2023-08-04, 13:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Du kommer få se tids nog. Alla som vet och har direkt information ligger under Sekretessavtal för att allmänheten ska få ta det till sig organiskt. Annars slutar det i totalt kaos och massupplopp globalt. Du skulle få se människor hänga från träd (Poliitiker, läkare, journalister etc..)

Och en del av det här har direkta kopplingar till Sverige. Specifikt vissa landskap i Sverige. Det finns relativt många på specifika orter i Sverige som vet om det här sen extremt långt tillbaka, vi snackar antik tid. Familjer som levt i isolerade från den större massan sett till förståelse och som inte blandar sig utanför familjerna sett till blod. Inget du kan se på ytan, speciellt inte om du inte är den del av deras blod/kult. Den större massan är rotlösa konsumenter som enbart lever för sex och pengar mer eller mindre. Som man uppfostrats till att vara. Planen har varit att göra den större gröten närmare ett djur sett till medvetande och dom var väldigt nära med att lyckas.

Det finns en anledingen till varför locket är halvt på i dom här frågorna fortfarande och varför allt är under NDA. Den större massan arberater på planeten har inte medvetande att ta in det här ännu. Och det finns gott om bevis du själv kan hitta om du letar. Men om jag får säga det själv, baserat efter vad du skriver i den här tråden och liknande vill du nog inte att det ska existera bevis eller att det är sant i överhuvudtaget. Men man har tagit höjd för personer med ditt medvetande med. Ni kommer få ett val.

Vissa är inte skapta för den framtid som kommer. Och det här sker på det sätt det måste ske för att folk ska kunna ta in det utan att bli galen. Du vill väl inte att dina barn ska se sin förälder i dårhus?

Ockulten i Sverige har delvis handlat om att skydda den här kunskapen från den större massan. På så sätt har dom förslavat dig och dina barn i syfte att utvinna planetens resurser. Medans ni lever i en illusion, glad och nöjd.

Det är slut med att media och annan upplevd "auktoritet" ska sondmata människor med "sanning". Fri vilja existerar och syftet med att förstå sin egen sanning är att ingen kan kontrollera dig utifrån, oavsett vad som sägs.

Sverige som nation är ett sigil för deras lögn.

Jag skriver det mest för att andra som läser i tråden ska börja leta på hemmaplan, och se med sina egna ögon.

Dom som drivs av din förståelse och vägrar se något annat har dom som sagt en plan för så ni ska få fortsätta leva i er inhängnad. Fritt val som sagt.

Jag vet det jag vet pga frimureri på högsta ort. Och en hel släkt som är en del av det. Jag har inte svurit något så jag kan prata om det fritt med viss reservation till folk i min närhet som kan råka ill ut då jag bor i kärnan av det. Men hoten är mer eller mindre borta nu globalt vilket gör att folk kan prata om det mer ledigt. Som i det här förhöret.

Sverige är ockuperat.
OK - jag får backa lite på påståendet ovan där jag skrev att ufo-troende inte är galna - det finns uppenbarligen hela perspektivet.
Citera
2023-08-04, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det blir nog väldigt svårt att fälla honom för mened – hur ska man bevisa att han ljugit och inte bara återgett vad andra påstått? Det blir ord mot ord om han namnger vittnen som sen förnekar allt han sagt.

Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det är inte jättevanligt att det blir konsekvenser som jag förstår det men i värsta fall böter och fängelse. Det handlar dock i så fall mer om att man kan bevisa att Grusch ljugit medvetet snarare än att uttalandena inte kan styrkas.

Låter inte som att han har så mycket att förlora på att ljuga då, kontra all den uppmärksamhet han får.
Citera
2023-08-04, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Springbank78
Låter inte som att han har så mycket att förlora på att ljuga då, kontra all den uppmärksamhet han får.
Verkligen inte, skulle det vara lögn och han döms för det hela så är det heller inga betydande straff att tala om. Det finns stora pengar att tjäna på konspirationsteorier som mer än väl väger upp eventuella böter och fängelsetid. För att blidka konspirationsteoretiker så kan det dessutom vara gynnsamt att sitta i fängelse då det ytterligare kan vara ett "tecken" på att staten försöker dölja och bestraffa misshagliga personer.

Själv väntar jag bara på att Trump ska dyka upp som gubben i lådan eller frälsare i den här soppan, då jag redan sedan start tycker att timingen känns olustig med avseende på vad som händer med honom just nu och det faktum att han sedan tidigare intresserat sig för ämnet. Men det behöver förstås inte alls ha någon koppling. Det lär vi i annat fall bli varse om inom kort.

Helt klart är i alla fall att det fortfarande är mycket snack och lite verkstad, av vilket vi sett så många gånger förrut med noll utdelning som följd. Det är väl därav inte särskilt svårt att förstå varför många är ganska luttrade i frågan.
Senast redigerad av pf10 2023-08-04 kl. 14:03.
Citera
2023-08-04, 16:55
Medlem
Kulturmammas avatar
Citat:
Du kommer få se tids nog. Alla som vet och har direkt information ligger under sekretessavtal för att allmänheten ska få ta det till sig organiskt. Annars slutar det i totalt kaos och massupplopp globalt. Du skulle få se människor hänga från träd (Poliitiker, läkare, journalister etc..)

Och en del av det här har direkta kopplingar till Sverige. Specifikt vissa landskap i Sverige. Det finns relativt många på specifika orter i Sverige som vet om det här sen extremt långt tillbaka, vi snackar antik tid. Familjer som levt i isolerade från den större massan sett till förståelse och som inte blandar sig utanför familjerna sett till blod. Inget du kan se på ytan, speciellt inte om du inte är den del av deras blod/kult. Den större massan är rotlösa konsumenter som enbart lever för sex och pengar mer eller mindre. Som man uppfostrats till att vara. Planen har varit att göra den större gröten närmare ett djur sett till medvetande och dom var väldigt nära med att lyckas.

Det finns en anledingen till varför locket är halvt på i dom här frågorna fortfarande och varför allt är under NDA. Den större massan arberater på planeten har inte medvetande att ta in det här ännu. Och det finns gott om bevis du själv kan hitta om du letar. Men om jag får säga det själv, baserat efter vad du skriver i den här tråden och liknande vill du nog inte att det ska existera bevis eller att det är sant i överhuvudtaget. Men man har tagit höjd för personer med ditt medvetande med. Ni kommer få ett val.

Vissa är inte skapta för den framtid som kommer. Och det här sker på det sätt det måste ske för att folk ska kunna ta in det utan att bli galen. Du vill väl inte att dina barn ska se sin förälder i dårhus?

Ockulten i Sverige har delvis handlat om att skydda den här kunskapen från den större massan. På så sätt har dom förslavat dig och dina barn i syfte att utvinna planetens resurser. Medans ni lever i en illusion, glad och nöjd.

Det är slut med att media och annan upplevd "auktoritet" ska sondmata människor med "sanning". Fri vilja existerar och syftet med att förstå sin egen sanning är att ingen kan kontrollera dig utifrån, oavsett vad som sägs.

Sverige som nation är ett sigil för deras lögn.

Jag skriver det mest för att andra som läser i tråden ska börja leta på hemmaplan, och se med sina egna ögon.

Dom som drivs av din förståelse och vägrar se något annat har dom som sagt en plan för så ni ska få fortsätta leva i er inhängnad. Fritt val som sagt.

Jag vet det jag vet pga frimureri på högsta ort. Och en hel släkt som är en del av det. Jag har inte svurit något så jag kan prata om det fritt med viss reservation till folk i min närhet som kan råka ill ut då jag bor i kärnan av det. Men hoten är mer eller mindre borta nu globalt vilket gör att folk kan prata om det mer ledigt. Som i det här förhöret.

Sverige är ockuperat.

Intressant! ( Jag menar det) Lite osammanhängande och svårt att greppa. Jag skulle gärna se en egen tråd för detta där man kan fråga dig?
Citera
2023-08-04, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Citat:
Ursprungligen postat av pjabas

Scenariot jag pratar om är ju bokstavligen en konspiration, där flera vittnen gett samstämmiga uppgifter i förhör.
Hur 40 intervjuer kan bli så tokiga att alla deras vittnesmål missuppfattas låter helt osannolikt.

Har du sett hearingen i sin helhet?

Hur vet du att de är samstämmiga? Vi får nog lugna ner oss lite tills vi faktiskt sett/läst/hört vad de påstådda vittnena säger först..

Det var det scenario jag nämnde som en möjlighet; och det scenariot är bokstavligen en konspiration.
Verkligheten kan vara annorlunda. Vi ska försöka överblicka och bedöma de scenarier som är tänkbara.

Du lägger till ett scenario: Att inga av de vittnen Grusch haft som sitt ansvar att intervjua var samstämmiga.
Notera att jag inte skriver att samtliga vittnen var samstämmiga, utan "flera"; minst två. Det går inte utesluta att det fanns några som hade helt avvikande vittnesmål.

Som stöd för att tillräckligt många var samstämmiga för Grusch att gå vidare, ger jag dessa citat från hearingen:

Citat:
"Garcia: "Thank you. My last question. And sometimes I know you have also said to of these answers in the past, but we’re trying to get them on the public record as well, which is really important. Mr. Grusch, finally, do you believe that our government is in possession of UAPs?"

Grusch: "Absolutely. Based on interviewing over 40 witnesses over four years"

Garcia: "And where?"

Grusch:
"I know the exact locations and those locations were provided to the Inspector General and some of which to the intelligence committees, I actually had the people with the firsthand knowledge provide a protected disclosure to the Inspector General."

Citat:
Jared Moskowitz: "Mr. Grusch, as a result of your previous government work, have you met with people with direct knowledge or have direct knowledge yourself of non-human origin craft?"

Grusch: "Yes, I personally interviewed those individuals.

Citat:
Nancy Mace "Were they, I guess, human or non-human biologics?"

Grusch: "Non-human, and that was the assessment of people with direct knowledge on the program I talked to that are currently still on the program."

Du nämnde också ännu ett scenario: att samtliga vittnen lurat en lättledd Grusch.
Det går inte att utesluta, människan är hyfsat lättlurad under rätt omständigheter.

Sammanfattningsvis: Jag vet inte verkligheten bakom Grusch märkliga vittnesmål.

Men en sak är jag 100% säker på - och det var kärnan i mina inlägg som du svarade på - det är att detta är en utomordentligt stor händelse, som inte minst svensk media missat att bevaka på ett rimligt sett. (att svensk media misslyckas är inte en överraskning för mig ska sägas)
Senast redigerad av pjabas 2023-08-04 kl. 21:53.
Citera
2023-08-04, 22:52
Medlem
MuscleSharks avatar
Jeremy Corbell (den mest älskade eller hatade beroende på vem man frågar) säger att fler visselblåsare är på gång att komma ut i rampljuset https://www.youtube.com/watch?v=nK9kP1iO0xk
Citera
2023-08-04, 22:57
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmamma
Intressant! ( Jag menar det) Lite osammanhängande och svårt att greppa. Jag skulle gärna se en egen tråd för detta där man kan fråga dig?

Det kommer.

Folk har sett mer än vad dom förstår i nuläget via "underhållning". Att kunna läsa symbolism är nycklen till att se igenom och förstå ockulten som styrt planeten.

Senast redigerad av Synitize 2023-08-04 kl. 23:16.
Citera
2023-08-04, 23:28
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Jeremy Corbell (den mest älskade eller hatade beroende på vem man frågar) säger att fler visselblåsare är på gång att komma ut i rampljuset https://www.youtube.com/watch?v=nK9kP1iO0xk

Det kommer bli en tsunami. Många kommer knäckas över hur länge dom undanhållit detta och hur man använt arbetare att finansiera deras äventyr som saknar begränsningar. Med sitt dolda paradis. (as above so below)

Istället för att enbart titta upp i skyn bör fler fråga sig vad som finns under deras fötter. Anledningen till varför nazisterna var på sydpolen. Dom förstod via ockulten (SS/Vril) med styrning från Sverige vad som troligen fanns på "andra sidan".
Senast redigerad av Synitize 2023-08-04 kl. 23:30.
Citera
2023-08-04, 23:33
Medlem
Citat:
Det kommer bli en tsunami. Många kommer knäckas över hur länge dom undanhållit detta och hur man använt arbetare att finansiera deras äventyr som saknar begränsningar. Med sitt dolda paradis. (as above so below)

Istället för att enbart titta upp i skyn bör fler fråga sig vad som finns under deras fötter. Anledningen till varför nazisterna var på sydpolen. Dom förstod via ockulten (SS/Vril) med styrning från Sverige vad som troligen fanns på "andra sidan".
Bara man inte går för nära kanten av jorden. Då kan man bli snurrig.
Citera
2023-08-04, 23:49
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Bara man inte går för nära kanten av jorden. Då kan man bli snurrig.

Jorden är rund.
Citera
2023-08-05, 00:13
Medlem
Citat:
Jorden är rund.
Det är en vanlig missuppfattning.
Citera
2023-08-05, 00:19
Medlem
systems avatar
Citat:
När?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in