Citat:
Ursprungligen postat av
Troian
Men om precis allt tyder på att kvinnan är GM så är det klart att polisen inte letar efter någon annan gärningsman.
Det är klart att tekniker, rättsläkare, förhörsledare med mera måste göra sitt. Om det ändrar något får man väl börja titta åt andra håll, men det är extremt osannolikt.
Det verkar som om det blivit rundgång i den här diskussionen. Visst, om jag förstått det rätt så bestämde sig polisen på ett tidigt stadium att det inte fanns någon yttre gärningsman. Det jag funderar på är om polisen verkligen var säker på att det var så eller var det bara en teori de beslöt att hålla fast vid av något annat skäl.
Om det nu var så att det fanns någonting som otvetydigt uteslöt en yttre gärningsman undrar jag
vad det skulle kunna vara som fick polisen att bli så säker på en gång. Jag vet inte vad det kan ha varit och jag kan inte ens gissa.
Samtidigt är det flera forummedlemmar som verkar känna till vad som fick polisen att anta teorin om ingen yttre gärningsman. Eller åtminstone ha en bra idé. Men ingen har velat avslöja vad det är de tror.