2023-08-03, 11:49
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jo eller oxå hade tråden varit mycket tystare. Ryggdunkningar i alla ära, men de blir ganska snart tröttsamma. Jag har heller inte kritiserat att du skriver i tråden, men det blir konstigt om du ser din närvaro som noblare än andras.

Jag kan hålla med om att stundtals har tråden varit lite väl taskig och det finns kommentarer som är ruskigt låga. Och ja, det är väldigt konstigt att det finns dom som har åsikter om sådant de inte har med att göra. Som att Chrippa skulle stannat hos Julia exempelvis.

Men jag står för det jag skrivet och det jag tycker, har till och med erbjudet att säga det direkt till Chrippa.

Vill man se ryggdunk är det bara läsa kommentarsfältet på hans youtube. Där finns bara sådant dom vill ska synas. Sådant dessa influensers vill läsa.
Citera
2023-08-03, 11:51
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Jo eller oxå hade tråden varit mycket tystare. Ryggdunkningar i alla ära, men de blir ganska snart tröttsamma. Jag har heller inte kritiserat att du skriver i tråden, men det blir konstigt om du ser din närvaro som noblare än andras.

Jag kan hålla med om att stundtals har tråden varit lite väl taskig och det finns kommentarer som är ruskigt låga. Och ja, det är väldigt konstigt att det finns dom som har åsikter om sådant de inte har med att göra. Som att Chrippa skulle stannat hos Julia exempelvis.

Men jag står för det jag skrivet och det jag tycker, har till och med erbjudet att säga det direkt till Chrippa.

Du kan ha en poäng. Dock missuppfattar du, tycker absolut inte att min närvaro på något vis är viktigare än din eller någon annans. Jag respekterar dina ord och du är väl den som sakligast ifrågasatt Chrippa här. Hade varit kul att se hur många här som hade betett sig likadant ifall de fick chansen att uttrycka sin åsikter framför Chrippa.
Citera
2023-08-03, 11:53
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Bara du gör en inkomstcheck på han! Deklarerar ju inte direkt någon inkomst. Han tjänar INGA pengar!

Om du tänker efter så är ju inte det speciellt troligt eftersom han knegat som svetsare. Man kan inte leva som honom utan inkomst, sen hur den inkomsten ser ut är en annan femma.
Senast redigerad av Odd3lish 2023-08-03 kl. 11:54. Anledning: Typo
Citera
2023-08-03, 11:53
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Bara du gör en inkomstcheck på han! Deklarerar ju inte direkt någon inkomst. Han tjänar INGA pengar!
Han säger ju att han betalar över 50% i skatt på grund av sin höga inkomst.
Citera
2023-08-03, 12:03
Medlem
Citat:
Han säger ju att han betalar över 50% i skatt på grund av sin höga inkomst.

Han betalar INGEN skatt, kolla med skatteverket!
Citera
2023-08-03, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Om du tänker efter så är ju inte det speciellt troligt eftersom han knegat som svetsare. Man kan inte leva som honom utan inkomst, sen hur den inkomsten ser ut är en annan femma.

Han fick gå från BT... undra varför? Kan de ha med husrannsakan att göra?
Citera
2023-08-03, 12:07
Medlem
Citat:
Han betalar INGEN skatt, kolla med skatteverket!

Så du menar att han tjänar allt svart? Några kronor lär han väl allt få in via sin kanal. Har jobbat som svetsare med.

Om han inte betalar någon skatt så undrar jag hur han kan leva som han gör. Lån lär han inte kunna få om han inte har någon deklarerad inkomst heller.

Så hur betalar han för allt enligt dig?

Såg att han skulle till Spanien med sin dotter på en spontanresa.
Senast redigerad av Knarkblomman 2023-08-03 kl. 12:11.
Citera
2023-08-03, 12:10
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Han fick gå från BT... undra varför? Kan de ha med husrannsakan att göra?

Kan du inte bara i ett och samma inlägg förklara allt du vet gällande kriminell verksamhet, skatteflykt och husrannsakningar? Blir så otroligt tarvligt när du spyr ur dig små smulor hela tiden. Ge oss allt du vet så vi kan värdera det sedan.
Citera
2023-08-03, 12:12
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Influencers måste väl spara till sin pension?
Men det kanske inte är något många tänker på?
Citera
2023-08-03, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Kan du inte bara i ett och samma inlägg förklara allt du vet gällande kriminell verksamhet, skatteflykt och husrannsakningar? Blir så otroligt tarvligt när du spyr ur dig små smulor hela tiden. Ge oss allt du vet så vi kan värdera det sedan.

Hen framstår som väldigt bitter person.
Citera
2023-08-03, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Influencers måste väl spara till sin pension?
Men det kanske inte är något många tänker på?

Förmodligen så är det nog så att många av dessa "influencers" lever i nuet och lever för stunden. Pension är nog inget som står högt på agendan. Sedan finns det nog undantag.

Pewdiepie tänker nog inte på pensionen! haha.
Citera
2023-08-03, 12:15
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Förmodligen så är det nog så att många av dessa "influencers" lever i nuet och lever för stunden. Pension är nog inget som står högt på agendan. Sedan finns det nog undantag.

Pewdiepie tänker nog inte på pensionen! haha.

Pewdiepie spelar i en heeeelt annan liga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in