2023-07-25, 07:14
Medlem
Skärmen på min Samsung s21 ultra verkar stendöd, har försökt med force restart och telefonen vibrerar men ingenting på skärmen.
Blev tvungen att ta ut en ny telefon vilket var lite surt då den var avbetald och jag hoppades jag kunde ha den en stund till, men men.

Det mesta har blivit sparat över molnet så har kunnat få med mig nästan allting förutom alla mina bilder (som jag verkligen vill ha) samt mina notiser då jag mest troligt inte lagt till att dom ska sparas över molnet.

Finns det något sätt att komma åt eller extrahera dessa filer utan att kunna göra något på skärmen?
Eller måste jag helt enkelt byta skärm för att kunna komma åt dessa?
Citera
2023-07-25, 07:52
Medlem
Twizzs avatar
Har du en dator koppla in den och se om mobilen fungerar. Då kommer du åt allt som ligger på mobilen.
Citera
2023-07-25, 09:28
Medlem
Computerzs avatar
Du kan koppla telefonen direkt till en skärm också. Dom har Samsung Dex inbyggt så telefonen blir en "dator" typ. Då kan gå in i utforskaren och hämta ut dina filer.
Citera
2023-07-25, 16:01
Medlem
Behöver man inte godkänna på telefonen (som jag inte kan göra något på)? Har för mig att jag hade prövat men kanske inte, får kolla på det när jag kommer hem från jobbet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in