Citat:
Ursprungligen postat av
GruppboendetFisken
Vi behöver faktiskt gå samman i medborgargarden och beväpna oss, samt göra något åt problemen.
Vi har MENA-mångon som kaozar varje dag nu. Det går inte en enda dag utan att det är något psykotisk bullshit MENA-asen dragit igång. Ganstermord, hedersmord, bombningar, kultur-kravaller...
Prata med dina vänner. Organisera er.
Så länge den största svenska folkgemenskapen stavs P-R-I-D-E så talar du inför döva öron. Det går för fan inte ens att gå ut utan att se regnbågsflaggan. Överallt är den. Är det detta du vill försvara?
Det är ju allt som betyder något verkar det som. Nu när jag tänker på det går det inte ens att sätta på teven eller googla utan att tvingas på detta trams. Ska detta folk "organisera sig" och beväpna sig? Inte kommer det ske i storstäderna inte, de har fullt upp med att tvinga med barnen på dragcirkus och vifta med regnbågsflaggor och stämma skolstabben för att de råkat könsdefiniera barnen inkorrekt.
Jag startade en tråd en tid tillbaka som jag tror är mer spot on. Och det är att svennen på landsbygden är den man i så fall mer kan förlita sig på.
I min tråd "
Varför är lantisarna mer hårdhudade och vad kan vi lära oss?" avhandlar vi just denna fråga och där lantisarna för en gångs skull lyfts fram och får beröm:
(FB) Varför är lantisarna mer hårdhudade och vad kan vi lära oss?
Jag tror svenskarna har mycket att lära från lantisarna och de olika enklaverna utanför storstäderna.
Men som ytterligare reflektion. Jag tror ju inte detta blir startskottet för nåt överhuvudtaget. Det skedde helt enkelt för isolerat och utanför storstaden, återigen. Det var främst eritreaner som drabbades och sedan bilisterna som fick bevittna spektaklet genom fönsterrutan när de strandades av pöbeln på vägen. Men i övrigt har detta genomförts relativt odramatiskt. Kanske beror det på att det rapporterats ganska sparsamt? Men också för att det skedde i utkanten av Stockholm, och inte bland folk som verkligen skulle behöva se det med egna ögon.