Citat:
Ursprungligen postat av
Ankan-mannen
För att det är lika stor brist på 15 åringar som 14 åringar, fenomenet yngre som vill ligga med äldre är i stort skapat av Dumpen.
Nonsens i vanlig ordning från dig. Minderåriga som vill ligga med äldre är inget ovanligt fenomen. Hört talas om daddy/mommy issues?
Bara på min högstadieskola fanns flera av båda kön som ville ligga med de snygga lärarna, och då var vi runt 14. Ett par tjejer låg med en manlig lärare också, om man skulle tro de själva i alla fall. Detta var typ hundra år sedan, ändå försöker du få det till att Dumpen uppfann detta fenomen 2021?
När jag var knarkare kände jag hur många missbrukare som helst som hamnade i skiten på grund av grooming och övergrepp där kring 12 - 14. Och då snackar vi 70-tal som tidigast. De blev inte tvingade per definition, men deras hjärnor var helt enkelt inte utvecklade nog för att ge samtycke.
Du måste förstå att dessa mäns konton inte är splitternya, de har ofta flera år på nacken. Det är inte så oturligt att mötet de stämmer med Dumpen alltid är det allra första. Och varför skulle de lägga ner så mycket tid på detta om det aldrig gav utlopp, varför inte bara resa till Thailand då och skita i att slösa tid på Kik? Det finns gott om barn i samhället som far illa av begynnande sexuella relationer med vuxna (grooming) som sedan leder till våldtäkt, om du lyfter blicken och lyssnar på dem. Det finns hur mycket information som helst på nätet. Om Dumpen uppfann hela fenomenet hade det ju inte varit förekommande. Det har nog förekommit så länge det funnits människor.