2023-07-18, 02:15
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Fred hurt har gått å dött nu, 80år blev gubben
Ojdå, gillade honom mera senaste åren än i början..

Har inte kollat på ett halvår eller så men har kollat några nya avsnitt av aussie gold senaste Veckan, har väl tre kvar att titta på nu.

Ser lite annat jag missat här ovan, får kolla upp det.
Citera
2023-07-18, 02:19
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Nu sitter jag och lider genom ytterligare ett avsnitt av Fuckoffman Family Gold och funderar på om jag någon gång i framtiden slår upp ordet kränkt i NE så får jag se en bild på Hunter.

Familjen Hoffman är så jävla usla att dom inte ens lyckas få Volvo att sponsra med maskiner.

Nu ska jag muntra upp mig genom att se ett nytt avsnitt med Freddy och Juan samtidigt som jag hoppas att BSG's nya vintersäsong börjar sändas innan kräftpremiären.
Orkade se några av avsnitten förra säsongen och då lyssnade faktiskt Todd lite på råd från andra (troligen klokare personer) eftersom typ 95% är klokare än Todd (Han hette väl Todd?)
Citera
2023-07-21, 13:25
Medlem
ponykalles avatar
Får nog säga att de flesta verkar ha högre IQ än Todd.
Den ena av hans söner "pekar finger" på Todds sätt att leda/fördela arbetet.
Han verkar inte ha helt fel,men jag retar mig på på hans blonderade hår och hans jävla tandpetare!
Så han får bli min favorit ,efter Farfar Hoffman.
Letar folk efter guld ,safirer,opaler eller annat så tittar jag,vet inte varför men det är alltid intressant!!
Senast redigerad av ponykalle 2023-07-21 kl. 13:28.
Citera
2023-07-23, 00:42
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Ojdå, gillade honom mera senaste åren än i början..

Har inte kollat på ett halvår eller så men har kollat några nya avsnitt av aussie gold senaste Veckan, har väl tre kvar att titta på nu.

Ser lite annat jag missat här ovan, får kolla upp det.

Har kollat alla nu, utom att det kommit ytterligare ett nr 16, så det får jag kolla på nästa gång, troligen imorgon.
Citera
2023-07-24, 22:41
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Har kollat alla nu, utom att det kommit ytterligare ett nr 16, så det får jag kolla på nästa gång, troligen imorgon.
Nr 17 har kommit idag, och 16 kollade jag igår.

Mycket översvämningar verkar det ha varit/vara.

Men det är ju flera grupper på helt olika geografiska platser i Australien, så vädret skiljer ju totalt mellan dem.
Citera
2023-07-26, 19:03
Medlem
PolitiskParmersans avatar
Ah älskar att luta mig tillbaka och drömma om att få bo ute i ingenstans med endast ett fåtal idioter.
Hur går det med parker och den där australiensare?
Hon var söt.
Citera
2023-07-26, 19:31
Medlem
ponykalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolitiskParmersan
Ah älskar att luta mig tillbaka och drömma om att få bo ute i ingenstans med endast ett fåtal idioter.
Hur går det med parker och den där australiensare?
Hon var söt.
Lite skillnad på modellen och guldletande Tyler.

https://www.scenemodels.com/models/perth/tyler-mahoney/
Citera
2023-07-26, 19:37
Medlem
PolitiskParmersans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponykalle
Lite skillnad på modellen och guldletande Tyler.

https://www.scenemodels.com/models/perth/tyler-mahoney/
Ser fortfarande bra ut, men jag hade inte förväntat mig så mycket faktiskt.

Man märker verkligen kapitalist influensen på huvudpersonerna vilket förstör serien lite men jag gillar det ändå.
Citera
2023-07-31, 22:31
Medlem
jah_man2s avatar
Jag undrar ifall Fuckoffmans säsong och Fred&Juans säsong tagit en paus.
I vanliga fall brukar de nyaste avsnitten ligga ute som torrents på de flesta trackers senast på Lördagsmorgnar men nu hittar jag inget alls.

Fan vad jag saknar RarBG.
Citera
2023-08-02, 23:03
Medlem
jah_man2s avatar
Never mind Freddy&Juan eller Hoffman. Nu är BSG tillbaka med sin sextonde säsong.
Det känns skönt att sitta en varm Augustikväll som denna iförd badrock med en kall pilsner i näven och se sina favoriter frysa röven av sig under isen.
Citera
2023-08-04, 19:53
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Never mind Freddy&Juan eller Hoffman. Nu är BSG tillbaka med sin sextonde säsong.
Det känns skönt att sitta en varm Augustikväll som denna iförd badrock med en kall pilsner i näven och se sina favoriter frysa röven av sig under isen.

Finns icke att streama där jag kollar och de brukar lägga upp snabbt, vilken dag släpps det?
Citera
2023-08-04, 22:48
Medlem
jah_man2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Finns icke att streama där jag kollar och de brukar lägga upp snabbt, vilken dag släpps det?

Jag hittade första avsnittet ett par timmar innan jag skrev det förra inlägget av en slump på en tracker som heter Torrenting.

Här är en direktlänk till filen. https://torrenting.com/torrent.php?id=2338267.
Jag minns inte ifall man måste registrera sig med en mailadress men jag antar att det är fler än jag som använder ett flertal slaskadresser.

Annars går det säkert att söka på filnamnet med valfri sökmotor.
Bering.Sea.Gold.S16E01.Goldfellas.1080p.AMZN.WEB-DL.DDP2.0.H.264-NTb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in