2023-07-31, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakan321
Gissar du detta? Eller vet/säkra källor? 😯

Jag gissar bara, om man läser mitt inlägg så är det ingenstans jag säger jag vet något. Jag skriver "listan kan va lång" och "känns personligt"

Kanske läste du bara för snabbt.
Citera
2023-07-31, 01:55
Medlem
Vet vi med säkerhet något om anamnesen på BO, utöver fyllda 15 och gängkopplingar?

Babbeluring?

Avsnitt i belastningsregistret?
Citera
2023-07-31, 01:57
Medlem
Raytheons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amhearst
Vet vi med säkerhet något om anamnesen på BO, utöver fyllda 15 och gängkopplingar?

Babbeluring?

Avsnitt i belastningsregistret?

Finns bild och namn om du orkar läsa tråden. Han var 14.
Citera
2023-07-31, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dellenbygden
Södra sthlm.

Kan lägga till att han är etnisk svensk som hamnat i kläm med gängkriminaliteten pga en brud.

Det här hemmet Solgläntan ligger i Ösmo, i ett skogsområde. Adressen är Kviglöt 10, Ösmo.

https://nynashamn.se/service/omsorg--stod/stod-till-personer-med-funktionsnedsattning/boendeformer
Citera
2023-07-31, 02:24
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elclassico163
Har fått höra på ryktesvägar att det kan röra sig om "Piratens" lillebror
Piraten åsyftar då piraten från FLG.

Han är numera död, men var ledande medlem i FLG (Filterlösa grabbar)
https://www.krimfup.se/search/sharaf-abdirashid-ahmed
piraten sitter väll inne?
Citera
2023-07-31, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordingragossarna
https://www.nynashamnsposten.se/2023-02-23/fyra-fick-fangelse--lagenhet-anvandes-som-drogcentral

” ►Hade revolver i lägenheten ►8 000 patroner i förrådet ►Smugglade tabletter från Kina och Polen ►Packade droger i Nynäshamn ►Skickade drogpaket från Coop ►Hade omgjorda startpistoler och sprängkapsel.
Fyra nynäshamnare dömdes mot sitt nekande på tisdagen till fleråriga fängelsestraff för grova narkotikabrott och grova vapenbrott.”

En rundsurfning på Nynäshamnsposten visar ju att det tycks finnas en del organiserad brottslighet i Nynäshamn. Någon som vet vad mordet kan vara kopplat till om det har gängkoppling som Expressen skriver? Har inget framkommit om brottsoffret?

Nynäshamn fungerar som porten till polacker till Stockholm. Har sett några år sen på en skogsdunge i Handen, hur en bil möter en annan bil och sen lastas varor på den andra bilen. Gubbarna verkade bli överraskade när ja passerade. De stirrade på mig nervöst. I dag såg jag två poliser som stoppade och kollade bilar i Brandbergen.
Citera
2023-07-31, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaTant
Det här hemmet Solgläntan ligger i Ösmo, i ett skogsområde. Adressen är Kviglöt 10, Ösmo.

https://nynashamn.se/service/omsorg--stod/stod-till-personer-med-funktionsnedsattning/boendeformer

Nu hänger jag inte med alls? Vad har solgläntan att göra m saken? Bodde BO där? Eller misstänkt GM?
Citera
2023-07-31, 06:15
Moderator
Schlesiens avatar
Utgången rubrik:
Mord i Nynäshamn (2023-07-29)

/ Moderator
Citera
2023-07-31, 06:57
Medlem
Solgläntan är absolut inte ett hvb-hem.
Citera
2023-07-31, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raytheon
Finns bild och namn om du orkar läsa tråden. Han var 14.

Det är alltså inget annat än en trådsanning eftersom någon tog upp möjligheten att det var han, det är fortfarande ingenting särskilt som säger att det faktiskt är han.
Citera
2023-07-31, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Det är alltså inget annat än en trådsanning eftersom någon tog upp möjligheten att det var han, det är fortfarande ingenting särskilt som säger att det faktiskt är han.
Om du läser kommentarerna på tiktok från flera olika användare så ser du att det är han.
Citera
2023-07-31, 11:03
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja det finns kraftigare luftvapen - som är licensbelagda och kan användas till viss jakt.
Kan det vara en olycka? Ett skott i ögat kanske kan räcka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in