Har lyckats köpa en lågmilare klassiker E55 AMG.
Jag fick med helt nya slutsteg 2st. Båda är Mono steg dock.
2x12 tums basar. Låda byggd men inte klädd ännu. Bra byggd kraftiglåda stadgad.
Måste bara klä den.
Framsystemet är grymt 6.5 tums tre vägs med filterboxar. Kollade via Google. Kostar 5tusen.
Bilen har redan nyare huvudenhet med.
Nu är jag orolig över framsystemet. Går det driva med Monosteg?
Baslåda vet jag inte blir problem med Mono steg sedan innan.
Men framsystem? Den ska ju spela klarljud med, typ Stereo ljud eller?
Montera och dra kablar är inga problem. Förstärka och dämpa dörrsidor är inga problem heller.
Men innan jag börjar behöver jag veta om det verkligen går köra Monosteget på framsystem.
Det mindre Mono steget är Dual Mono 2x250w som ska vara till Framsystemet.
Känns så dumt, men går det så går det ?
till Baslådan är det en jätte monosteg på flera tusen watt mono.
Kommer även byta till AGM batterier 120a, två stycken i bagageluckan. Sitter ett vanligt 100a nu
där nu.
Så går det spela framsystem med dual mono steg? och få bra stereo ljud?
Så synd om man behöver köpa vanligt steg nytt.
Då det här är grymma steg och båda är samma märke, samma utseende. Äldre 10år typ men helt
nya i Kartong. Han köpte prylarna flera år sedan. Men det blev aldrig av för honom att installera det
i bilen klart.
Den här serien finns inte köpa längre. Finns med andra ord inget slutsteg som ser ut som de här.
Jag önskar få bygga med dessa steg och ha dom snyggt bakom plexi skivor synliga.
Hjälp ni som kan. Sugen på börja i helgen, dra kablar och förstärka samt dämpa dörrsidorna fram
till att börja med. Är orolig för framsystemet och koppla Monosteget till det.
Kommer Monosteget endast spela dovt ljud? Eller vad innebär MONO steg?
Ja alltså går det ha till alla typer högtalare kit, eller är det endast till BAS strikt? dovt ljud?
Hmmm.
Hoppas det finns en duktig snubbe på billjud här på Flash som kan hjälpa mig nu vänligen.
Jag fick med helt nya slutsteg 2st. Båda är Mono steg dock.
2x12 tums basar. Låda byggd men inte klädd ännu. Bra byggd kraftiglåda stadgad.
Måste bara klä den.
Framsystemet är grymt 6.5 tums tre vägs med filterboxar. Kollade via Google. Kostar 5tusen.
Bilen har redan nyare huvudenhet med.
Nu är jag orolig över framsystemet. Går det driva med Monosteg?
Baslåda vet jag inte blir problem med Mono steg sedan innan.
Men framsystem? Den ska ju spela klarljud med, typ Stereo ljud eller?
Montera och dra kablar är inga problem. Förstärka och dämpa dörrsidor är inga problem heller.
Men innan jag börjar behöver jag veta om det verkligen går köra Monosteget på framsystem.
Det mindre Mono steget är Dual Mono 2x250w som ska vara till Framsystemet.
Känns så dumt, men går det så går det ?
till Baslådan är det en jätte monosteg på flera tusen watt mono.
Kommer även byta till AGM batterier 120a, två stycken i bagageluckan. Sitter ett vanligt 100a nu
där nu.
Så går det spela framsystem med dual mono steg? och få bra stereo ljud?
Så synd om man behöver köpa vanligt steg nytt.
Då det här är grymma steg och båda är samma märke, samma utseende. Äldre 10år typ men helt
nya i Kartong. Han köpte prylarna flera år sedan. Men det blev aldrig av för honom att installera det
i bilen klart.
Den här serien finns inte köpa längre. Finns med andra ord inget slutsteg som ser ut som de här.
Jag önskar få bygga med dessa steg och ha dom snyggt bakom plexi skivor synliga.
Hjälp ni som kan. Sugen på börja i helgen, dra kablar och förstärka samt dämpa dörrsidorna fram
till att börja med. Är orolig för framsystemet och koppla Monosteget till det.
Kommer Monosteget endast spela dovt ljud? Eller vad innebär MONO steg?
Ja alltså går det ha till alla typer högtalare kit, eller är det endast till BAS strikt? dovt ljud?
Hmmm.
Hoppas det finns en duktig snubbe på billjud här på Flash som kan hjälpa mig nu vänligen.
Please check my iTrader feedback for references.