2023-08-04, 15:45
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
Ja

https://twitter.com/hanifbali/status/1687153859154624521

https://twitter.com/strandhall/status/1687160200774475776

Jo, jag vet vad de skrev. Men tänkte bara om det var sant, dvs att Strandhäll vinpimplar och Balis porrsurfar.

Eller var det bara något de hittade på för att anklaga varandra?

Hursomhaver: Dålig stil av båda.

Och de ska vara våra politiker att förvalta Sverige.

Hm.
Citera
2023-08-04, 15:45
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Tror han menade om det som skrevs var sant

Attså om Hanif porrsurfat på det där och groomat 16 åringar och att Strandhäll dricker bag in box....
Ah jo sant. Läste hastigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tommyguns
Ja, det syntes något dylikt i hans webbläsare när han streamade på Twitch men det var vanlig porr och inga 16 åringar involverade.

Det där med 16 åring kommer ifrån någon MUF när det handlade om någon läxhjälp eller hur det var.

(FB) Hanif Bali anklagad för olämpligt sexuellt beteende mot 16-åring (Utredn nedlagd)
Citera
2023-08-04, 15:46
Medlem
Teater som vanligt och fårskocken sväljer allt som vanligt.
Citera
2023-08-04, 15:50
Medlem
What-the-hecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speery
Sveriges politiker beter sig nu mer som fjortisar och tjaffsar med varandra på sociala nätverk över personliga saker istället för att vuxet sitta ner och diskutera hur Sveriges förfall och alla de samhällshotande problem vi nu står inför ska kunna lösas..

Skrota svensk demokrati och inför direkt demokrati och gör varje län självstyrande så att makten åter hamnar i folkets händer.

Inför dödsstraff för politiker som ljuger eller blir korrupta och du ska se att Sverige kan förändras till det bättre i rasande fart.

Du har så rätt. Sådana som Strandhäll håller på att nedmontera demokratin totalt. Vem faan har röstat fram henne från början? Inte folket. Det är dags att införa riktig demokrati. Då som först får vi bort dessa värdelösa politiker.

Sverige kommer att gå under med ryggdunkar-kratin vi nu har.
Citera
2023-08-04, 16:11
Medlem
jackflashs avatar
Nej, jag tycker inte alls om Strandhäll, inte ens lite, men här måste jag faktiskt försvara henne lite. Ett klassiskt fall om fultolkning och att alla på andra sidan den politiska skalan skriker efter högafflar i bästa MAGA-hillbilly-stil.

Jag uppfattar det som att hon ställer en retorisk fråga. Svaret är ju trots allt att hans föräldrar skickade hit honom för att han skulle vara trygg. Inte att han borde åka hem.
Citera
2023-08-04, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tommyguns
Ja, det syntes något dylikt i hans webbläsare när han streamade på Twitch men det var vanlig porr och inga 16 åringar involverade.

Rätta mig gärna om jag har fel, men vad man såg var väl bara typ tabben eller sidan? Så i följande anklagelse -
Vad är det som gör att en vuxen man är inne på porrsidor med ”extremely painful anal amateur seduces reluctant teen”
- är det bara att han varit inne på porrsidan man kan sluta sig till (big deal ). Det där med ”extremely painful anal amateur seduces reluctant teen” är vad jag förstår något hon själv lagt till. För att det finns på sidan.

16-åringen var väl en annan grej.
Citera
2023-08-04, 16:37
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Hon tog tydligen åt sig av "bag in box" - piken.

Och att hon offentligt, på twitter, börjar skriva rasistiska påhopp på Bali får mig att undra om hon möjligen har en öppnad bag in box bredvid sig där hon sitter vid sin dator och näthatar.

Total galning, men i det skick som S befinner sig i idag så är hon säkert välkommen hos dem även i fortsättningen.
Den satt som en smäck. Bali har högre intelligensen än 90% av Sveriges politiker. Strandhäll har halva. Jag har ärligt hellre ett land fyllt med invandrade Balis än helsvenska Strandhälls.
Citera
2023-08-04, 17:13
Medlem
TeEsErs avatar
Det är helt sjukt egentligen. Sossarna har HUNDRATALS rikspolitiker som suttit i riksdagen och andra positioner, som skolats i SSU och på Bommersvik sen tonåren. De har faktiskt rätt många duktiga personer i sin organisation.

ÄNDÅ envisas de med att hålla Strandhäll i någorlunda rampljus och stugvärme.
Hon har uppenbara problem med sig själv och har aldrig varit en stark debattör på något sätt.
Citera
2023-08-04, 17:13
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 800kg
Rätta mig gärna om jag har fel, men vad man såg var väl bara typ tabben eller sidan? Så i följande anklagelse -
Vad är det som gör att en vuxen man är inne på porrsidor med ”extremely painful anal amateur seduces reluctant teen”
- är det bara att han varit inne på porrsidan man kan sluta sig till (big deal ). Det där med ”extremely painful anal amateur seduces reluctant teen” är vad jag förstår något hon själv lagt till. För att det finns på sidan.

16-åringen var väl en annan grej.

Du får bedöma om bilden är riktig eller inte.

Men det är ju lite problematiskt för hans egen del med sin bakgrund med läxhjälpen och hans läggning i porren.

https://usercontent.one/wp/aktuelltfokus.se/wp-content/uploads/2022/01/FJS8e7mXMAMHNDl.jpeg?media=1666031069
Citera
2023-08-04, 17:21
Medlem
Generellt är det konstigt med detta oskäliga fokus på Tweets. Media tar hellre upp Björns Söder och Richard Jomshofs tweets än att prata om den otroliga mängd djupa problem Sverige har. Det är fördummande och hindrar en riktig diskussion om verkliga problem.
Citera
2023-08-04, 17:32
Medlem
Strandhälls twitter är bland det sjukaste jag sett.

Att ingen media tar upp alla sjuka utspel hon gör är märkligt..
Citera
2023-08-04, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Strandhälls twitter är bland det sjukaste jag sett.

Att ingen media tar upp alla sjuka utspel hon gör är märkligt..

Det gör media, men bara alternativ media. Övriga är ju på hennes sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in