2023-07-31, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Vi vet att hon får veta det när Sara säger det till henne. Då väljer hon fortfarande att sitta kvar i bilen och åka iväg med sin chef. Hon skulle trots allt bara till McDonald's.
Hon kanske blev chockad och upplevde situationen som hotfull. Då kan jag förstå att hon inte valde att hoppa ur bilen utan faktiskt ville komma bort därifrån så fort som möjligt. Det utesluter ju inte heller att hon valt att konfrontera gäddan om allt det här stämmer och sedan fått det bekräftat av att kolla på dumpen.se.
Citera
2023-07-31, 01:10
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coldzera
Hon kanske blev chockad och upplevde situationen som hotfull. Då kan jag förstå att hon inte valde att hoppa ur bilen utan faktiskt ville komma bort därifrån så fort som möjligt. Det utesluter ju inte heller att hon valt att konfrontera gäddan om allt det här stämmer och sedan fått det bekräftat av att kolla på dumpen.se.

Så kan det vara. De valde att blurra av en anledning vi kanske inte vet också.
Citera
2023-07-31, 02:00
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival
Är du fortfarande trakasserad av de där avarterna till människor eller dom har lugnat ner sig.
Inte ett ljud från någon just nu.
Citera
2023-07-31, 02:23
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival
Är du fortfarande trakasserad av de där avarterna till människor eller dom har lugnat ner sig.
Gäddorna är inte så modiga när det kommer till att trakassera andra förutom när de är anonyma.

Cashanddrugz från Rosengård (Napp #239) anklagade bara andra för att vara det han själv är.
Citera
2023-07-31, 08:03
Medlem
Den senaste nakenbadargäddan i Varberg jobbade på en bilfirma som säljer Toyota.
Jag tror inte han är på plats idag klockan 10 när försäljningen av bilar öppnar. Jag tror att han hastigt slutat sin anställning där.

Helvete vad livet kan svänga när sexdriften tar över förståndet.

Någon från trakten som vet mer om den senaste gäddans haveri? Han var väl gift också?
Citera
2023-07-31, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leveriskogen
Det jag undrar över är vad ska alla dumplingarna ska med så mycket information om gäddorna som möjligt till? Inte tror jag att det handlar om att varna någon. Jag tror bara folk är sugna på blod. Folk är så uttråkade idag, letar efter en anledning till att skada andra för att de är trötta på sitt eget liv.

Angående #alla gäddor.

Gemensamt för alla gäddor är att dom jagar barn i sexuellt syfte.
Och gör man det så ska man inte ha nåt socialt liv.
Glädjen att se hur livet rasar för dom är enorm.
Kalla du det att man är sugen på blod om du vill.
Och du menar att gäddor, som är i kontakt med riktiga barn inte skadar någon
Citera
2023-07-31, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Den senaste nakenbadargäddan i Varberg jobbade på en bilfirma som säljer Toyota.
Jag tror inte han är på plats idag klockan 10 när försäljningen av bilar öppnar. Jag tror att han hastigt slutat sin anställning där.

Helvete vad livet kan svänga när sexdriften tar över förståndet.

Någon från trakten som vet mer om den senaste gäddans haveri? Han var väl gift också?

troligtvis när hans arbetsgivare fick se detta så fick han gå.
då dom troligtvis inte står bakom hans sjuka drifter eller vill att han drar firman i smutsen
Citera
2023-07-31, 10:01
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilpadre
Fast det är ju knappast skäl för uppsägning. Inget brott har begåtts, så det kan bli dyrt för arbetsgivaren. Hosta upp en årslön till en peddo. Det måste svida.

De kanske tycker det är värt att betala för att slippa se en pedofiljävel i fikarummet varje dag, men vad vet väl lilla jag
Citera
2023-07-31, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilpadre
Fast det är ju knappast skäl för uppsägning. Inget brott har begåtts, så det kan bli dyrt för arbetsgivaren. Hosta upp en årslön till en peddo. Det måste svida.

han har sökt barn i sexuellt syfte det är brotsligt sedan att det inte va ett barn han mötte spelar ingen roll..
detta är garanterat inte första barnet han stämmer träff med.

så jag hade inte velat jobba med en sådan. och blir nog billigare för arbetsgivaren att låta en sådan gå
Citera
2023-07-31, 11:17
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Gäddorna är inte så modiga när det kommer till att trakassera andra förutom när de är anonyma.

Cashanddrugz från Rosengård (Napp #239) anklagade bara andra för att vara det han själv är.
Vad gäller Napp #253, så är det inte snack om trakasserier från deras sida. Kanske, ifall man går i detalj vad gäller henne, men det har jag avråtts från att göra i nuläget, pga rådande omständigheter i mitt liv.
Dessa två är ofarliga för vuxna. Mowgli är ett pwrverterat äckel och jag har varit högljudd gällande honom flera gånger innan. Jag har även gjort klart för honom vad som sker ifall han visar sig i närheten av mig och mina igen, men det kan jag inte heller gå i detalj med just nu.
Men som sagt innan, man kan ju alltid skicka ett PM.
Citera
2023-07-31, 12:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ATWA.Manson
Vad gäller Napp #253, så är det inte snack om trakasserier från deras sida. Kanske, ifall man går i detalj vad gäller henne, men det har jag avråtts från att göra i nuläget, pga rådande omständigheter i mitt liv.
Dessa två är ofarliga för vuxna. Mowgli är ett pwrverterat äckel och jag har varit högljudd gällande honom flera gånger innan. Jag har även gjort klart för honom vad som sker ifall han visar sig i närheten av mig och mina igen, men det kan jag inte heller gå i detalj med just nu.
Men som sagt innan, man kan ju alltid skicka ett PM.

Jag vill gärna veta mer , dock kan jag ej skicka PM

Men skicka gärna PM till mig
Jag tror inte att hon i husbilen är så oskyldig trots allt

Mvh
Citera
2023-07-31, 12:49
Medlem
Ilpadres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
De kanske tycker det är värt att betala för att slippa se en pedofiljävel i fikarummet varje dag, men vad vet väl lilla jag

Sant. Bara menar allmänt att det kan bli dyrt för en liten arbetsgivare. Kanske till och med inte möjligt. Inte så kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in