Citat:
Ursprungligen postat av
Urbizzo
Jag gör de inlägg jag anser vara bra.
Behöver inte dina råd.
Tråden handlar om ryska invasionen i Ukraina. Eller rättare sagt Putins invasion, som han erkänt han startat på egen hand.
Massor av ryssar vill inte ha detta krig. Massor har flytt från Ryssland på grund av detta krig. Och många uttalar sig emot det.
Som den här kanalen intervjuar folk i Ryssland:
https://www.youtube.com/results?search_query=1420
Men många blir hjärntvättade, vilket man också kan se i intervjuer av folk.
I väst finns också propaganda.
Ingen propaganda är bra om man ska avsluta kriget.
Alla vettiga människor måste tänka det är bäst att avsluta innan det urartar värre!
Nej. Det spelar så klart ingen som helst roll hur mycket nu så här i efterhand försöker visa upp så kallat "tänkande" ryssar, nej
Jag gav heller dig inga råd då du inte kan betala för dem, så ta nu inga sådana dumheter för givet.
Precis!!! Det handlar om konflikten i Ukraina och därför behövs inga sekundära EFTERFÖRSÖK av varken ryssar eller deras anhängare till att förklara hur de ångrar sig. Det är försent för det och självklart är alla möjligheter till att DISKUTERA ett avslut över.
Nej, I väst finns ingen propaganda som fungerar eftersom att den blir sågad utmed fotknölarna efter ett par minuter i etern. Det är endast någon som inte sågar eller kan handha fakta som skulle kalla den för propaganda. ÖPPNA nyheter är INTE propaganda utan endast upp till var och en att bedöma, UTAN STRAFF.
Propaganda är något du finner i Ryssland, Belarus, Iran, NordKorea eller till och med fortfarande på Kuba.
Blanda inte ihop detta obegåvade direktopererande lögnaktiga beteende med serverade möjligheter till eget perspektiv i väst. Det är bara en halmgubbe byggd av VALL du bygger då.
Men du har rätt i att INGEN propaganda är bra om man skall avsluta kriget! Då gör man som man alltid gjort och tömmer den svage och lögnaktige på alla hans medel och efter det så sätter man sig vid hans sida samtidigt som man ger honom en kopp kaffe för stundens skull. Under denna tiden så ber man honom lägga fram händerna så att man kan se vilka fingrar det var som "pratade" mest om fred, och sedan väntar man tills kaffet är avnjutet och inmundigat. SEDAN talar man om fred på fredens vis