2023-07-30, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ponne-effekten smittar av sig till huvudstaden...

Ponne-effekten? Jag vet inte om du fått för dig att Ponne är anfallare och ska göra mål men lite info han är mittback.
2023-07-30, 17:51
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Ponne-effekten? Jag vet inte om du fått för dig att Ponne är anfallare och ska göra mål men lite info han är mittback.
3 matcher och 0 vinster mot Ponne.
2023-07-30, 17:51
Avslutad
Citat:
Mittbackarna är med och påverkar poängsnittet också va? Har ni 0,33p/match sedan han värvades? Klass!
2023-07-30, 17:53
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Allt annat än IFK vinst är katastrof ur alla perspektiv
Enig.

Solna ska åka ur, åka ur.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Yes fast kom ihåg att han valde Djurgårn framför La Liga och Rayo

Ja för att det är så vi människor funkar vi går o jobbar för ett företag i ett kallt tråkigt land och säger nej till en 10 gånger större lön i ett varmt skönt land, så korkat så det finns inte Jag hade kanske kunnat förstå lite om det är ens hemland och man inte vill lämna allt man har där men om man ändå ska flytta utomlands ja då väljer man mer pengar såklart.
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Tror han syftar mer på hur "Ponne" med sin tillgjorda överdrivna skånska, Stone Island jacka och publikfrieri inte direkt verkar ha påverkat laget särskilt positivt
Senast redigerad av TheJacket 2023-07-30 kl. 17:56.
2023-07-30, 17:54
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Mittbackarna är med och påverkar poängsnittet också va? Har ni 0,33p/match sedan han värvades? Klass!

Eftersom vi helt saknar förmågan att vara det pressande laget som dikterar matcherna så kan man ganska lätt se varför vi är vinstlösa på våra senaste 3.
2023-07-30, 17:55
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Haha har Fredrik29 retat upp dig och Kukräven så mycket så ni måste gadda ihop er mot stackaren?
2023-07-30, 17:55
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Tror han syftar mer på hur "Pinne" med sin tillgjorda överdrivna skånska, Stone Island jacka och publikfrieri inte direkt verkar ha påverkat laget särskilt positivt
Skånes Guidetti
2023-07-30, 17:56
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Haha har Fredrik29 retat upp dig och Kukräven så mycket så ni måste gadda ihop er mot stackaren?
fredrik29 är MFFs trazke.

Det är därför de är i luven på varandra hela tiden.
Avslutad
Citat:
Äh! Tycker bara det är viktigt att Fredrik får ödmjukas lite och inse att hans lag ligger lite längre ned i tabellen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Norlin för helvete hur kan du vara så jävla sämst när det gäller??

Är det för att jag flinade när jag såg dig på ICA och insåg hur kort du är?

Bor han i kortedala

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in