.
Citera
2023-08-08, 11:46
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Det är argumentationsfel eftersom det är gäddorna som sexchattar med barn. Och du bryr dig inte om barn så att säga att du bryr dig om anhörigas barn gör dig snarare till en liten psykopat.

Det är synd om gäddornas barn. De som begår sexualbrott mot barn begår oftast brotten mot sina egna barn. Vid avslöjande kan det även eskalera. Oklart om socialen kopplas in alla gånger. Jag tycker att de borde de göra för någon måste kontrollera hemförhållandena. Oavsett är gäddans beteende avslöjat.
Citera
2023-08-08, 11:53
Medlem
Blackwidow666s avatar
Citat:
Då är jag med en psykopat om det är kriterierna.
Om det är riktiga barn som far illa så absolut då bryr jag mig i allra högsta grad, Dumpens AI-genererade barn-not so much. Hur man än vänder och vrider på det så mår inga riktiga barn dåligt av gäddornas chattar mer än de som är anhöriga.
Kalla mig pedofilkramare och vad ni Dumpenförespråkare vill sätta för stämpel på mig bara för att man kritiserar uthängningarna. Det hade inte behövts en uthängning till allmän beskådan för att få effekt. När allt kommer fram till fru och barn får dom ett helvete men att outa övriga familjemdlemmar till dessa är rent förkastligt.
Mvh psykopaten och pedofilkramaren
Citera
2023-08-08, 11:55
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Det är synd om gäddornas barn. De som begår sexualbrott mot barn begår oftast brotten mot sina egna barn. Vid avslöjande kan det även eskalera. Oklart om socialen kopplas in alla gånger. Jag tycker att de borde de göra för någon måste kontrollera hemförhållandena. Oavsett är gäddans beteende avslöjat.
Exakt. Risken är mycket stor att de har förgripit sig på deras egna barn och det är så hemskt. Men det är inte vad Brooz menar och han kan inte förklara vad han menar eftersom han har så lågt IQ och många hjärnspöken.

Är mamman frisk så kommer hon grubbla på det hela dagarna.
Citat:
Ursprungligen postat av Blackwidow666
Då är jag med en psykopat om det är kriterierna.
Om det är riktiga barn som far illa så absolut då bryr jag mig i allra högsta grad, Dumpens AI-genererade barn-not so much. Hur man än vänder och vrider på det så mår inga riktiga barn dåligt av gäddornas chattar mer än de som är anhöriga.
Kalla mig pedofilkramare och vad ni Dumpenförespråkare vill sätta för stämpel på mig bara för att man kritiserar uthängningarna. Det hade inte behövts en uthängning till allmän beskådan för att få effekt. När allt kommer fram till fru och barn får dom ett helvete men att outa övriga familjemdlemmar till dessa är rent förkastligt.
Mvh psykopaten och pedofilkramaren
Ingen bryr sig.
Inget att vara stolt över.

OT: Detta är förstås inte det tionde alternativa kontot för att det ska uppfattas som att 90% av alla här inne är pedofiler.

Btw. Bra att Boozer har skaffat någon som svarar åt honom.
Senast redigerad av LeCastle 2023-08-08 kl. 12:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in