2023-08-05, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Japp. Mjölk var rasistiskt enligt alla Wokelexikon.
Men nu kör inte ARLA svart reklam bara för laktosfritt, utan för alla deras produkter.

Men jag förstår vinken - ARLA vill inte ha vanliga svenskar som kunder längre, nu när det finns en mycket större grupp mörka folk som tagit över Sverige. Kundunderlaget där mångfalt större och kommer bli i framtiden, när vi svenskar börjar dö ut. Klart de är smarta och ser över sina målgrupper.

Men glöm aldrig, att vi ALDRIG får nämna att att ett folkutbyte är i full blom. Då har du femi-nazi-SÄPO dig inom fem.
För att kunna vara kund krävs att man har pengar att kunna spendera. Vad händer när produktiva svenskar inte längre existerar och betalar skatt som blattarna lever på? Ska ARLA ge bort mjölken?
Citera
2023-08-05, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
HM är likadant med sina reklamer, påpekade det och de svarade aldrig.

Precis. HM ÄR samma wokeskit som ARLA och IKEA.

Fy fan.
Citera
2023-08-05, 15:08
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Japp. Mjölk var rasistiskt enligt alla Wokelexikon.
Men nu kör inte ARLA svart reklam bara för laktosfritt, utan för alla deras produkter.

Men jag förstår vinken - ARLA vill inte ha vanliga svenskar som kunder längre, nu när det finns en mycket större grupp mörka folk som tagit över Sverige. Kundunderlaget där mångfalt större och kommer bli i framtiden, när vi svenskar börjar dö ut. Klart de är smarta och ser över sina målgrupper.

Men glöm aldrig, att vi ALDRIG får nämna att att ett folkutbyte är i full blom. Då har du femi-nazi-SÄPO dig inom fem.
Märkligt är ju att Arla ägs av sina producenter, bönderna, som är 100% vita!

Eller vänta nu, nu lever jag i det förgångna, Arla ingår nu i ett större bolag...
https://sv.wikipedia.org/wiki/Arla_Foods
Citera
2023-08-05, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
För att kunna vara kund krävs att man har pengar att kunna spendera. Vad händer när produktiva svenskar inte längre existerar och betalar skatt som blattarna lever på? Ska ARLA ge bort mjölken?

Helt relevant fråga.
Vi har några år till när wokefolket i medelklassen - som varken ifrågasätte, vågar eller kan tänka - går till jobbet och betalar för 70 procent av folk i Sverige. Så länge kommer allt att rulla på, med generösa bidrag till babbarna.

MEN DEN DAGEN, då det blir otrendigt bland instagrammedelklassen att genom skatt betala för alla världens invasiva avarter som samlats här - DÅ blir det inte roligt. Svensken är inte känd för mycket, men att simultant byta till RÄTT åsikt på en minut, har vi svart bälte på.
Citera
2023-08-05, 15:13
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Ja bojkotta dom allaH likasinnade
Citera
2023-08-05, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Märkligt är ju att Arla ägs av sina producenter, bönderna, som är 100% vita!

Eller vänta nu, nu lever jag i det förgångna, Arla ingår nu i ett större bolag...
https://sv.wikipedia.org/wiki/Arla_Foods

Ja. Man trodde ju det. Om ARLA. Att det var typ helt svenskt.

Men nej, nej. Som vilket globalistföretag som helst.

I och med det förstår man deras sinnessjuka reklam som vare sig ursvenskar eller nya blattar känner igen sig i.
Citera
2023-08-05, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Ja bojkotta dom allaH likasinnade

Bojkottar med nöje. Alla woke och pk företag.
Citera
2023-08-05, 15:20
Medlem
Har också börjat bojkotta Arla. Synd för jag gillar verkligen deras fruktyoghurt, men eftersom de envisas med en massa äcklig negerreklam så.
Senast redigerad av termometern 2023-08-05 kl. 15:23.
Citera
2023-08-05, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Thats the spirit 👊🎯

Japp. Alltid beredd att se reklam för vilka företag jag vill bojkott next. Tyvärr företag och märken som jag gillar ibland, men det kan inte hjälpas.

Off topic men Volkswagen har jag alltid gillat. Bra bilar men inget babbianskryt. Men med deras MONGO-reklam med en sk. smart blatte som mästrar en vit man ÖVER hans fru - GLÖM att ni NÅGONSIN kommer att få EN SPÄNN av mig i framtiden. Börjat hata Volkswagen.
Citera
2023-08-05, 15:33
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastwing
Arla räknar med att alla svarta ska dricka mjölk för de tror att de kommer bli vita om de dricker mjölk.
Detta eftersom vita dricker mindre mjölk 2023 än på 80 talet.

Det är väl så att det bara är nordbor och en del andra europeiska länder som dricker mjölk i den stora mängd att det skiter sig ändå.
Allmänt vedertaget att förutom barn före puberteten dricker inte menafolk mjölk.
Men det finns ju andra produkter...
Citera
2023-08-05, 15:34
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Citat:
Japp. Alltid beredd att se reklam för vilka företag jag vill bojkott next. Tyvärr företag och märken som jag gillar ibland, men det kan inte hjälpas.

Off topic men Volkswagen har jag alltid gillat. Bra bilar men inget babbianskryt. Men med deras MONGO-reklam med en sk. smart blatte som mästrar en vit man ÖVER hans fru - GLÖM att ni NÅGONSIN kommer att få EN SPÄNN av mig i framtiden. Börjat hata Volkswagen.

Ja lite så är det, många bäckar små.. Kampen fortsätter!
Bytte passaten förra året, får se om/när nuvarande ochså går ner sig..
Citera
2023-08-05, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Har också börjat bojkotta Arla. Synd för jag gillar verkligen deras fruktyoghurt, men eftersom de envisas med en massa äcklig negerreklam så.

Exakt. Alltid gillat deras produkter, men FAN vad man känner att man som svensk inte längre är en av deras framtida målgrupper. Nu är det mörkerfolket som ska lyftas fram, och deras ankommor, som kommer generera vinst om några år.

Och glöm aldrig, att vi aldrig får nämna det uppenbara Folkutbytet, om vi inte vill få SÄPO på oss. Det är BARA en saga. Det vet ni va...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in