2023-08-05, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Ukrainas offensiv är ett skämt. Finns inga medier som beskriver Ukrainas offensiv som en framgångssaga.

Varför skulle de beskriva den som en framgångssaga?

Riktiga medier beskriver den ju precis som den är. Vad är det du saknar i detta?
Citera
2023-08-05, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
USA får också upprusta hur mycket dom vill inom sina egna gränser och inte sprida ut sig över hela världen med 800 militärbaser och hangarfartyg. Känner sig USA hotade av Kina och Ryssland?

Kommer Kuba och Mexiko att kunna bilda militärallianser med fiender precis som Ukraina gjort utan reaktion från USA? Jag tror knappast USA accepterar antiballistiska system vid dess gräns.

Du får nog ta en titt på kartorna över Sovjet och sen inse att Warszawapakten nu är bort och hela jävla NATO hotar Ryssland.
Av ren nyfikenhet, var finns alla dessa 750 baser som ni nämner?
Citera
2023-08-05, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnceUponACreek

Sedan är det inte särskilt passande att en helylleidiot som förespråkar en av USA's värsta mentalpatienter, Alex jones, sitter och försöker sig på att skriva om rysk historia som en annan vilsen 90-talist. Skärp dig och håll dig till ämnet din desperata stackare

Alex Jones har haft rätt om mycket. Det är ingen som har sagt att det var rätt att Donbas ingick i Ukraina. Varför? Donbas tillhör "the motherland".
Citera
2023-08-05, 02:57
Medlem
Citat:
Alex Jones har haft rätt om mycket. Det är ingen som har sagt att det var rätt att Donbas ingick i Ukraina. Varför? Donbas tillhör "the motherland".
Som sagt, minnet är kort när man är upptagen med att rädda lögner från sanning!

CITAT (av Punishersweden,för drygt 30 minuter sedan skrivet) - "Stalin begick misstaget att ge bort Donbas till Ukraina."

Och nu sitter du här och säger - "ingen har sagt blah blah blah". Fan, är du inte torr bakom öronen ännu pojkvasker?

Och ja....låt oss ta det på engelska så att det passar dig bättre. - Yes, Donbas surely parts with it's motherland, and that motherland is from both history and creation non but ukrainian. So, don't come around calling Russia a motherland because those jokes might make us to laugh too hard,lad.

Now, stick to the truth as the landing aight. Much better for both you and the sacramentally wrong fucked state called Russia. Truth mate, truth is what keep things evolving
Senast redigerad av OnceUponACreek 2023-08-05 kl. 03:01.
Citera
2023-08-05, 03:01
Medlem
Citat:
Som sagt, minnet är kort när man är upptagen med att rädda lögner från sanning!

CITAT (av Punishersweden,för drygt 30 minuter sedan skrivet) - "Stalin begick misstaget att ge bort Donbas till Ukraina."

Och nu sitter du här och säger - "ingen har sagt blah blah blah". Fan, är du inte torr bakom öronen ännu pojkvasker?

Kommer det inte att kännas pinsamt för dig och Zelensky när förlusten är ett faktum? Offensiven är ett skämt. Ryssen stoppar ju allt pansar med RPG-s från 60-talet.
Citera
2023-08-05, 03:05
Medlem
Citat:
Kommer det inte att kännas pinsamt för dig och Zelensky när förlusten är ett faktum? Offensiven är ett skämt. Ryssen stoppar ju allt pansar med RPG-s från 60-talet.

Du kallade ju Zelensky intelektuell har du glömt det, dvärg också i samma längd som herr putte.

Ryssen stoppar inte allt pansar från 60 talet med RPG, kanske tidigare än 60 talet, ryssen förlorar mark, även om det tar tid så förlorar ryssen mark och inte vinner.
Citera
2023-08-05, 03:05
Medlem
Citat:
Varför skulle det göra det? Pinsamt?

Både jag och Zelensky är nog av samma tanke där. Om det ringer i telefonen och det behövs mer, så nickar vi bägge och sätter på ännu en kopp för agerandets skull. Men var i det finns där pinsamhet?

Nej, jag debiterar en bit över $700 i timmen, eller antal nödvändiga lakan, för att inte känna mig pinsam för min städning. Inte alls pinsamt och jag är säker på att Zelensky håller med i det
Citera
2023-08-05, 03:10
Medlem
Citat:
Varför skulle det göra det? Pinsamt?

Både jag och Zelensky är nog av samma tanke där. Om det ringer i telefonen och det behövs mer, så nickar vi bägge och sätter på ännu en kopp för agerandets skull. Men var i det finns där pinsamhet?

Nej, jag debiterar en bit över $700 i timmen, eller antal nödvändiga lakan, för att inte känna mig pinsam för min städning. Inte alls pinsamt och jag är säker på att Zelensky håller med i det

För att ni båda lever i förnekelse. Ukrainska offensiven har fastnat i ogenomträngligt minfält där ryska armen med lätthet kan plocka ut armerade fordon. Ukraina har ett obefinligt flygunderstöd vilket är vitalt i ett mordernt krig. Ryssarna har attackhelikoprtrar som med lätthet slår ut armerade fordon vi frontlinjen. Ukrainska armen är hopplöst underlägsen.
Citera
2023-08-05, 03:12
Medlem
Citat:
Sedan gör de ju såklart inte nej. Först så har du inte den blekaste aning om vad en RPG är...sedan sp, psssst, är det 50-tal, men men..SIGH!

Kan du inte åtminstone försöka vara trovärdig eller underbygga dina vansinniga påståenden med lite riktig fakta, ok?

Det hade ju inte bara gjort att dina ord här kanske hade fått betydelse, utan även givit något till tråden som handlar något annat än de konstanta påhitten ni/du serverar för inget.

Som sagt. På riktiga forum skulle ni städas bort fortare än en isglass smälter i helvetet och det med rätta eftersom att lögnen ses som mycket värre än anledningen till att tillåta åsiktsfrihet om den är baserad på just den samma.

Skärp till dig och sluta spamma skit här. Berätta istället något om den faktiska krigssituationen i Ukraina så skall jag diskutera med dig om både detaljer på RPG-a, G(D) som andra vapen om du nu är så intresserad utav att prata om deras effektivitet
Citera
2023-08-05, 03:21
Medlem
Citat:
För att ni båda lever i förnekelse. Ukrainska offensiven har fastnat i ogenomträngligt minfält där ryska armen med lätthet kan plocka ut armerade fordon. Ukraina har ett obefinligt flygunderstöd vilket är vitalt i ett mordernt krig. Ryssarna har attackhelikoprtrar som med lätthet slår ut armerade fordon vi frontlinjen. Ukrainska armen är hopplöst underlägsen.
Ja, och så svarade du som en jävla papegoja här. Fullständigt taget från en journal från idiotens handbok och på köpet förstår du inte hur vansinnigt patetiskt det är att du återupprepar detta svar för 963:e gången, och dessutom som ett generellt svar på precis allt.

Fan, det borde inte vara körkort här som vissa säger nej, men däremot skulle det vara dörrvakter som nickade och viskade - pssssssst, vi har sett dig hundratals gånger även om du som nu försöker använda en slips, så lägg av med barnsligheterna.
Och, förresten...nästa gäng är det bättre om du knyter slipsen runt halsen istället för att använda den som skosnöre på dina snowboots.

Som sagt...det enda du gör här är att kämpa med glödgat järn för att andra skall falla offer för ditt OT och lögner. Precis som resten av packet som konstigt nog upprepar exakt det samma som dig. Om och om och om igen....från dag ett fram tills idag. Nada förändring utan det hela är som ett fördigskrivet manus i ett ruttet sinne som är lite för besviket på sig själv för att våga sig ut i verkligheten, och detta tror de alla att en liten betydelselös narcissist som Putin skall ändra på. Verklighetsfrämmande är bara förnamnet på den störningen
Citera
2023-08-05, 03:21
Medlem
Citat:
Sedan gör de ju såklart inte nej. Först så har du inte den blekaste aning om vad en RPG är...sedan sp, psssst, är det 50-tal, men men..SIGH!

Ber om ursäkt 50-tal ska det vara.
Citera
2023-08-05, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Kosovo 99
Libyen runt 2011

Googla lista usa krig

Rätt sjukt vad dom har härjat, inte alla koflikter dom går in med fotfolk men dom är anstifftare till så mycket elände
Trådens ämne är fortfarande INTE vare sig USA, Irak, Vietnam, atombomber mot Japan (!), Bush, HBTQ-fesetivaler eller Sveriges Nato-ansökan. Många inlägg raderade, varningar utfärdade.

/Mod

(FB) Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU (2022-02-24)

Är du ej läskunnig eller?
Lägg ner erat jädra tjafs om USA, Nato bla bla bla

Ta eran skit i PM så kanske tråden blir intressant igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in