2023-07-26, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Varit ute ett tag kom nyss in vem har fått 2 mål bortdömda som det står på aftonhoran?
Noterat trazkes vilda glädje och exaltering över att Trpcevski spelar Blev som vi trodde Högmo sparade honom till denna matchen.
Det var exakt så Högmo sa i en intervju med norska media. Han sparade Trpevski till detta.
2023-07-26, 21:59
Avslutad
Bjudhörna. Brukar sluta bra...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Bra inlägg.

Din hybris är väl inte mycket mindre
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Hur fan skulle det gå till!?

Högmo är säkert skitnöjd med att Trpcevski är så het och haft 2 bollar inne också..

Nä du får fan stå redo med baljan och dränka dom allihop när dom kommer hem till Hisingen!
2023-07-26, 22:01
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Din hybris är väl inte mycket mindre
Det är väl inte hybris om det är sant?
2023-07-26, 22:02
Medlem
Häcken ser sköra ut
2023-07-26, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
Ni mötte lika enkelt motstånd och torskade var min poäng.

Vill nog påstå att vikingur och Zalgiris är ett snäpp högre än Tns och Klaksvik men ja vi var usla men det syntes också i allsvenskan, Häcken är ändå med uppe o fajtas i toppen ännu i alla fall
2023-07-26, 22:05
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vet inte vad du gafflar om. Rätt tydligt att jag är missnöjd med alla. Men det hjälper INTE att gång på gång spela med amatörer som Trpcevski och Sana.

Sorry, funkar kanske inte att vara ironisk mitt under pågående match när nerverna är på helspänn

Tyckte iofs att ironin var rätt tydlig, ungefär lika tydlig som att du var missnöjd med allt och alla. Men, men ... Hur som helst älskar jag dina toksågningar inklusive den rymliga badbaljan och eftersom ingen har anklagats för hybris lika ofta så tyckte jag att det var värt att påminna vissa andra skribenter om det
2023-07-26, 22:06
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Ni mötte lika enkelt motstånd och torskade var min poäng.

Skillnaden är ju att vi har fått dessa lottningar som seedat lag. Häcken kunde ju redan i kvalomgång 1 få Ludogorets och Ferencvaros. Så med dessa parametrar i åtanke har Häcken fått väldigt mycket uppdukat för sig. Det kunde blivit uttåg redan runda 1 om man mött något annat motstånd medan Vikingur för oss var typ det svåraste vi kunde få av alternativen runda 1.
2023-07-26, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Sorry, funkar kanske inte att vara ironisk mitt under pågående match när nerverna är på helspänn

Tyckte iofs att ironin var rätt tydlig, ungefär lika tydlig som att du var missnöjd med allt och alla. Men, men ... Hur som helst älskar jag dina toksågningar inklusive den rymliga badbaljan och eftersom ingen har anklagats för hybris lika ofta så tyckte jag att det var värt att påminna vissa andra skribenter om det

För typ en vecka sedan var Sana skitbra sa han
2023-07-26, 22:08
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Skillnaden är ju att vi har fått dessa lottningar som seedat lag. Häcken kunde ju redan i kvalomgång 1 få Ludogorets och Ferencvaros. Så med dessa parametrar i åtanke har Häcken fått väldigt mycket uppdukat för sig. Det kunde blivit uttåg redan runda 1 om man mött något annat motstånd medan Vikingur för oss var typ det svåraste vi kunde få av alternativen runda 1.
Mycket "om" och "men" här.
2023-07-26, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid

Både Vikingur och Zalgiris är ett snäpp upp om inte två jämfört med Tns och Klaksvik men vi var ändå usla förra säsongen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in