2023-08-03, 23:30
Medlem
WhatsGuccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoySnitch
Vad fan, du kan ju inte ens skriva korrekt svenska. Lämna landet om du inte kan assimileras och lära dig språket, ut med pack som du.
Jag är svensk vad fan snackar du om din pajas?
Citera
2023-08-03, 23:31
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Exaktementum!
Lite OT men varför går Reinfeldt lös när både Wennerström och Bergling fick skaka galler?
Backar vi ännu längre i historien så blev Cronstedt landsförvisad (vilket jag tvivlar på var helt rätt att göra även om Ryssen tog Finland).

lös och lös. han är den ende f.d. statsminister som har säpovakter. ingvar carlsson behöver inga och persson har avsagt sig sina. reinfeldt vet att han är en landsförrädare.

det största problemet som jag ser det är att hans invandringsliberala underhuggare nu sitter som statsminister och justitieminister.
Citera
2023-08-03, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Ja det är märkligt att det finns etniska svenskar som tycker denna mångkulturella pestsmitta är berikande och något som vi aldrig skulle klara oss utan!
Media som vanligt försöker förminska genom att kalla ett upplopp för demonstration.

Polisen vägrar som vanligt att använda sina tjänstevapen utan blir hellre ihjälslagna än att skjuta ner negrerna som försöker mörda dem.

Måtte inbördeskriget snart komma så det blir lagligt att göra något åt apinvasionen!

Och du tror på allvar att vita svenska män kommer ge sig ut på gatorna och slåss mot aggressiva mördar-gorillor som extremt sannolikt är beväpnade till tänderna...?? Jag ÖNSKAR att det vore så! Men vi sippar karamell-latte och kollar på lets dance eller melodifestivalen.. 😐
Citera
2023-08-03, 23:32
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serimner
Att den ena sidan inte gillar den andra
Ena sidan tycker om diktatorn, dvs regimen, i hemlandet. Andra sidan, de som demonstrerade tycker inte om diktatorn i hemlandet.

Men jag undrar varför de som är regimtrogna flydde från landet?
Jag har en god vän som är Eritrean och han har berättat en hel del om hur politiken ser ut. Diktatorn är verkligen en diktator, men till skillnad från de flesta diktatorer så är han en man av folket. Dvs han lever inte något extravagant lyxliv. Ska fråga honom varför de regimtrogna inte stannade kvar i Eritrea.
Citera
2023-08-03, 23:33
Medlem
Vi ska nog helt enkelt snart börja inse att enda vägen ur detta är en total restart med inbördeskrig. De smarta har redan tagit jägarexamen och köpt vapen. Just sayin.
Citera
2023-08-03, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Så negrar slåss med påkar och stenar på Järvafältet? Just like home, mao
Eller är det ett försök till assimilering, 'ursvenskt är endast barbariet', som vår store ledare sade.
Bra ändå att vinsten kommer senare!

Kommer 57 afrikanska stater att protestera nu, som muslimerna gjorde? Ska vi förbjuda något mer?

Nu är det Pridetågets tur att slåss med dildos i Sthlm city kvar
Citera
2023-08-03, 23:35
Medlem
I vilket fall, polisen bör bli väsentligt mer brutal. Skjuta tidigare istället för att bli skadade. Slöddret skall klämmas åt.
Hoppas de flesta,av de som gripits blir av med uppehållstillstånd och blir utvisade. Missbruk av svensk åsiktsfrihet.
Citera
2023-08-03, 23:35
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
https://www.expressen.se/nyheter/kaos-vid-demonstration-pakar-och-stenkastning/
"Expressens reporter som befinner sig på platsen beskriver situationen som ”totalt kaos”.
Minst nio polisbussar finns på platsen. På bilderna syns hur poliserna är kraftigt underbemannade jämfört med motdemonstranterna som har stormat festivalområdet."

Haha. En av mina favoritgrejor att se i Sverige.
Man behöver inte fråga. "Någon som vet mer?"
När jag ser detta, så får jag lite problem då jag är kristen. Jag trodde i min enfaldhet att mina kristna bröder kunde uppföra sig? Men här ser de mer ut som en flock muslimer.
Citera
2023-08-03, 23:36
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
O tänka sig. Sverige är första säkra land….
Ja, det är himla märkligt. Om man håller en karta över Europa uppochner, så kanske...
Citera
2023-08-03, 23:36
Medlem
Det är otroligt skrämmande hur polisen konstant, i varenda upplopp, är i underläge. Vad görs för att förbättra polisens verktyg i detta skede? Det är tydligt att polisen saknar resurser och verktyg för att upprätthålla svensk lagstiftning. Skrämmande utveckling.

Den med mest våldskapital bestämmer vad som ska sägas, och polisen som ska ha det absolut största mandadet i den frågan ser ut att ha ett av de minsta mandaten i västvärlden för tillfället. Dags att svenska polisen börjar bli mer skräckinjagande och börjar ta till taktiker som faktiskt gör nytta, upplopp som dessa är bara början. Vad händer när de bestämmer sig för att attackera regeringsbyggnader och slottet? Anmärkningsvärt att polismyndigheten inte ser ut att ha tagit lärdomar av påskupploppen, ledningen måste få stå till svars samt ersättas med KOMPETENT folk.
Citera
2023-08-03, 23:39
Medlem
Parasit99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Tänk att folk som kommer från det extremt b U-landet Eritrea börjar kaosa i sitt nya land som tagit emot dem. Är inte tanken att man drar ifrån stenåldern till civilisation att man också ändrar sig själv? Nu ser det precis ut som hemma för dem, och det kanske är vad de vill? Jag fattar inte.

Hur går det för regeringen och SD? En stor majoritet av dessa afrikaner måste utvisas. Eller? Varför inte? Hur svårt kan det vara? Detta är klassisk "bristnade vandel".

Tänk dig att Sverige blir en diktatur, och du behöver göra värnplikt i 30 år. Du lämnar Sverige, för du hatar diktaturen. Du bosätter dig i ett nytt land, och där anordnar regimtrogna svenskar en kulturfestival. Du blir förbannad, för du får inte besöka Sverige om du inte betalar en särskild skatt till den svenska diktaturen. Men du protesterar inte, du är tyst och snäll i ditt nya land. Möjligen kopplar du upp dig på Flashback och vädrar dina efterblivna och rasistiska åsikter. Du är en fullständigt meningslös individ.
Citera
2023-08-03, 23:40
Medlem
Det här kommer vi att se alltmer av. Regimtrogna eritreaner mot oppositionella, kurder mot turkar, somaliska klaner mot andra somaliska klaner etc.

Det enda som skulle kunna stoppa förfallet är att omedelbart utvisa alla som inte kan bete sig civiliserat och då fullständigt strunta i de pseudohumanitära konventioner vi ratificerat. Hela västeuropa måste förändras i grunden vad gäller synen på asylrätt, mänskliga rättigheter mm. Sverige kan gå i spetsen för det och det är troligt att fler länder kan gå med.
Europa måste försvara sig, så enkelt är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in