Citat:
Ursprungligen postat av
Senilix
Du har helt fel- Vi vill inte alls det slåss mot ryssen, det är ryssen som går bärsärk och anfaller och då finns inget alternativ än att mota ryssen... Är Du också lika korkad som dina folkmordskompisar..?
Varför hejar Du på ryssen här, Du tillför ju inte något som hjälper dom. Bättre Du åker ner själv och gör nytta...
Två fel i ditt fåniga inlägg och det är dels "bärsärk" och dels "folkmord". Folkmordet stod ukrainarna för med sina artilleribombardemang mot Donbass från 2014 och framåt. Man fortsätter med missilattacker mot civila mål när man kan.
Precis som man kan förvänta sig av proxy-krigare i amerikansk tjänst. Ryssarna går inte bärsärk. Du har ännu inte sett särskilt mycket av det alls. Men måste de värja sig mot NATO direkt då kan även du dö, när de börjar ta i ordentligt. Jag antar nämligen att du lever i en svensk storstad. De flesta svenskar gör ju det.
Jag åker inte till Ukraina och slåss på rysk sida heller. Det är inte mitt krig. Men ryssarna har mina djupaste sympatier såklart. Slår ryssarna till här är det ditt fel. Då har de fortfarande mina sympatier.