Resultat: Vad tycker du om att moskéer vill se förbud?
Jag gillar det inte / håller inte med dem
90,50%
581 röster
Jag gillar det / håller med dem
5,30%
34 röster
Jag har ingen åsikt / har inte bestämt mig
4,21%
27 röster
2023-07-30, 11:57
Medlem
Det är klart dom vill islam är oförenligt med demokrati. Ut med alla
Citera
2023-07-30, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Jag vill se ett förbud mot 30 våldsbejakande o demokratifientliga moskéer.

Jag är själv muslim och håller med till viss del. Alla saudi o Qatar moskéer måste rivas. Sen enbart utbildade svenska imamer med erkännande av tasawwuf som en del av Islam får vara Imamer tills vidare.

Tills dess ser jag Iq befriade både högerextrema och predikanter backa likt boskap i en trång inhägnad där deras bakdelar slår i varandra. Och tyvärr ligger koranen där på marken och blir trampad på.

Inte mitt problem. Det är deras jävla dårskaps problem. Idioter
Senast redigerad av Askedaskeda 2023-07-30 kl. 12:07.
Citera
2023-07-30, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Ganska intressant att du i första meningen skriver om yttrandefrihet och i andra meningen vill förbjuda moskeer....
Konsekvenstänk verkar inte vara din bästa gren.....

Klart man skall förbjuda intoleranta demokratifientliga terrororganisationer, såsom islam.
Citera
2023-07-30, 12:03
Medlem
Zaedrewss avatar
De vill säkert ha Sharialagar också. För om det blir förbjudet att bränna boken ska det ju också bli det hela andra också. Sedan snart är Sverige exakt som det landet de flydde ifrån...
Citera
2023-07-30, 12:03
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooonie
Vad gör de som är så hemskt då?
Finns inte de grupper i samhället som är i större behov av hjälp och vård?
(Än muslimerna som jag förstår du vill hjälpa på detta vis)

Som alkoholister och andra missbrukare..

Jag tror muslimer kan hjälpa många missbrukare komma på bättre tankar..

Vill du kasta ut gamers och sånt från landet? Elsparkcykelåkarna då?

De som startar såna företag som hyr ut elsparkcyklar. Vilken religion tillhör de? Hata på dem istället.

Lätt att välja ut stackars oskyldiga muslimer att trakassera.

Citat:
Vad vill du göra med alla dollar stores och dylikt?

Dessa kapitalister. Tror de gör mer skada..

Och de som säljer allehanda dynga. Research chemicals och skit. Skulle vilja se mer hat på spelbolag och såna as. Märkligt att dessa avskum får göra vad de vill på såna bedrägliga sätt.

Muslimerna är ärliga med sin tro iaf..

Satanisterna är ju döcoola..
Leve satanisterna.

Är det ingen stackars minoritet man kan sparka på. Nej du är värsta sortens bottenskrap. Så håll käften och uppför dig. Jävla tönt.

Muslimerna gör i själva verket gott. De lyfter fram Gud. Vad gör du?

Muslimer får inte umgås med människor som dricker alkohol. Och dom får inte umgås med kristna. Muslimer är inte ärliga med sin tro. Muslimerna lyfter inte fram Gud. Du som låtsas vara kristen. Muhammed är inte en profet för kristna. Jesus varnade för falska profeter som Muhammed. ”Många falska profeter skall uppstå och skall vilseleda många." Du är en av dom. Du avslutar ju med: "Muslimerna gör i själva verket gott. De lyfter fram Gud."

Förnekar du även korsfästningen av Jesus?
Senast redigerad av PingPongZong 2023-07-30 kl. 12:07.
Citera
2023-07-30, 12:14
Medlem
Ballooonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Dollar store vill inte förbjuda någon från att kränka dollar store och bränna deras varumärke. Spelbolagen försöker inte förbjuda någon att prata om hur dåligt spelande är och inte heller tvingar de någon att spela. Tvärtom så varnar de folk för överdrivet spelande och erbjuder kunderna möjligheten till spelpaus. Förstår inte ens hur du kan jämföra detta med pedofilsekten Islam.

Flytta till ett muslimskt land om du nu tycker islam är så bra.
Jag säger inte att varje muslim är rätt ute.

Men man har rätt att tillfälligt vara fel ute.

Det är bra att vi har lite salt där ute.
Så fler kanske iaf ser upp och tänker till.. Det gjorde jag.

Jag har missbrukat mycket och varit väldigt lost..

Det är bra om det finns några som får folk att tänka till..

Jag fick den första och största hjälpen bla helt klart från muslimer. Guds ord från Koranen.Började inse vart jag var på väg och vart jag befann mig..

Sen kanske det finns verser där i Koranen mm som vi inte förstår. Som angriper oss på fel sätt
Vi tar det fel.. lätt hänt ,tyvärr..

Behövde se det på "ett annat språk" och från andra folk..

Islam kan vara otroligt fint i mina ögon. Det kan bli så otroligt fint..
De har samma saker som Jesus. Vår Fader.. Hoppas alla kan vila ut i Honom snart. Han som älskar oss så mycket..

Det finns sjuka kristna människor och andra människor som behöver hjälp med sin tro..

Jag älskar iaf våra kära fina muslimer.. count me in..
Citera
2023-07-30, 12:15
Medlem
Fanns på aftonbladet med, där stod det ”de flesta tyckte att andra religioners heliga skrifter mm också ska va förbjudna att brämna”

Reagerar på de flesta… så några tycker alltså bara koranen?
Citera
2023-07-30, 12:15
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Vad gör de som är så hemskt då?
Finns inte de grupper i samhället som är i större behov av hjälp och vård?
(Än muslimerna som jag förstår du vill hjälpa på detta vis)

Som alkoholister och andra missbrukare..

Jag tror muslimer kan hjälpa många missbrukare komma på bättre tankar..

Vill du kasta ut gamers och sånt från landet? Elsparkcykelåkarna då?

De som startar såna företag som hyr ut elsparkcyklar. Vilken religion tillhör de? Hata på dem istället.

Lätt att välja ut stackars oskyldiga muslimer att trakassera.

Dawamoskén Eskilstuna: Bränner ner sin egen moské med en fritös för att sedan skylla på att någon begått ett attentat. Följden blev att hundratals svenskar visade sitt stöd med ett fackeltåg och kärleksbombningar.

Det pratades om rasism och islamofobi och hur synd det var om muslimerna.
Dåvarande justitieminister Morgan Johansson sa.– Svårt att tro annat än att detta grova våld riktades mot muslimer som grupp och islam som religion

Brand- och polisutredning kom senare fram till att det hela var lögn, det var inget attentat, men antagligen den egna fritösen som var orsaken.
Sjölvklart gick Dawamoskén inte ut och bad om ursäkt eller liknande. Man ljuger, skyller ifrån sig och ber inte ens om ursäkt när det bevisat att de begått fel- Är det här männsikor vi vill ha i Sverige?
Citera
2023-07-30, 12:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Jag säger inte att varje muslim är rätt ute.

Men man har rätt att tillfälligt vara fel ute.

Det är bra att vi har lite salt där ute.
Så fler kanske iaf ser upp och tänker till.. Det gjorde jag.

Jag har missbrukat mycket och varit väldigt lost..

Det är bra om det finns några som får folk att tänka till..

Jag fick den första och största hjälpen bla helt klart från muslimer. Guds ord från Koranen.Började inse vart jag var på väg och vart jag befann mig..

Sen kanske det finns verser där i Koranen mm som vi inte förstår. Som angriper oss på fel sätt
Vi tar det fel.. lätt hänt ,tyvärr..

Behövde se det på "ett annat språk" och från andra folk..

Islam kan vara otroligt fint i mina ögon. Det kan bli så otroligt fint..
De har samma saker som Jesus. Vår Fader.. Hoppas alla kan vila ut i Honom snart. Han som älskar oss så mycket..

Det finns sjuka kristna människor och andra människor som behöver hjälp med sin tro..

Jag älskar iaf våra kära fina muslimer.. count me in..

Flytta till ett muslimskt land då. Islam är en pedofildyrkarreligion som inte har något att göra i väst.
Citera
2023-07-30, 12:17
Bannlyst
Det är vidrig var inkräktare i ett land kan kräva för något. Vill vi leva i ett Sverige där dessa krav tillfredsställs?

T.ex Lars Wiks konst skulle bli tolalförbjuden i Sverige. Skulle antaligen brännas på bål. Den världskända boken Satans verserna skulle eldas upp på bokbål.

Att kritisera Jesus eller profeten Muhammed skulle bli straffbart. Extreminst grupper t.ex Jehovas vittne, skulle kunna polisanmälan dej om du klädde ut dej till Jesus inför ett nyårsparty? Vi skulle gå tillbaka ett samhälle, där man inte fick kritisera kyrkan eller moskén. Vi skulle gå tillbaka medeltiden ingen om dessa krav blev lag.
Senast redigerad av 53280 2023-07-30 kl. 12:20.
Citera
2023-07-30, 12:18
Medlem
Ballooonies avatar
Vet att jag är lite schizo i det här.. får försöka vara förstående och visa förståelse..

Vi har iaf Jesus. Han står över allt med Gud och han är med oss. För oss..

Folk befinner sig på olika ställen i livet. Precis som vi som kritiserar..
Och visar brist på förståelse..

Ändå står vi på samma plats under samma himmel.

Gäller att ha rätt attityd.
Citera
2023-07-30, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson
Är det rasism att inte underkasta sig Islam?

Mig veterligen heter det patriotism , alla har rätt att värna om sitt eget land. Kort och gott har alla dessa jävla wokister fått alldeles för mycket luft. Det som sker här är att människor utifrån får friheter i Sverige på bekostnad av våra. Tror ända sättet att få bukt med allt detta är en SD eller AFS regering. Folket kommer inte ha något val till sist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in