2023-07-29, 20:02
Medlem
Full-Retards avatar
Det är ju bara att mentalt visualisera vad som behövs göras logiskt, sen försätta sig i beastzerkmode och fixa skiten.
Citera
2023-07-29, 20:02
Medlem
Sn0o0oZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Jo! Iaf i sinnet!
Nej!

Snusdosor är inte svåra att öppna och det är inget problem, om det skulle vara det så har man alltid tillgång till en vass kant på en nyckel en sten en husfasad osv ....

Snusdosornas design är inget problem.
man ska inte behöva ett hus för att ta sig en pris.
Citera
2023-07-29, 20:03
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
man ska inte behöva ett hus för att ta sig en pris.
Kan man inte öppna en snusdosa så ska man heller inte ha något snus!

https://youtu.be/xfcDvOzU6pQ
Senast redigerad av FarliKorv 2023-07-29 kl. 20:07.
Citera
2023-07-29, 20:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
jag är inte svag. det har inte med styrka att göra din spillevink, det är designen som är fel.

Tack! Jo just det. Man ska inte behöva vara Arnold för att öppna en dosa.
Citera
2023-07-29, 20:08
Medlem
Ja, samma med vita nikotinpåsar. Här är FÖRFÖLJELSE!

Inte ens ungarna klarar av dem! De brukar ju annars alltid fixa saken när man råkar ut för särskilt besvärliga "barnsäkra förpackningar".
Senast redigerad av Retrotroll 2023-07-29 kl. 20:20.
Citera
2023-07-29, 20:12
Medlem
FarliKorvs avatar
Vi måste utrota människorna som inte kan öppna sin snusdosa! :hitlersmiley:
Citera
2023-07-29, 20:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon42
Vill också påstå att det har blivit svårare. Nyklippta naglar så går dessa fan inte att få upp ibland.

Har också alltid en gammal dosa att slänga mitt snus i, och jag har reagerat på att det fan aldrig torkar. Hittat 6 månader gammalt som fortfarande, när jag känner med fingrarna, känns som att jag kastat dagen innan.

Samtidigt är snuset ofta torrt när man köper det.

Hmmm.

Edit: Öppnade precis en ny kronan portion. Skadade tumnageln (som var nyklippt) och fick upp locket på 7e försöket.

Lös är fan enklare har jag märkt. Det beror kanske på att snuset blir vått i dosan. Sedan blir det enklare att öppna.

Naglar vågar jag inte försöka med ens. Man kommer garanterat bryta av den. Om kris och man måste öppna skiten på direkten så fan släng den mot marken. Då öppnar den men det blir ju också en massa dosor överallt.
Citera
2023-07-29, 20:26
Medlem
jtds avatar
förr i världen sa de ba smack.. nu kör man morakniven runt en ny dosa från kylen.. sjukt samhälle blivit
Citera
2023-07-29, 20:28
Avstängd
General white går utmärkt.

Sluta bit av naglarna så kan du kanske använda dom?
Citera
2023-07-29, 20:35
Medlem
Ballooonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Är det plåtdosor? När jag snusade Lucky Strike så var dom i plåtdosor som kunde behöva rejält med våld för att öppna.
Sicket pretto du var
Krävdes inte konservöppnare då?

Fanns det inte camel snus? Hade vart så coolt..

Hade gått hem hos araberna
Citera
2023-07-29, 20:37
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jtd
förr i världen sa de ba smack.. nu kör man morakniven runt en ny dosa från kylen.. sjukt samhälle blivit

Äntligen en som fattar! Japp så det blivit. Numera måste det till kniv för att öppna en jävla ny dosa.
Citera
2023-07-29, 20:52
Medlem
jtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Äntligen en som fattar! Japp så det blivit. Numera måste det till kniv för att öppna en jävla ny dosa.

japp jag tror det är eu som har varit här och hållt på dom har försökt bannlysa snus och lyckats mer eller mindre i hela unionen förutom sverige och delvis spanien som erbjuder detta i annan form men av swedish match och klassiska märken finns här som göteborg och general original i spanska butiker. men dosorna är lika svåra här som i sverige. men sverige är något värre. jag tror det har å göra med eu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in