2023-08-03, 21:57
Medlem
Sladdarens avatar
Vad händer om man gör en deepfake på både bakgrund och person som bränner koranen utan tillstånd, filmat såklart ?

Jag tänkte att alla kan ju inte närvara fysiskt på en plats där ingen bränner nåt eller ens en riktig person.. deepfake

Intressant det där ang bränningar hur det blir sån stor uppståndelse.. tare luungt onödigt att bli upprörd i onödan
Citera
2023-08-03, 21:59
Medlem
Sladdarens avatar
Kan en AI robot som ser ut som en människa bränna nån helig bok, men hur vet man det ?
Kan vara för realistiskt
Citera
2023-08-04, 06:27
Bannlyst
Jaha! Vem fan orka bry sej? Ytterligare en svartskalle som vill hetsa inskräkningar på vår yttrandefrihet genom att bränna en sagobok.
Citera
2023-08-05, 07:15
Medlem
Saabgubbens avatar
Detta e ett spel som naiva svenskar missat helt, och det e bara början, det är så islam har spridit sig förr och det verkar som att det kommer att gå åt den riktningen nu med, även denna gång.. först skickas det in några som skapar oroligheter, bränna böcker och röra till det så att svenskarna blir förvirrade och upptagna med alla kris som uppstår till följd av handlingarna för att sedan sakta men säkert fästa och stärka de muslimska rötterna i väst. Islam går inte att utrota. Jag tror att muslimer i väst når 50% om 10 år och 75% om 16-20 år. Det finns ingen chans för svenskarna att ändra på detta med tanke på statistiken som säger att var 6e nyfödd bäbis är svensk. Så mot 5 nya muslimer föds en stackars Svensk..

Tänk Spanien för 700 år sedan. Muslimerna skickade 300 soldater mot 12000 soldater på hemmaplan samt vana med havsstrid. Visigotiska kungariket besegrades och muslimerna kom enda fram till Frankrikes gränser. Kungen Roderic försvann och i flera källor står det att han smet och lämnade sina soldater mitt under kriget.

Sedan vad jag tycker om att just bränna heliga skrifter är väl att de är motsägelsefulla, folk som utför dessa handlingar är farliga, skapar hat och är allt annat än fredliga, det e en högerterrorism, använder den heliga yttrandefriheten för att visa hat och kränka andra människors värderingar. de är farligare för landet än de som följer nån religion och håller sig för sig själva.
Komiskt hur dom verkar stå på yttrandefrihetens sida, men samtidigt vill utrota friheten till religion. Man måste vara konsekvent för att tas på allvar.
Å btw jag har hittills inte lyckats skåda någon vettig som gör dessa bränningar? Först paludan som är helt efterbliven sedan en nykomling blatte som agerar svensk utan uppehållstillstånd och lutar sig på SD som egentligen skapades just för att skicka hem han och hans typer oavsett tro. Dessutom hade han begått en del terrorbrott för iran som han då arbetade för innan han kom till Sverige. Nu sist men inte minst en störd kvinna vid namn Marjan som är muslim och följer kristus men tror inte på Jesus?? Hon är lesbisk men gillar yngre pojkar och hatar killar men gillar att smaka på k*k emellanåt när behovet uppstår. Hon verkar vara stabil va? Jag önskade att någon vettig dök upp och gjorde det så att man kunde ta saken på allvar...

Samma sak gäller er här fega bananerna som håller sig bakom skärmen och visar sitt sanna jag som ni aldrig vågar visa ute i verkligheten. På utsidan är ni fina blonda killar, tjejer och transor men fyllda av skit på insidan.. tänk att de som följer en religion har något att stå för. man är stark när man har värderingar.
Vad står svenne bananer för? jo ingenting, inte ens fostelandet när det behövs. Så jäla tomma så det verkligen synd om er.
Dubbelmoral och feghet det är det enda jag tänker på när jag tänker på Svenskar nu för tiden. Men nu kommer muslimerna att ändra på kommande generationen, tänk var roligt det ska vara att se svenskar i klänningar och turbaner 😂
Citera
2023-08-06, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle55
---------------------
Det ryktas om att ungdomar från olika länder,
anonymt filmar när de eldar olika religiösa böcker
och skickar filerna till varandra
och ska lägga upp åt varandra,
på olika sociala medier.

Kan ju bli intressant om det börjar spridas hundratals filmer
på bokbränningar av olika religiösa böcker ju......

Hmmmmm
-----------------------

Ur vilken aspekt är det intressant?
För att jämföra vilket papper och bläck som skapar snyggast låga?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in