2023-08-02, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horanfrantornet88
Vilka har Alex skulder till ?

Till Og i Turkiet Da*o (N)
Och dom läser ju allt här och jag är ju på det hemmet Alex skulle vara på enligt domen men han är inte här.
Citera
2023-08-02, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Du har säkert rätt i det också. Jag tror det finns många anledningar till att det ”ser bättre ut” utåt som att det skulle vara slut. Självklart finns det en eller flera planer bakom. Dem som tror att det är slut för att han kallar henne ex, och pekar finger åt henne i rättssalen. (Bara dagar efter att hon besökt honom och lagt upp bild från häktet)
Den som tror på det är riktig blåst! Precis vad de två vill att alla ska tro. Men det är så genomskinligt. Bara lågbegåvade går på deras teater.

Men dom får ju inte glömma bort att dom har familj oxå som kan bli drabbade.
Citera
2023-08-02, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjudilu2
Enligt hans kompanjon in Crime G med guldtackorna hans flickvän Ramo*a(n) har berättat för en nära vän att Alex har planerat med dom att dra till Turkiet då både G är där och även DA är där og.
Kommer ni ihåg att han ”torska” där men det va inte sant.

Jag undrar om 🐝 vet om att Alex o hans tjej har legat hehehehe hon är ju t.o.m. med på hans musikvideo månskenet.. det kommer bli drama in turkey ifrån flera olika håll isf om detta stämmer
Citera
2023-08-02, 19:53
Medlem
Vart hamnar han på behandlingshem?
Citera
2023-08-02, 20:17
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Jag undrar om 🐝 vet om att Alex o hans tjej har legat hehehehe hon är ju t.o.m. med på hans musikvideo månskenet.. det kommer bli drama in turkey ifrån flera olika håll isf om detta stämmer

På tal om Månskenet, skulle vara en riktig bra låt om han inte auto tunade sönder den, får mina öron att blöda.
Citera
2023-08-02, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl

Ja jag vet för det är hon som har skrivit med honom när han suttit alla gånger.
Bara kolla hur lik ungen är Alex.
Å nu kommer alla tro att detta är en lögn.
Men då kan ju Alva begära be Alex att begära ut journalerna från häktet om vilka som har skrivit till honom.
Och eftersom nån fick ut mobilerna så är det det som raderat alla inlägg,och skrivit för Alex skulle skriva tjooooooo bror jag är ute nu å ska kämpa för er fans eller har jag fel?????
Citera
2023-08-02, 22:17
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Enligt hans kompanjon in Crime G med guldtackorna hans flickvän Ramo*a(n) har berättat för en nära vän att Alex har planerat med dom att dra till Turkiet då både G är där och även DA är där og.
Kommer ni ihåg att han ”torska” där men det va inte sant.

Vem hör av sig till kriminalvården och varnar? Pax jag 😊
Citera
2023-08-02, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Vem hör av sig till kriminalvården och varnar? Pax jag 😊

Sollentuna frivården
Citera
2023-08-02, 22:29
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Till Og i Turkiet Da*o (N)
Och dom läser ju allt här och jag är ju på det hemmet Alex skulle vara på enligt domen men han är inte här.

Har han lyckats skuldsätta sig även där? Hahaha han är fan riktigt professionell på en endaste sak. Att skuldsätta sig hos fel folk.
Citera
2023-08-02, 22:30
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sammasomvanligt
på alvas näst senaste video på tiktok har gonza kommenterat ”hör av dig!!” hmmm..

Dela länk
Citera
2023-08-02, 22:33
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Sen alex borde tänka efter med tanke på att han haft kontakt med olika människor inom olika grupperingar.
Man ska inte lita sig blint på vad alla säger å lovar.
Jag vet att vissa är livrädda för att både Alex ex ska öppna sin mun å även herr bergs fru ska.
Kanske dom blir inlurade i en fälla? Vem vet?

Hur ska dessa två damer öppna käften utan att själva bli dömda? Bägge två var misstänkta i samma mål. Tror inte Mickan vill riskera att förlora sin unge om hon blir dömd.
Citera
2023-08-02, 22:33
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Sollentuna frivården

Samtal imorgon sker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto