2023-07-28, 00:18
Medlem
Tintinikongos avatar
Utmärkt. Då slipper vi en parasit.
Citera
2023-07-28, 00:29
Medlem
Med lite tur startar hon en folkrörelse.
Citera
2023-07-28, 00:39
Medlem
Som många påtalat, tala om att skjuta sig i foten!

Vem förväntas egentligen bli upprörd över detta? Och vad hon givetvis inte själv kan begripa är ju vilken björntjänst hon gör för ”sitt folk”: visar på parasitismen och lögnerna, att få tillstånd/bidrag i Sverige såsom ”flykting”,
och sedan åker man till hemlandet och lever gott.

Är det förresten tillåtet att elda upp/medvetet destruera sitt pass? (om det är giltigt)
Citera
2023-07-28, 00:54
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonios
jag kommer aldrig igen att besöka ert land

Till kvinnan vill jag bara säga: Tack för att du inte valde Sverige.
Citera
2023-07-28, 00:55
Medlem
TheDudeIsHeres avatar
Alltid välkommet när svarthåriga väljer att bojkotta vårt land.
Citera
2023-07-28, 10:11
Medlem
stamfaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Shaymaa Gahdhbah

födelsedatum 19970630

Skriven i Spånga.

Bredbyplan 19 lgh 0902
163 71 Spånga

https://www.ratsit.se/19970630-Shaymaa_Gahdhbah_Spanga/OW2TNAc5HlYUaFJv7A2TmEf1Qo5SjRkXc-UejjRku28

Hur ser vi till att muslimhoran blir av med bidragen?

Hon ska knappast ha svenska bidrag när hon flyttat hem till Irak.

Borde gå att anmäla falskskrivningen också.

Samtliga videos på tiktok är uppenbarligen inte tagna i Sverige.

Och hon ska ju tydligen inte tillbaka...
De fyra sista siffrorna i hennes personnummer är 4343.
Medborgare i Irak. Är INTE svensk medborgare.
Lägenheten som hon är mantalsskriven på är en hyresrätt. Eftersom hon lovat att inte komma tillbaka till Sverige så bör hon lämpligen strykas från kontraktet (om det nu är förstahandskontrakt hon har, det kan ju vara så att hon bara är inneboende hos Christi*n Vuj*sic *=a ).
https://www.merinfo.se/search?ae6=Bredbyplan%2019%20lgh%200902&ae4=Spånga &d=p

Vad säger hennes muslimska vänner om att hon har bott ihop med en jämnårig kille, utan att vara gift med honom?
Citera
2023-07-28, 10:42
Medlem
Saltkungens avatar
Såg på twitter att hennes pass gick ut 2022.
Citera
2023-07-28, 10:45
Medlem
Knullbar så länge hon inte pratar.
Finns garanterat klädpoliser i spånga som borde ha läxat upp henne. Vilken hora hon är som inte har slöja på sig. 😁
Citera
2023-07-28, 11:08
Medlem
Era grisar jag ska ingenstans, ni kan bränna ner vilka böcker ni vill. Är inte religiös så bryr mig inte.
Citera
2023-07-28, 11:23
Medlem
Fan vad bra kan inte alla muslimer bränna sina pass när de är utanför Sveriges gränser så de inte kommer tillbaka.
Sen undrar jag vad de gör med svenska pass och är utomlands om de är invandrare och flyktingar.
Varför kom de till Sverige om de kan flyga tillbaka till hemorten då är de inte flyktingar och kan stanna där.
Citera
2023-07-28, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Bor hon i Irak kommer det bli svårare för henne att ansöka om nytt pass där då ambassaden har för vana att stormas.

Hon kommer säkerligen att inom kort ansöka om nytt. Sett och hört flera 'rättrogna muslimer' som sagt sig vilja emigrera till ett muslimskt land och vissa som tomgjort det med bestämdhet i blicken vid förtäljandet. Som att debvill framstå som fromma och 'riktig' muslimer. Man kramas säger hej då.

Efter 2-3 år är de tillbaka i svenska staden och man ser se strosa runt med familjen.

Så länge varade denna heliga migration när man blev påmind om Sveriges salighet med sina gröna lundar och vida marker.

Kommer bli samma sak med den här Irakiska kärringen som söker uppmärksamhet om att hon är en from muslimska. Inom ett år är hon tillbaka i gallerian i valfri svensk stad och säger alhamdulillah = Tack Gud! (för Sverige)
Citera
2023-07-28, 11:32
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Vissa verkar ha missat att det ;

A. Inte är ett pass, utan ett resedokument för asylmigranter som uppehåller sig i Sverige.

B. Gick ut 22 juli 2022. Så över ett år sedan, och det är giltigt i ett år.

Det är givetvis inte någon prestige att bränna sitt gamla pass, eller "resedokument", som redan gått ut.

När jag hämtade ut nytt pass hos Polisen så erbjöd dom sig att bränna mitt gamla.

Såg detta.

Korkade muslim. Så här dumma är de, muslimerna.

Nåväl, hon är snart tillbaka i Sverige. "Gratis pengar" utan att behöva arbeta värderas högre än någon koran av alla dessa muslimer. Vad gör de annars här? Njuter av vintern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in