Citat:
Ursprungligen postat av
Glenn-Matthews
Så ett angrepp här är inget annat en ett angrepp på Nato. Lycka till med det…
Kamikazes ska alltid tas på allvar, kolla Pearl Harbour. Finns säkert några i ledningen som inte har självmordstankar och vi får hoppas att deras ord kommer väga tyngst.
En intressant fråga är hur Väst hade reagerat? Wagner är en privat arme och väl platsad i samma kategori som Al-Qaida till exempel