2023-07-27, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow-Mule

Ditt extremt oärliga sätt att argumentera och lägga in ord som ”statsideologi”, när det i själva verket endast handlar om att [i]inte tro på någon som det vare sig finns några bevis för, eller några rationella skäl för att tro på/I] visar bara att det enda du har att komma med är dina egna personliga fantasier.

Att vi har feminism och materialistisk socialliberalism som statsideologi är ett faktum.

Varför vill du operera bort stora tuttar från kvinnor?
Citera
2023-07-27, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Svara istället för att flamsa.

Svårt att svara - när du är så aggressiv.
Du har hat inlagt i dina svar. Du har antagligen något skäl till det.
Fast inget skäl som jag känner till.
Det är väl inte fel med hat, heller för den delen. Fast jag föredrar nog vrede. Bättre för det måste inte vara en sån återvändsgränd.
Ursinne är väl också bra.
Jag kan svara på många olika sätt.
Och jag svarar på det sätt jag finner bra.
Jag hade också ett annat svar, men jag valde det jag skrev.
Jag vill inte bli påhoppad.
(Och en sak till: Om du tyckte mitt svar var värdelöst, vad ska man då säga om dina svar till mig)?
Citera
2023-07-27, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Han gjorde inte det nej eftersom det inte är sunt.
Det är fortfarande många judar som tycker att det är tillåtet tyvärr....
Jo Paulus skriver ju särskilt emot det.

Att många judar tycker det är tillåtet med månggifte tror jag inte alls på! Vilka judiska grupper i världen praktiserar månggifte enligt din uppfattning? Ge en källa, tack!

Och Paulus skriver särskilt emot månggifte, säger du? Var då? Jag vet att han skriver någonstans (orkar inte leta upp var) att en församlingsföreståndare (eller något sådant) måste vara en enda kvinnas man.

Men i övrigt har Paulus inga synpunkter på månggifte!
Citera
2023-07-27, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Du spekulerar och du har fel gång på gång. Så sluta snacka skit. Det står att Maria var förlovad med Josef, och att hon var gravid utan att ha varit med en man.

Ja, det står så!!! Det står en massa olika saker i olika sagor!

Varför behandlades inte Maria som en särskilt utvald kvinna av sin egen samtid? Om hon hade blivit gravid genom helig Ande?

Och varför står det i Lukasevangeliet att Jesus besökte templet som 12-åring, och hans föräldrar tappade bort honom, och Jesus ska ha sagt: "Varför behövde ni söka efter mig? Vet ni inte att jag bör vara där min Fader är?"

Men varken Josef eller Maria fattar vad Jesus menar! Maria hade blivit gravid med Jesus genom ett mirakel, och en ängel har sagt till henne att hon ska föda Guds son, men hon fattar inte vad Jesus menar när han säger att han stannade kvar i templet (=Guds hus) därför att han bör vara där hans Fader är???
Senast redigerad av Egna-tankar 2023-07-27 kl. 11:24.
Citera
2023-07-27, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VinnarenSkriver
Libtardsen har gjort de klart och tydligt att de vill avlägsna stora bröst från samhället och från könsförvirrade barn. Se min bild som ett statement mot deras galenskap. Behåll brösten!

Stora bröst är en symbol för kampen emot den onaturliga världsordningen. De är källan från vilken vi hämtar styrka. De går emot allt som står i libtardsens agenda. Libtardsen vill se kvinnor säga farväl till sin femininitet. Lucifer är en transsexuell varelse. De stora brösten är en kamp mot honom.

Lucifer är en transsexuell varelse???

Det står knappt någonting om Lucifer i Bibeln! Det mesta som folk tror om honom är historier som inte finns i Bibeln (alltså folksagor).

Men argumentera gärna för att Lucifer var transsexuell! Visa var det står om det i Bibeln!
Citera
2023-07-27, 11:26
Medlem
haresEars avatar
2023 och det diskuteras fortfarande sånt här trams. Herre jävlar vad slut i huvudet folk måste vara som försöker hitta sanningar eller logik i dessa skrifter. Skrivna av fanatiker med psykisk sjukdom.

Varför skall denna historien vara sann, vad hände med alla andra tusen andra väsen man trott på i alla tider?
En miljard indier, en miljard kineser, ni ser väl hur jävla patetiskt det är att ens diskutera.
Citera
2023-07-27, 11:27
Medlem
Citat:
Att vi har feminism och materialistisk socialliberalism som statsideologi är ett faktum.

Varför vill jag operera bort stora tuttar från kvinnor?

99999 av 100000 kvinnor har absolut inte såna tuttar. Den hundratusendel av kvinnor som naturligt har såna bröst måste ha rent jävligt ont i ryggen av dem. Och det dröjer inte många år innan deras bröst hänger nere på benen på dem, om de från början var så stora!

Gravitationen, du vet!
Citera
2023-07-27, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Lucifer är en transsexuell varelse???

Det står knappt någonting om Lucifer i Bibeln! Det mesta som folk tror om honom är historier som inte finns i Bibeln (alltså folksagor).

Men argumentera gärna för att Lucifer var transsexuell! Visa var det står om det i Bibeln!

Satan är en transsexuell furry. Se här: https://en.wikipedia.org/wiki/Statue_of_Baphomet

BTW!

Citat:
Satan is an abstraction, ... 'a literary figure, not a deity — he stands for rationality, for skepticism, for speaking truth to power, even at great personal cost.
Detta säger satanisterna. Du håller med dem, eller hur?
Citera
2023-07-27, 11:41
Medlem
Citat:
Satan är en transsexuell furry. Se här: https://en.wikipedia.org/wiki/Statue_of_Baphomet

BTW!

Detta säger satanisterna. Du håller med dem, eller hur?

Håller jag med satanisterna? Är du galen?

Fattar du inte att Djävulen är en lika stor sagofigur som Gud?

Och du pekar på en staty från 2015 för att hävda att Djävulen var transsexuell?

Snacka om att vara fixerad!! Jesses!!!!
Citera
2023-07-27, 11:42
Medlem
Citat:
Precis som mig anger de Josephus och Tacitus som källor. Att en romersk eller grekisk historiker skulle ha träffat på och bekräftat Jesus existens med egna ögon är inte ett realistiskt krav.

Nej, men det finns inga historiska källor som är övertygande om att han någonsin funnits.

Det är samma sak med Homeros som påståtts skrivit Odyssén att det är en samling berättelser som kanske inte skrivits av honom själv. Däremot finns det vittnesmål att folk sett de grekiska gudarna.

Om du inte kräver mer bevis, så räcker det för att bevisa grekiska gudarnas existens.
Citera
2023-07-27, 11:43
Medlem
Citat:

Jesses. Inga kvinnor är födda med såna bröst som kvinnan i din avatar. Ingen normal kvinna ser ut så!

Jag har jobbat som lärare, och för många år sen hade jag en elev som berättade att hon hade låtit förminska brösten. De hade varit för stora för henne, och hon fick ont i ryggen av dem. Jag såg henne ju aldrig i baddräkt eller något sånt - jag var ju inte hennes gymnastiklärare! - men med vanliga kläder på sig såg hon väldigt fin ut i kroppen.

Stackars tjejen i din avatar. Hon måste verkligen plågas. Men, tja, kvinnor har ju tvingats förstöra sina kroppar på många sätt genom århundradena.
Citera
2023-07-27, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Håller jag med satanisterna? Är du galen?

Fattar du inte att Djävulen är en lika stor sagofigur som Gud?

Och du pekar på en staty från 2015 för att hävda att Djävulen var transsexuell?

Snacka om att vara fixerad!! Jesses!!!!

Statyn förutsäger framtiden för vårt satanistiska samhälle ganska väl

"features a prominent pentagram as well as two smiling youths gazing up at the seated central figure"

Två barn ser upp till satan. Det avslöjar moderna materialistiska socialliberalismens plan. Hjärntvätt av barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in