2023-08-05, 10:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Det är väl ingen slump att alla över 15 år verkar ha mustasch eller skägg i t.ex Turkiet.

Å andra sidan är Strandhäll hur snygg som helst men totalt väck i huvudet.

Du har nog rätt, i Balis fall var det verkligen ett minus att vara slätrakad, han passar trots allt i skägg.

Håller med om Strandhäll, ett tjusigt fruntimmer, tycker hon är helt okej som politiker, hon är dessutom lite som folk är mest.
Citera
2023-08-05, 10:10
Medlem
Strandhäll har tillhört Sverigeeliten i simning och lever extremt disciplinerat fortfarande. Bali surfar våldsporr och har inte haft en befattning eller ens ett jobb som medför något som helst ansvar i hela sitt liv.

Bara en reflektion.
Citera
2023-08-05, 10:16
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Tänker inte kalla A.S rasist för det är så löjligt att dra fram rasistkortet hela tiden som folk (vänstern) alltid gör.
Men vad tycker egentligen vänstern om detta uttalande från A.S?

Varför kom du till Sverige?

Varför blev Strandhäll insläppt i politiken?

Stämmer det att hon var ansvarig för slutförvaret av kärnavfall men inte uppfattade, eller lyckades lista ut, att "Chernobyl" var en TV-serie? Behöver man ingen som helst utbildning eller kunskap i sosse-land för att fatta viktiga beslut?

Med ett frisördiplom på fickan är trovärdigheten i topp.

Eller ansågs hon av Arga Maggan vara en expendable fågelholk att skylla på om något går fel?
Citera
2023-08-05, 10:17
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Du har nog rätt, i Balis fall var det verkligen ett minus att vara slätrakad, han passar trots allt i skägg.

Håller med om Strandhäll, ett tjusigt fruntimmer, tycker hon är helt okej som politiker, hon är dessutom lite som folk är mest.
Tyvärr vill jag inte att "som folk är mest" bestämmer om vi ska ha invandring, kärnkraft, eller mina skatter. Politiker måste vara smarta, ärliga, kunniga, pålästa, fokuserade på fakta och historik och vett. Det är Bali men inte Strandhäll.
Citera
2023-08-05, 10:18
Medlem
Annika Strandhäll är ett typiskt exempel på en sjuk Feminist som är Rasist och Sexist.

Att dessa avskräden inte avrättas på öppen gata inför folkets ljubel är en Demokratisk katastrof.

Vidrigare människor får man leta efter i mänsklighetens historia.
Citera
2023-08-05, 10:19
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Varför blev Strandhäll insläppt i politiken?

Stämmer det att hon var ansvarig för slutförvaret av kärnavfall men inte uppfattade, eller lyckades lista ut, att "Chernobyl" var en TV-serie? Behöver man ingen som helst utbildning eller kunskap i sosse-land för att fatta viktiga beslut?

Eller ansågs hon av Arga Maggan vara en expendable fågelholk att skylla på om något går fel?
Hon var antagligen sämst i sin gymnasieklass, får samma vibbar av henne som den sämsta i min klass, men blev inkvoterad. Jag kan exakt se framför mig hur hon tvingades in i regeringen mot sin vilja "inte kan väl jag". Det var korrekt tänkt av henne.

Som vanligt visar det sig att en anti-rasist och feminist som hon är den som fokuserar mest på kön och ras. Väl känt fenomen.
Citera
2023-08-05, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Varför blev Strandhäll insläppt i politiken? Stämmer det att hon var ansvarig för slutförvaret av kärnavfall men inte uppfattade, eller lyckades lista ut, att "Chernobyl" var en TV-serie?

Behöver man ingen som helst utbildning eller kunskap i sosse-land för att fatta viktiga beslut?

Du kanske kan jämföra Strandhälls utbildning med Balis. Eller din egen för den delen men det skulle väl bli för plågsamt.Du är ju uppenbarligen dum som en jävla planka.
Citera
2023-08-05, 10:20
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Tänker inte kalla A.S rasist för det är så löjligt att dra fram rasistkortet hela tiden som folk (vänstern) alltid gör.
Men vad tycker egentligen vänstern om detta uttalande från A.S?

Varför kom du till Sverige?

Eller som Alexandra Pascalidou som menar på i Public Service att SD är rasister och det får man säga i P.S enligt A.P. Folk skapar egna regler och lagar, precis som gängkriminaliteten gör.
Citera
2023-08-05, 10:21
Medlem
fjiskens avatar
Bevittnade detta i realtid. Vilken jävla härdsmälta den kärringen är.
Citera
2023-08-05, 10:22
Medlem
Citat:
Hon var antagligen sämst i sin gymnasieklass, får samma vibbar av henne som den sämsta i min klass, men blev inkvoterad. Jag kan exakt se framför mig hur hon tvingades in i regeringen mot sin vilja "inte kan väl jag". Det var korrekt tänkt av henne.

Som vanligt visar det sig att en anti-rasist och feminist som hon är den som fokuserar mest på kön och ras. Väl känt fenomen.
Tycker du att det är vettigt att sitta och killgissa sig fram och tro att du är rolig dessutom? Du är inte en 'skön' kille, du är en idiot.
Citera
2023-08-05, 10:24
Avstängd
Citat:
Tyvärr vill jag inte att "som folk är mest" bestämmer om vi ska ha invandring, kärnkraft, eller mina skatter. Politiker måste vara smarta, ärliga, kunniga, pålästa, fokuserade på fakta och historik och vett. Det är Bali men inte Strandhäll.

Förstår vad du menar, och håller delvis med, dock behöver inte allt vara svart eller vitt. Dessutom tror jag merparten av politiker "är som folk är mest", bara att de inte fått byxorna neddragna, som exempelvis Strandhäll. Bali borde sluta använda sociala medier, låta skägget växa och ge fan i att vara så lättkränkt.
Citera
2023-08-05, 10:25
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Tycker du att det är vettigt att sitta och killgissa sig fram och tro att du är rolig dessutom? Du är inte en 'skön' kille, du är en idiot.
Vi andra som verkligen läst vad Strandhäll och Bali har för åsikter och skriver på nätet, kallas normalt för Informerade.

Med ett faktabaserat inlägg med länkar kan du genast krossa min åsikt och bevisa att jag är en idiot. Jag känner mig inte särskilt nervös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in