2023-08-04, 21:46
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Mycket intressant, men det är det här stycket jag är mest intresserad av. Annika vet jag är en alkoholiserad kossa utan vett men detta höjde mina ögonbryn lite. Har Bali blivit påkommen med att porrsurfa ”extremely painful anal amateur seduces reluctant teen” eller vad handlar detta om?
Ja det har han om man ska tro det skärmklipp som han påstås ha visat upp. En flik på skärmen, inte den han avsåg, var märkt med just de orden och det råkade slinka med när han skulle visa något helt annat.

Jag vet inte om det är sant eller om det var fråga om bildmanipulation. Förmodligen var det sant. Bali har inte förnekat det, som jag har sett. Det vore inte likt honom, om han skulle vara oskyldig.
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2023-08-04 kl. 21:50.
Citera
2023-08-04, 21:47
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Politik: inrikes --> Politiker
/Moderator
Citera
2023-08-04, 22:02
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Äh! Jag tycker hon visar att hon är en vanlig människa med fel och brister, vilket är positivt och ett vinnande koncept i längden.
Haha, nää. Kvinnan är en vandrande katastrof och skulle avpolletterats om hon varit verksam i något annat parti. 😎
Citera
2023-08-04, 22:04
Medlem
Adidass avatar
Har inte mycket tid över för någon av dessa nollor men Annika örfilade sönder honom där. Han försöker vara lite klämkäck sådär med bag in box kommentaren och repliken angående hans porrvanor är väl så när man kan komma en perfekt replik. Nej här växte Annika i mina ögon.
Citera
2023-08-04, 22:18
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Alla invandrare ska rösta på helst S eller i värsta fall mp eller v annars är de otacksamma husblattar.
S har alltid sett ner på medelsvensson och uppskattat kaozigare och kaosigare typer typ gängkaozare etc.
Deras politik har alltid gått ut på att gynna sk svaga individer och grupper typ utländska lycksökare, kriminella, knarkare och alkisar och slå ner på dem som de facto betalar Annikas och hennes sossekompisars löner och ser till att sossesverige fungerar överhuvudtaget.
Kort sagt, Annika uppskattar gängkriminelle Ali Reza vars bidragsfuskande family röstar S betydligt mer än borgerliga Bali som troligen betalar skatt och beter sig som en Svensson.

S är som WEF som vill utplåna medelklassen.
Citera
2023-08-04, 22:25
Medlem
Strandhäll är en riktigt skärpt kvinna. Hon skulle aldrig få företräda folket om hon inte var skärpt.
Bali har inte skuggan av en chans mot henne i en diskussion.
Citera
2023-08-04, 22:32
Medlem
Ograsts avatar
I april berättade AS att hon skulle dra ner på twitter. https://www.expressen.se/nyheter/s-profilen-annika-strandhall-drar-ner-pa-twitter/ Men nu är semestern här och bag in boxen öppnas allt tidigare för var dag som går. Resultatet, radikaliserad galenskap där AS helt förlorar all sans och balans. Sorgligt.
Citera
2023-08-04, 22:36
Medlem
HugoZHackenbushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Äh! Jag tycker hon visar att hon är en vanlig människa med fel och brister, vilket är positivt och ett vinnande koncept i längden.
Ungefär som katastrofen Mona Sahlin menar du? 😂
Citera
2023-08-04, 22:37
Medlem
bl1nks avatar
Ni är så jävla dumma i huvudet. Man kan ju inte ta någon på allvar. Sitter och hittar på saker.
Citera
2023-08-04, 22:39
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEDAM
Strandhäll är verkligen helt tappad.

Förnamnet bara
Citera
2023-08-04, 22:47
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Strandhälls reaktion är helt naturlig. Invandrare som lägger sig i svensk politik, är i sig irriterande. Jag förstår henne så långt.

Men med den politik hon förespråkat och bidragit till att förverkliga, blir det löjeväckande.

Det allra löjligaste är att hennes intelligens, och den disciplin hon hanterar denna med, är så låga att hon inte kan låta bli att offentligt yttra de där aggressiva känslorna från reptilhjärnan. Strandhäll är en människa jag spontant skulle tycka synd om om hon inte hade det där partiet bakom sig. Nu är hon tyvärr en makthaverska. Men när jag tänker efter skulle förmodligen varit lika djävlig i ett mindre sammanhang, bland frisörskorna på salongen t ex.

Summa summarum: inte synd om (för det måste väl vara kärnfrågan).

Beträffande Bali så kom han väl in i riksdagen som s k antirasist? Han må vara smart, men jag hyser ingen direkt högaktning för honom heller.

Indeed att Strandhäll är lågbegåvad. Hör nog också till hennes generation att uttrycka sig klumpigt på internet. Angående Hanif så är personlig utveckling någonting som inte bör ses som något negativt.
Senast redigerad av Saltkungen 2023-08-04 kl. 23:02.
Citera
2023-08-04, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Har inte mycket tid över för någon av dessa nollor men Annika örfilade sönder honom där. Han försöker vara lite klämkäck sådär med bag in box kommentaren och repliken angående hans porrvanor är väl så när man kan komma en perfekt replik. Nej här växte Annika i mina ögon.
Finns det någon sanning i det? Var kan jag läsa om hanligs porrvanor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in